Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SavannahNx schreef:_Anke schreef:Waarom groeien haren van sommigehuisdieren niet verder dan kort?
En mensen. Bij mij groeit mn haar tot een bepaalde lengte en daarna niet meer. Dan splijt t alleen nog maar uit.
Macs schreef:We zijn gister avond vergeten de goulash soep in de koelkast te zetten. Vanochtend direct gedaan. Is het nog eetbaar? Ik lees van alles over bacteriën en ik zou normaal zeggen, vertrouw je zintuigen. Maar ik ben snotverkouden dus ruik en proef weinig. Voor zover zeg ik dat het goed is.. maar ik word bang gemaakt door internet
Century schreef:Ah dat is balen! Als je iets van een zuurstofpompje hebt, kan je het filtermateriaal nog in een apart bakje met het pompje doen. Dan is er iig iets van doorstroom. Maar een nieuwe werkt het beste natuurlijk
Kuggur schreef:Ik zou dagelijks een gedeeltelijke waterverversing doen voor de zekerheid.
Eske_B schreef:In heel holland bakt bakken ze in een enorme partytent. Zijkanten zijn open maar kunnen dicht... waarom doen ze dat niet bij keiharde regen en wind? (Al 2e aflevering op rij)
Farome schreef:Iemand enig idee wanneer mijn pijn minder gaat worden?
Heb donderdag mijn sleutelbeen gebroken (scheur er in) en de pijn is echt niet te doen...
Enooorm frustrerend![]()
![]()
![]()
Avis schreef:Century schreef:Ah dat is balen! Als je iets van een zuurstofpompje hebt, kan je het filtermateriaal nog in een apart bakje met het pompje doen. Dan is er iig iets van doorstroom. Maar een nieuwe werkt het beste natuurlijk
Dit is wat ik uiteindelijk gedaan heb. Morgen ben ik vrij, dus ga me dan eens richten op een nieuwe. Bedankt!
Kuggur schreef:Ik zou dagelijks een gedeeltelijke waterverversing doen voor de zekerheid.
Da's een goeie, dank je!
Edit: slordige interpunctie
Wikipedia schreef:Se hizo llamar Pablo Escobar Jr. y se dedicó a cantar hip hop y a la actuación: fue parte del elenco de la serie El Cartel de los Sapos y la telenovela El rostro de Analía. La familia de Escobar denunció que sería un impostor.