Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sureido schreef:Babootje schreef:Zijn hier trouwens nog mensen die vinden dat het allemaal wel meevalt?
Niet dat het meevalt maar ik wil dat het stopt! En het sociale leven weer terug.
tienus63 schreef:Morris schreef:Ik ben een week op vakantie geweest (afgelopen maandag teruggekomen). Op het werk speelt een vraagstuk waarvoor ik graag wil weten;
- hoe was de ernst op vrijdag 6 maart?
- waren toen al maatregelen afgekondigd?
Er is op mijn werk die vrijdag een besluit genomen, waarvan ik denk niet de juiste. Voordat ik dit aankaart wil ik wel de feiten weten (stand van zaken Corona, vrijdag 6 maart).
Wie o wie kan mij dit vertellen?
In Nederland was er op vrijdag 6 maart niks afgekondigd, geadviseerd, verboden, gesloten.
Mijn man is de 7e jarig.
Had die dag een groepsuitje, is gewoon gegaan en alles zoals ze gepland hadden is door gegaan.
Ook in ziekenhuis en bejaardenhuis is er niets bekend gemaakt.
Woensdag 11 maart zijn er in sommige bejaardenhuizen en instelling zelf besloten dat bezoek niet meer welkom was of zeer gelimiteerd werd toegelaten.
Vrijdag 13 maart kwam het besluit dat voorstellingen niet door konden gaan.
Ik praat over noordoost Nederland.
Morris schreef:Ik ben een week op vakantie geweest (afgelopen maandag teruggekomen). Op het werk speelt een vraagstuk waarvoor ik graag wil weten;
- hoe was de ernst op vrijdag 6 maart?
- waren toen al maatregelen afgekondigd?
Er is op mijn werk die vrijdag een besluit genomen, waarvan ik denk niet de juiste. Voordat ik dit aankaart wil ik wel de feiten weten (stand van zaken Corona, vrijdag 6 maart).
Wie o wie kan mij dit vertellen?