Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
LoesvL schreef:Nancy anders kun je altijd nog met de hond spelen, doe ik op feestjes ook altijd
_Nancy schreef:Ik heb zijn hond gezien en waaaauuuwww, zo mooi!! Daar wil ik wel mee spelen hoor, maar of dat een goed idee is...XD
T gaat om een langharige mechelse herder![]()
Hij is nu weer helemaal terug in het gareel, haha, nu praat ie wel weer normaal.
Hij mag vanmiddag t bijtpak aan, hehe
Queelens schreef:Oef Neverland die gast heeft dus een vriendin en zit op Tinder? Top
haha precies Zitosh, ik date iemand die 5,5 jaar ouder is (afgerond 6 dus)
Merk er niks van hoor dat die zoveel ouder is, dus je kan de leeftijd prima opschroeven haha.
Het leuke aan 'oudere' mannen is (hij is 27) dat je ze kan pesten dat ze bijna 30 worden. Vinden ze zo leuk. (sorry dat ik er hier mensen aan herinner die al (bijna) 30 zijn)
Pieter25 schreef:Queelens schreef:Oef Neverland die gast heeft dus een vriendin en zit op Tinder? Top
haha precies Zitosh, ik date iemand die 5,5 jaar ouder is (afgerond 6 dus)
Merk er niks van hoor dat die zoveel ouder is, dus je kan de leeftijd prima opschroeven haha.
Het leuke aan 'oudere' mannen is (hij is 27) dat je ze kan pesten dat ze bijna 30 worden. Vinden ze zo leuk. (sorry dat ik er hier mensen aan herinner die al (bijna) 30 zijn)
LoesvL schreef:Mannen zijn niet voor niks mentaal veel jonger, heb wel eens gedate met een jongere jongen maar achteraf goed dat het niks is geworden, af en toe zeer kinderachtig.
Alhoewel ik moet zeggen bij sommige mannen is dat de aard van het beestje, mijn vader is 51 en nog steeds het grootste kind thuis
En Queelens, is de fotopagina een beetje oke? heb er zelf geen verstand van