Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Laibadji

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-19 21:37

Dat ik eindelijk 6kg lichter ben door op mijn voedsel te letten de laatste 6 maanden maar dat ik nu na het rijden mijn zitbeenknobbels steeds Feller voel. Ben nochtans niet te licht. (63kg en 1m65)

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-19 21:46

Dat ik zo graag weer voor een langere tijd naar het buitenland wil, reizen, ontdekken.. maar het zit er voorlopig gewoon niet in.
(Luxe probleem i know.)

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-19 22:28

Snap je gevoel casperzazoe

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-19 22:30

Mijn kat die mijn vriend net aan stukjes wilden scheuren toen we haar nagels wilden knippen. Resultaat: twee flinke krassen op zijn pols en hand en een puncture in zijn linkerhand.

We hebben het maar opgegeven..

Knabbel1070

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-19 22:49

Dat alle fotos die ik als profielfoto op bokt wil toevoegen niet willem -:(- hoe hebben jullie dit gedaan?

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-19 22:53

dat ik maar met geld blijf smijten...

Jessica_1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-19 22:55

Muggen

Heel veel muggen...

Horren plaatsen gaat niet, omdat ik anti kraak woon & er bij de meeste ramen niet vanaf zou komen met klittenband horren zoals ik ze zelf noem. spray mezelf al helemaal in maar dat werkt maar een paar uurtjes

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-19 23:40

Aan dat ik nog steeds niet weet of ik mijn propedeuse heb behaald. Ik moet nog 2 resultaten terug krijgen van 1 vak en die docent neemt er lekker de tijd voor... afgelopen woensdag hadden we de resultaten al moeten hebben.

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-19 00:02

Het zomerrooster van mijn werk :(.

Ik heb een contract van 17,5uur. Deze werk ik verdeeld over 3 dagen.

In de zomervakantie werk ik ineens 5 dagen, waarvan ik alleen de wo en zo vrij heb (dus geen 2 dagen/weekend). En dan de ene week superveel uren (zeg maar 30) en een andere week maar 4..... Ik snap dat het een flinke puzzel is en dat je aan het einde gemiddeld op je aantal uren moet komen, maar dit is gewoon niet fair.... Ik werk nooit op zaterdag en nu ineens 4 weken achter elkaar. Ik heb altijd 3 dagen werk, 4 dagen achter elkaar vrij, en nu in sommige weken niet eens 2 dagen achter elkaar vrij...

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-19 05:48

Dat ik alweer een uur wakker lig omdat mijn kat niet gewoon STIL kan doen 's nachts. Nadat ze mijn vriend open heeft gehaald toen we haar nagels wilden knippen gisteravond.

En nu ligt de kat van mijn vriend weer keihard te snurken..

Soms vraag ik me af waarom ik aan katten ben begonnen..

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-19 06:43

Er is een ongeluk gebeurt op de n218 van Spijkenisse richting Geervliet. De weg is dicht... Ik hoef daar nu niet te zijn, maar vind het zeer bijzonder dat daar een ongeluk gebeurd met zelfs als gevolg dat de weg afgesloten is.
Is namelijk een volledig rechte 2 baansweg ( alle 2 de zelfde richting op zoals een snelweg maar dan een 80 weg) zonder fietspaden er naast of voetgangers mogelijkheden...
Mijn ergernis daarover is dat ik denk hoe kan dat en wat moet er gebeuren om heel die weg afgesloten te krijgen? -O-

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-19 07:17

Dat ik alweer zo ziek ben van de stress voor het vliegen. Kan de hele tijd naar de wc rennen hier op het vliegveld.

Hebben we ook nog eens geen plaatsen naast elkaar, dus moet ik alleen zitten op een gang pad stoel, waar ik helemaal gek wordt altijd. Echt huilen hoe de vakantie begint zo.

Wordt maar een extra valdispert pilletje slikken, pff.

Arethe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-19 08:37

Dat een collega me belde in het weekend om te gaan klagen dat ik een uitje met mijn klas ga doen en niet met haar heb overlegd. (Ze geeft les aan hele andere groep, uit andere bouw en heeft niets met mijn groep te maken)

Aprella

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-19 09:12

Teamleider die blijft klagen dat ik vorige week langer over mijn werk heb gedaan omdat er uitzonderlijk veel gegevens uit een oud niet digitaal systeem op mijn documenten moest. -O-

Ik was gewoon even de homepage van de krant aan het bekijken "je moet niet op het Internet zitten. Je kreeg je werk vorige keer niet op de voorziene tijd af." Maar tegen de mensen die een halfuur met elkaar gaan praten, of op die persoon die vaak gaat roken, wordt niets gezegd. Of die persoon die altijd dubbel zolang over een taak doet als een ander worden ook geen opmerkingen gemaakt. -O-

En dan nog niet te spreken over hoe ik mij altijd aanpas en andere taken wil overnemen als er iemand ziek is of vakantie neemt. Ik heb vorig jaar voor een maand elke dag twee werkjes moeten doen die samen eigenlijk net te veel zijn voor een volledige dag. Maar oonee als ik eens voor een keer wat langer over mijn werk doe. -:(-

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-19 10:37

Gister eten besteld en vandaag met buikpijn in bed. En het eten was nog wel vega...

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-19 13:12

Aan werk.nl wil mijn cv er op zetten maar alle vakopleidingen/cursussen die ik gedaan hebt pakt ie niet. Om nu het kopje opleidingen leeg te laten..

Daarnaast wel alles ingevuld, wil ik naar volgende, had ik blijkbaar op opslaan moeten klikken. Waarom moet dat zo moeilijk allemaal! -:(-

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-19 14:09

M'n ouders. Het is kwart voor 2, ik zie rijstwafels op het aanrecht liggen, en neem daarmee aan dat er al is gegeten. Ik pak voor mijzelf broodjes, er lagen nog 2 in de zak.
Mijn vader komt binnen, zoekt brood, en ik geef aan dat ik er meteen wel nieuwe uit zal leggen. Doe ik dat, wordt 'ie pissig omdat ze nog niet uit de zak zijn gehaald. Mij is altijd verteld dat als je de zak open doet, en zo laat ontdooien, dat het brood uit droogt. Dus ik denk, hij is nog druk bezig, ik laat de zak dicht en zo ontdooien. Ik weet niet hoeveel brood hij wil, dus tegen de tijd dat hij klaar is, is er al wel wat ontdooid (plus dat ons ook altijd werd gezegd dat je bevroren brood alvast wel kon smeren. Is met 2 minuutjes ontdooit..). Is niet goed blijkbaar voor hem, want ''hij wil vandaag nog eten''.
Hij maakt dus de zak open, pakt er wat brood uit, en legt ze op het aanrecht te ontdooien. Guess what? Hij is nu weg, en er liggen nog steeds broodjes op het aanrecht op hem te wachten.

Mijn moeder ondertussen probeerde een evenement aan te maken via haar telefoon op FB. Geen probleem, maar ze wéét dat het zo vaak problemen geeft via de telefoon. Zo vaak dat ze pissig is omdat het niet werkt. Daarvoor hebben we een laptop voor haar gekocht, zodat ze tenminste dat snel even kon regelen. Dat ding ligt letterlijk naast haar, en toch is ze nog pissig aan het worden op de telefoon omdat het niet werkt. En volgens haar is dat niet haar probleem, maar die van FB, die moet het maar oplossen.
Ja joh, ze gaan enkel omdat jij problemen hebt die app updaten :+
Doe het gewoon even via de computer, geen probleem, toch? Dus ik dacht, ik regel dat voor haar. Zegt ze me nog dat ik toch niet weet wat en hoe het allemaal moet. Nee, als je het me even verteld kan ik dat regelen. Nu was ik daarmee bezig voor haar, en gaat ze er ook vandoor met m'n pa -O-

Nu heb ik dus 2 ouders pissig gemaakt omdat ik ze er op wees dat ze pissig waren, en zit ik hier alleen thuis, ergens knagend in m'n achterhoofd dat ze nu lopen te klagen over mij :+ Hele stomme gedachte misschien, maar als ze zonder doei te zeggen oid weg gaan, is dat het enige wat omhoog plopt. Dus ik erger mij nu even aan de complete situatie |o

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-19 15:08

Mensen die ruzies uitvechten via Whatsapp en Facebook door middel van quotes en plaatjes.

Doe dat privé, aan andere kant wel leuk om te volgen :')

TessaxQuincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-19 15:16

Dat ik gewoon niet weet welke opleiding ik wil doen. Het liefste wil ik paardensport/paardenhouderij doen, maar daarvoor heb je een paard nodig en die heb ik niet en ook geen geld voor. Heb nu al over een paar opleidingen nagedacht maar daarna denk ik toch weer. Nee toch niet. Krijg ook best veel commentaar van familie zo van, ja daar kan je geen werk in vinden later. Ja, dat weet ik maar ik moet toch echt een opleiding doen die ik leuk vind. Ik heb nu al een jaar weggegooid met een opleiding die ik niet leuk vind. Het liefst stop ik gewoon met school maar helaas leerplichtig. ;(

Kabayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-19 15:28

TessaxQuincy schreef:
Dat ik gewoon niet weet welke opleiding ik wil doen. Het liefste wil ik paardensport/paardenhouderij doen, maar daarvoor heb je een paard nodig en die heb ik niet en ook geen geld voor. Heb nu al over een paar opleidingen nagedacht maar daarna denk ik toch weer. Nee toch niet. Krijg ook best veel commentaar van familie zo van, ja daar kan je geen werk in vinden later. Ja, dat weet ik maar ik moet toch echt een opleiding doen die ik leuk vind. Ik heb nu al een jaar weggegooid met een opleiding die ik niet leuk vind. Het liefst stop ik gewoon met school maar helaas leerplichtig. ;(

Paardenhouderij hoef je geen eigen paard voor te hebben

TessaxQuincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-19 15:30

Kabayo schreef:
TessaxQuincy schreef:

Paardenhouderij hoef je geen eigen paard voor te hebben

Bij de scholen bij mij in de buurt staat het er wel bij.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-19 15:30

Maar je baankans is wel echt 0... :) Maar als je daarna nog HBO wil doen kan je het best doen.

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-19 15:31

Mijn reistijd _-:( Ben er inmiddels zo gigantisch klaar mee, minstens 3 keer per week heb ik een reistijd van 2-2.5 uur enkele reis. Dat komt neer op gemiddeld 3-4 uur reistijd per dag, plus nog 8 uur werk per dag. Daarnaast heb ik nog twee paarden te doen en wil ik ook gewoon af en toe relaxen. Ik weet gewoon niet meer waar ik de tijd vandaan moet halen.

TessaxQuincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-19 15:34

MarlindeRooz schreef:
Maar je baankans is wel echt 0... :) Maar als je daarna nog HBO wil doen kan je het best doen.

Ik weet het, maar anders weet ik echt niks. Ik heb gewoon een zware hekel aan school dus doe daarom ook gewoon het liefst iets dat ik echt leuk vind. En dat ik dus niet met zware tegenzin naar school ga, omdat de opleiding niet leuk is en school niet leuk is. Dan heb ik toch liever 1 van de 2 wel leuk. Ook al is er geen baankans in.

Kabayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-19 15:35

Welke scholen zijn dat tessa?

Terra meppel kan je zonder paard de opleiding doen