Bij een aantal van ons is in het verleden, niet alleen Secret Santa maar ook daarbuiten, gebleken dat we in de gaten moeten houden wanneer we pakketten verwachten om er zeker van te zijn dat ze goed aankomen.
Dit kan om verschillende redenen zijn en dit is waarom we van nu 3 mensen om de track en tracé code gevraagd hebben.
Dit is dus niet om de verrassing van t pakket weg te halen maar om te voorkomen dat het pakket niet goed zn bestemming bereikt.
M_D_H
Geplaatst: 09-12-17 11:18
Charaz schreef:
Is het anders geen idee dat iedereen na versturen zijn track en trace stuurt of word dat teveel werk voor jullie?
Alsjeblieft niet
Moirin
Geplaatst: 09-12-17 11:24
Vorig jaar vertelde de post-nl app mij van tevoren dat er een pakketje aan kwam, dat vond ik wel handig!
Zo, al mijn cadeautjes ingepakt... Of waren dat nu de cadeautjes voor de familie? He, ik ben altijd zo vergeetachtig deze tijd van het jaar
Super super super tof pakket! En helemaal tof dat ie zo vroeg hier is
Er zit wat tussen wat ik al heb maar dat geeft niet. Gaat sowieso goed terecht komen!
Op de doos zat een brief:
Doos geopend:
Alle cadeautjes:
Uitgepakt:
Superleuk! Zitten 2 boekjes voor handletteren in, een doos met gelpennen, een rituals mini shower foam, eenhoorn sokken, een eenhoornknuffel, een doosje vol pine scent chips en een dromenvanger Keileuk! 1 boekje van handletteren heb ik al en ook de doos gelpennen maar dat geeft niks. Kan het zeker goed gebruiken!
Oei als ik deze pakketten zie is dat van mij niet zo wauw...
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie The Scarlet Witch
Geplaatst: 09-12-17 12:56
carineken schreef:
Oei als ik deze pakketten zie is dat van mij niet zo wauw...
Je hebt er toch tijd en moeite ingestoken?
Marjo
Geplaatst: 09-12-17 12:57
Oké ik heb het mezelf een beetje makkelijk gemaakt. De datum die op het briefje staat, is volgens mij de dag van aanmelden. Met "Ik sta altijd in the picture" had ik al het idee dat het met ITP te maken heeft...