Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja
S8903N schreef:Wauw cinniz, sommige mensen
Volgende keer eerst betalen, dan pas inladen (doe ik ook altijd). Anders rijden ze straks weg met je spullen.
cinniz123 schreef:Ik ben echt niet snel boos te krijgen maar vandaag haalde wel een man het bloed onder mn nagels vandaan.
Afgelopen week komen kijken voor een wagen eerst boden ze 850 via mp op een vraagprijs voor 1350 dus netjes aangegeven dat 1250 mn uiterste prijs was.
Prima ze kwamen kijken voor 1250€ maar toen ze hier waren probeerde meneer toch weer voor minder dus gezegd ik ben heel duidelijk geweest in de berichten.
Oke oke nou dan wilde ze hem toch hebben.
Dus vr zou hij gehaald worden maar dus ik do nog even een berichtje gestuurd of het nog door ging wn dat was zo.
Vr ochtend een berichtje dat ze toch geen vervoer hadden en of het zondag kon dus prima dat kan gebeuren als je afhankelijk bent van ander vervoer.
Aangeven dat ik zondag ochtend vroeg kon omdat ik weg moest die dag.
Berichtje gestuurd vanmorgen of ze nog kwamen en dat was zo maar een kwartiertje later.
3 kwartier later kwamen ze aan dus wagen ingeladen en toen begon hij weer 1200€
Ik zei nee de deal was al rond.
Loopt achter me aan voor betalen en zegt 50€ eraf voor de gemaakte benzine kosten dus ik draai me om en zeg je mag hem ook gewoon voor de vraagprijs van 1350€ meenemen hoor.
Begint geld neer te leggen tot 1200€ en doet zn portemonnee dicht dus ik zeg nog 50€ en hij zegt nee 1200€ en toen was ik er echt klaar mee.
Dus ik zeg weet je wat je doet laadt hem maar uit want voor 1300€ heb ik een koper die hem vanavond komt ophalen en toen zei hij ongeloofwaardig jaja!! En legde toch die laatste 50€ neer.
Zag dat zn vrouw het echt niet leuk van hem vond die had hem bij bezichtigen al een sneer gegeven.
Maar serieus hoe vervelend kan je zijn!
En het mooie is ik had gewoon echt al de volgende koper gehad en daarna nog iemand die interesse had die ik moest laten weten of hij weg was.
Op deze manier vind ik het dan weer wel irritant om zaken te doen
MizzMontana schreef:80%
Ik stel bijna altijd een minimum prijs in om te bieden.
thirteenn schreef:Marcella schreef:Zo heb ik een Brunhilde jurk te koop voor 50 euro wat eigenlijk een koopje is, want nieuwprijs lig boven de 200 euro. Zeer weinig tot nooit gedragen kreeg ik een bod van 10 euro. Vond 50 euro toch al een mooie prijs.
Heb je er ook bijstaan dat de nieuwprijs boven de 200 ligt? Ik zou als het er niet bij staat ook lager bieden dan je 50. Nou niet zó laag natuurlijk, maar wel kijken of er nog wat af kan. Als je het er wel bij hebt staan dan vind ik het idd een beetje apart.
Zelf hadden we een dure zonwering marktplaats staan, bood er iemand 7 euro. Tsja, kan je proberen natuurlijk. Met zulke lage biedingen neem ik de moeite niet om af te spreken of op te sturen. We hebben het nu weggegeven aan de buurman
Banjer schreef:Ik had een bod gedaan van €50, op rollerskates die voor €60 te koop stonden... na 5 dagen nog geen reactie en bod ook nog niet gelezen... dus ik stuur bericht dat ik mn bod weer intrek... en ineens kan die persoon wel berichten lezen
lor1_1984 schreef:Ik had laatst iemand over de vloer die wat vissen kocht en bij het zien van mijn hond (die rustig achter het hekje zat te wachten) heel serieus vroeg of die ook te koop is.
Toen ik aangaf van niet werd er nog gevraagd of ik het echt zeker wist want ze hadden er wel een leuk bedrag voor over en hij was zo leuk.
De hond loopt hier nog steeds, die gaat voor een miljoen nog niet weg maar ik vond het wel verdomd brutaal.
Shanna schreef:Ik vind een bod van 30 op iets van 45 niet eens heel verkeerd hoor.. ik zou ook not amused zijn met zo’n botte reactie terug..
Onlangs kreeg ik ook zo’n rare reactie terug, voor mij hoefde het gelijk niet meer.. dan is de toon gelijk gezet..! Helaas kon ik toen natuurlijk niet beoordelen..
Tallie1979 schreef:Shanna schreef:Ik vind een bod van 30 op iets van 45 niet eens heel verkeerd hoor.. ik zou ook not amused zijn met zo’n botte reactie terug..
Onlangs kreeg ik ook zo’n rare reactie terug, voor mij hoefde het gelijk niet meer.. dan is de toon gelijk gezet..! Helaas kon ik toen natuurlijk niet beoordelen..
Er staat in de advertentie dat 45 de vaste prijs is. En dan 1/3 van de prijs afhalen, ondanks dat er vaste prijs staat. Dat vind ik pas bot!
En het vreet geen brood he, dat denken mensen soms..