Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jolliegirl schreef:Dankjewel, dit zijn dus aanvullende dingen waar ik goed over na wil denken. Thanks voor de input!
Willekes schreef:Ik denk dat, maar dat is persoonlijk, er zijn genoeg alternatieven die misschien nog wel dubbelzinniger zijn (lees de voorbeelden hiervoor maar). Maar waarom dan niet naar de kust van Italie of Slovenia, bijna Kroatie of Como/Gardameer...
Keet schreef:Bij de ANWB reisverzekering kan je een aparte module afsluiten, die dekt ook natuurrampen. Corona valt daar ook onder volgens de medewerkers in de winkel. Zit alleen niet standaartd bij je reis/annuleringsverzekering
moonsparkle schreef:Oke een beetje off topic, maar ik had een concert staan in de ziggo zo ongeveer nu, dit is verschoven naar 2021 maar dat is ook iets wat ik niet voor me kan zien, hoe zouden ze zoiets kunnen organiseren als er nog geen vaccin is?
Fitzroy schreef:Keet schreef:Bij de ANWB reisverzekering kan je een aparte module afsluiten, die dekt ook natuurrampen. Corona valt daar ook onder volgens de medewerkers in de winkel. Zit alleen niet standaartd bij je reis/annuleringsverzekering
Alleen als deze voor 31 januari 2020 is afgesloten. Anders niet.
Jolliegirl schreef:Suzanne F. schreef:Ja oftewel; Bewust afreizen naar een land oranje of rood: reisverzekering dekt alles behalve Corona.
Ook andere zaken zijn niet gedekt heeft de fbto mij verteld.
Want de overige modules gelden ook niet.