[HK] Kindervrij & oh zo blij! #3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-20 19:52

Magrathea schreef:
Dierenarts: kom met maximaal 1 persoon naar de praktijk zodat er afstand gehouden kan worden
Mensen met kinderen: geldt niet voor mij :roll:

Hier ging vriend ook mee.. maar die koters moesten vast niet mee om de te zware kattenmand te tillen :')

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-20 20:22

Britta31 schreef:
Mijn zus wilde mijn dochters pas te logeren hebben toen ze zindelijk waren.En ik gaf haar groot gelijk.

Dit is precies wat ik ook tegen mijn zusje gezegd heb toen ze zwanger was. Is nu een leuk kind van 7 maanden maar sta er nog steeds zo in.

Laatst had ik haar op schoot en gaf dr de fles. Mn vader gelijk van, is wel heel leuk he zon kindje. " ja pap, is heel leuk. Het leukste is dat jullie dr zo weer meenemen" *\o/*

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-20 00:19

Ik ben momenteel zo mega gefrustreerd met mijn kat die niet wil eten (ja, al bij de DA geweest, morgen maar weer bellen want de oplossing was blijkbaar tijdelijk)(krijg ik wéér dat gekut met kat in het mandje krijgen enzo...). Echt op het onredelijke af, ik snap mezelf niet. Ga gewoon eten! En van alle keren dat ze wat kunnen hebben is het morgen net de ene dag dat ik weer eens na mijn vriend toe kan (na een isolatieperiode ivm verkoudheidsklachten).
Ik kan deze frustraties nergens kwijt, ik kan moeilijk boos worden op mijn kat want die kan er ook niks aan doen. En ik bedacht me net ineens: wow dat gaat met kinderen dus echt net zo zijn he. Ik denk dan vooral aan huilbabys. Zoals ik nu denk "mijn god eet gewoon wat", denk je met huilbabys " mijn god stop gewoon met huilen".
Deze situatie laat me echt zien dat ik ongeschikt ben voor kinderen zeg, pfft :\

Mars

Re: [HK] Kindervrij & oh zo blij! #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-20 00:34

Dat bedenk ik me ook altijd in van die #%£$¥ situaties... met een kind zou dit nóg poedersuiker zijn! Wel heel erg rot van je kat, hopelijk kan de DA iets betekenen morgen. Extra zuur idd dat t net op een dag is dat je je vriend weer kon zien, kan me die frustratie echt voorstellen hoor. Je kat kan er niks aan doe maar dat wil niet zeggen dat jij niet ff mag balen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-20 00:43

Ben je een half uurtje thuis na een lange, bloedhete dag en een fikse autorit omdat je zo nodig op het strand wou gaan rijden, knalt er een immens onweer los.
Kan weer lekker meegenieten met gehuil van de buren nu -O-

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-20 04:20

Beterschap voor je kat Magrathea! :(:)
Ik snap die frustratie heel heel erg goed. Ik heb weleens opgepast op mijn neefje (toen nog baby) die wakker werd met oorpijn. Die heeft uren gejankt en gegild, ik had geen idee wat te doen.. had wel al de ouders gebeld dat ze naar huis moesten komen maar die zaten bij een concert een uur rijden verderop. :roll: Wat een horror was dat.

Nog zo'n ding.. kinderverjaardagen! Mijn zus heeft de ongelooflijke gave om verjaardagen te plannen op de meest onmogelijke tijden. Nu ook weer, doordeweeks tussen 11 en 16. :? Dat zij de helft vd week thuis uit dr neus zit te vreten maakt haar denk ik vergeten dat wij beide gewoon fulltime werken? 'Kun je toch ff in de lunchpauze langs komen? Vind 'ie gezellig!' Ga toch weg, ga me niet lopen haasten omdat jij zo'n rare tijd kiest. Doei.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-20 06:38

Hier weiger ik om naar kinderverjaardagen te gaan. Kraambezoek etc. doe ik ook niet aan :')

Vriend elke keer: ja dat kun je niet maken. Ik: let maar op }:)

En met de laatste verjaardag van mijn vriend. Kreeg ik de vraag wanneer ik mijn vriend papa liet worden _-:(

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-20 09:47

Zo zet mijn schoonzusje al een paar jaar de verjaardag van haar dochter met Down op vaderdag.En dan klagen dat sommigen niet komen.Altijd haasten.Eerst naar mijn ouders en dan nog de verjaardag.De afgelopen 3 jaar ben ik dus niet meer naar haar verjaardag geweest.Ze denkt dat iedereen zijn plannen aanpast omdat haar dochter Down heeft.

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-20 17:56

Mars schreef:
Dat bedenk ik me ook altijd in van die #%£$¥ situaties... met een kind zou dit nóg poedersuiker zijn! Wel heel erg rot van je kat, hopelijk kan de DA iets betekenen morgen. Extra zuur idd dat t net op een dag is dat je je vriend weer kon zien, kan me die frustratie echt voorstellen hoor. Je kat kan er niks aan doe maar dat wil niet zeggen dat jij niet ff mag balen.

Bedankt!! Ja intussen nog een dierenartsbezoek erop zitten en iemand die heel lief heeft aangeboden een nachtje op te passen zodat ik er even uit kon. Hij heeft intussen wel weer wat gegeten en gedronken dus voor nu gaat het goed :)

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-20 18:54

Ah das fijn! En lief dat een oppas zich gemeld heeft :j

Prairy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-20 09:25

Dikke spuit halen met een redelijk ruime opening, dan van dat mousse natvoer mengen met wat water zodat je het met de spuit op kunt zuigen. Dan kun je het makkelijker toedienen aan poes.

Sterkte, zwaar klote als ze niks willen.

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-20 11:21

Ja dat was de volgende stap geweest. Maar aangezien ie nogal een stresskip is met eten was dat pas de laatste optie als ie écht niks wilde. Intussen eet hij best goed, ik bied hem gedurende de dag steeds porties aan en tot nu toe eet ie alles

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-20 11:25

Fijn dat hij weer beter gaat! :)

Prairy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-20 12:20

Fijn dat het beter gaat inderdaad!

sanso

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-20 11:25

Ik kom er even tussendoor gebeukt hoor!! Heb een OK datum *\%/*
21 oktober!!

Prairy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-20 11:31

Feestje *\o/* *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-20 11:42

Aftellen :D

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-20 16:58

Gefeliciteerd sanso! :))

De dingen die je soms op Reddit tegenkomt.. :') Kinderen op familiefeestje lopen levenslang trauma op omdat ze netjes moesten vragen om een stukje vlees van de barbecue (en ze kregen het niet als ze dat niet deden). Dus: de TS heeft kinderen voedsel onthouden in een machtsspelletje, aldus Reddit :') alsof ie ze had opgesloten in een kelder zonder eten.
https://www.reddit.com/r/AmItheAsshole/ ... en_he_did/
Ik kan me nog herinneren dat ik vroeger ook niks hoefde te verwachten als ik gewoon mijn bord in iemands neus duwde. Dan werd me gewoon gezegd "probeer het nog eens en nu netjes".

Ceffyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-20 17:25

Omg, alsof kinderen niet gewoon fatsoenlijk hoeven te doen tegen mensen. Ik haat ouders die gelijk gaan piepen als mensen hun kinderen aanspreken op hun (vreselijke) gedrag.

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-20 18:46

sanso schreef:
21 oktober!!

Yeah! Fijn voor je, al duurt t nog wel lang...

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-20 20:00

sanso schreef:
21 oktober!!

Op mijn verjaardag. _O-

Gefeliciteerd :D

Mews

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-20 09:49

sanso schreef:
21 oktober!!

Gefeliciteerd! *\o/*

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-20 09:53

Super Sanso! *\o/*

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-20 09:54

sanso schreef:
21 oktober!!

Wat goed *\o/*!

Ik werd net bijna aangereden door een kind op een fiets :'). Want een wandelpad is een fietspad :j.

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-20 09:54

Wat fijn Sanso!