Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
casperzazoe schreef:Amandavd schreef:Aan het feit dat ik dol ben op sneeuw maar toch hoop dat deze sneeuw vrijdag verdwenen is.
Bedankt voor deze reactie, daardoor even uit het raam gekeken en vervolgens snel naar beneden om even met de hond in de sneeuw te spelen voor alles gesmolten is
DeMolenhoek schreef:Dat mijn zusje het een geniaal idee vond om niet te melden dat het uitschot van een andere zus zaterdag ook naar haar feest komt. Zij weet dat ik 0,0 contact wil. Haar redenatie was dat zij wel ging afwachten hoe ik ging reageren zaterdag en dat ik wel ging ontdooien eenmaal ik haar zag. Think again... Thank god heeft er iemand van de familie het verstand gehad om mij te verwittigen want die zagen het niet goed komen (en hadden gelukkig door dat het niet fijn is om 120 kilometer te rijden enkel om gewoon direct terug naar huis te kunnen gaan)
Side note: Zus in kwestie heeft mij meermaals fysiek en mentaal (zwaar) mishandeld. Bewuste keuze dus. Ik ben ook niet de persoon die gaat eisen dat zij nergens wordt uitgenodigd. Ik neem gewoon mijn verlies en ga niet.