Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
TessaxQuincy schreef:Dat ik gewoon niet weet welke opleiding ik wil doen. Het liefste wil ik paardensport/paardenhouderij doen, maar daarvoor heb je een paard nodig en die heb ik niet en ook geen geld voor. Heb nu al over een paar opleidingen nagedacht maar daarna denk ik toch weer. Nee toch niet. Krijg ook best veel commentaar van familie zo van, ja daar kan je geen werk in vinden later. Ja, dat weet ik maar ik moet toch echt een opleiding doen die ik leuk vind. Ik heb nu al een jaar weggegooid met een opleiding die ik niet leuk vind. Het liefst stop ik gewoon met school maar helaas leerplichtig.
Kabayo schreef:TessaxQuincy schreef:Dat ik gewoon niet weet welke opleiding ik wil doen. Het liefste wil ik paardensport/paardenhouderij doen, maar daarvoor heb je een paard nodig en die heb ik niet en ook geen geld voor. Heb nu al over een paar opleidingen nagedacht maar daarna denk ik toch weer. Nee toch niet. Krijg ook best veel commentaar van familie zo van, ja daar kan je geen werk in vinden later. Ja, dat weet ik maar ik moet toch echt een opleiding doen die ik leuk vind. Ik heb nu al een jaar weggegooid met een opleiding die ik niet leuk vind. Het liefst stop ik gewoon met school maar helaas leerplichtig.
Paardenhouderij hoef je geen eigen paard voor te hebben
MarlindeRooz schreef:Maar je baankans is wel echt 0...Maar als je daarna nog HBO wil doen kan je het best doen.