Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

LoesvL

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 09:42

Die Moet je altijd Liken Neverland, gewoon uit pure haat :Y)

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 09:56

LoesvL schreef:
Die Moet je altijd Liken Neverland, gewoon uit pure haat :Y)

Dat heb ik ook gedaan := :')

Tamara_089

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 11:12

He Jeetje Nancy dat is wel weer typisch militair he... mijn God grote bek maar thats it... zou d'r een beetje doorheen prikken :p

LoesvL schreef:
Nancy anders kun je altijd nog met de hond spelen, doe ik op feestjes ook altijd :+

Als ik denk te weten over welke hond Nancy t heeft dan wil je daar echt niet mee spelen :+

Zitosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 11:23

Nou, ik dacht om eens iemand te daten die wat ouder is, maar ik denk dat hij mentaal 2 jaar jonger is dan mij.. *schroeft maximale leeftijd bij naar 26* :')

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 11:25

Oef Neverland die gast heeft dus een vriendin en zit op Tinder? Top :')
haha precies Zitosh, ik date iemand die 5,5 jaar ouder is (afgerond 6 dus :+ )
Merk er niks van hoor dat die zoveel ouder is, dus je kan de leeftijd prima opschroeven haha.
Het leuke aan 'oudere' mannen is (hij is 27) dat je ze kan pesten dat ze bijna 30 worden. Vinden ze zo leuk. (sorry dat ik er hier mensen aan herinner die al (bijna) 30 zijn) :D

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 11:30

Haha Queelens, dat "bijna 30" is een gevoelig ding he?
Mijn vriend is 22 dus niet echt van toepassing, maar een collega heb ik binnen 2 tellen op de kast als ik het over het einde van zn twintiger tijd heb :')

EmptyWords

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 11:31

die van mij is 9 jaar ouder... ik noem hem opa, ik ben de snotaap :P hilarisch om mee te plagen

LoesvL

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 11:40

Mannen zijn niet voor niks mentaal veel jonger, heb wel eens gedate met een jongere jongen maar achteraf goed dat het niks is geworden, af en toe zeer kinderachtig.
Alhoewel ik moet zeggen bij sommige mannen is dat de aard van het beestje, mijn vader is 51 en nog steeds het grootste kind thuis :+
En Queelens, is de fotopagina een beetje oke? heb er zelf geen verstand van

Lougino

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 11:43

Oh nu voel ik me heel oud met m'n bijna 30,5 -O-

Bah Nancy die is echt in love met zichzelf met zo'n gozer heb ik afgelopen november nog gedate, WAT een afknapper was dat zeg..

Wat leuk Uhnee dat het zo'n succes was!! Ja banketstaaf voor die andere gast maar hij kan maar beter blij zijn dat je eerlijk bent.
Ik had vorige week vrijdag ook een date afgezegd omdat ik echt niet kon, niet met de intentie om de afspraak niet meer opnieuw te plannen (ja ik heb die Britse dude maar dat kan ik nog geen relatie oid noemen dus je moet wat achter de hand houden) anyway, na het afzeggen heb ik zo ongeveer niks meer van em gehoord :')

Bijzonder toch weer Neverland, zou het niet toevallig uit zijn tussen hun?

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 12:06

'oudere mannen' die 27 zijn. Meehhh ik ben 28 :') Fossiel gewoon :')

Ik dacht altijd dat ik op ouder viel, minstens 30, liefst richting 35. Ha. Vriendje is 2 jaar jonger :') :')

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 12:11

Ik heb zijn hond gezien en waaaauuuwww, zo mooi!! Daar wil ik wel mee spelen hoor, maar of dat een goed idee is...XD
T gaat om een langharige mechelse herder :~ :~

Hij is nu weer helemaal terug in het gareel, haha, nu praat ie wel weer normaal.
Hij mag vanmiddag t bijtpak aan, hehe :')

Neverland, hè bah.. T zou je vriend zijn zeg :n

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 12:24

langharige mechelse herder? is het dan niet gewoon een tevuerense herder?

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 12:28

Hmm oudere mannen...

Mijn date is 19 jaar ouder ..
Merk er niks van, gedraagt zich nog steeds als een puber haha..

Ik heb ze sowieso wel het liefst minstens 5 jaar ouder, maar dit is zelfs voor mijn doen extreem.

Tamara_089

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 12:42

_Nancy schreef:
Ik heb zijn hond gezien en waaaauuuwww, zo mooi!! Daar wil ik wel mee spelen hoor, maar of dat een goed idee is...XD
T gaat om een langharige mechelse herder :~ :~

Hij is nu weer helemaal terug in het gareel, haha, nu praat ie wel weer normaal.
Hij mag vanmiddag t bijtpak aan, hehe :')

Ja zijn mooie hondjes... die hond van mn date is ook echt mooi :)

bijtpak dat zullen wel weer een paar mooie blauwe plekjes worden #)
ben ermee bekent sta er ooit zelf in en dat kan goed zeer doen :P

Zitosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 12:43

Ik had nou eentje die 4 jaar ouder is. Laatst stuurde hij op snapchat een foto van een fles spuitwater met daarbij 'nieuwe verslaving' waarop ik een :roll: stuur. Zegt hij 'ik ga daarvan luid boeren'. Nou ehh, geen idee of hij indruk wilde maken of me wilde wegjagen, maar het tweede is 'm sowieso gelukt :')

Tamara_089

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 12:48

_O- Nee toch zeker... dan denk je ook wtf is dit zojuist echt gebeurd :evaw:

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 13:07

EmptyWords, nee dat is het niet. Dat vroeg ik ook namelijk.

Zitosh, altijd handig om te weten waar hij van gaat boeren _O-

Ik dacht ook al; Laat die hond hem maar een lesje leren! :')

Pieter25

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 13:26

Queelens schreef:
Merk er niks van hoor dat die zoveel ouder is, dus je kan de leeftijd prima opschroeven haha.
Het leuke aan 'oudere' mannen is (hij is 27) dat je ze kan pesten dat ze bijna 30 worden. Vinden ze zo leuk. (sorry dat ik er hier mensen aan herinner die al (bijna) 30 zijn) :D

-O-

Essia

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 13:38

Ik had maanden geleden een aantal dates met een jongen van Tinder. Was allemaal wel prima, aardige jongen, maar is uiteindelijk op niks geëindigd omdat ik niet genoeg interesse had om op hem te wachten (hij had nogal wat reizen gepland staan) en ik vond hem om eerlijk te zijn steeds saaier en inhoudlozer worden. Toen ik het af wilde sluiten vertelde hij nog dat hij mij eigenlijk 'te braaf' vond voor hem, dus toen was ik helemaal afgeknapt. :')

Nu kreeg ik midden februari ineens een appje van hem dat hij me eigenlijk enorm miste en of ik het ook vervelend vond hoe het tussen ons gelopen was. Even heen en weer geappt maar uiteindelijk heb ik hem duidelijk gemaakt dat ik het toch niet zie zitten. Daarna niets meer gehoord, dus ik dacht dat het nu wel klaar zou zijn.. Krijg ik gisteren een berichtje over facebook dat hij uit zelfbescherming mijn nummer verwijderd had en dat hij die eigenlijk toch graag wel terug wilde. :') Tot zover mijn Tinderervaringen.

Daarnaast ben ik twee weken terug gedumpt door een niet-tinderdate omdat ik te positief in het leven sta volgens hem en hij zich veel te cynisch voelt naast mij, dus ja ik moet nog hard aan mezelf werken. :')

Zitosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 14:01

Oh Ann, wat een gedoe van die eerste zeg. Die weet ook niet goed wat ie wil :+

Belachelijk dat iemand je zou dumpen omdat je te positief in het leven staat.. Ik ga juist rennen van "pessimisten".

Evel_Knievel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 14:29

Ben sinds gisteren ook maar weer gaan swipen op Tinder :') Vriendin van mij vond het een goed idee om even gezellig mannen te keuren onder het genot van een kop thee. Veel betere insteek om aan Tinder te beginnen al zeg ik het zelf :')

KellyR

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 15:04

Ann, nee dat kan echt niet hoor. Zou ook iemand dumpen als ie positief in het leven staat, hoe durf je :')

Zitosh, zo had ik gisteren iemand dat ie aan het zweten was tijdens een horror film #) Mannen...

Macchiato, durf je het toch weer een beetje aan? :(:) En voorlopig lekker die insteek houden tot je echt prince charming tegenkomt!

Soms vragen mannen ook of je ze niet te oud vind.. Het is dan heerlijk om te plagen met bejaarde dingen *\o/*

Evel_Knievel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 15:15

Probeer het vooral niet te serieus te nemen. Mocht er dan wel wat leuks tussen zitten dan is dat een leuke meevaller :) Hoop wel dat ik deze keer niet van die enorme mafkezen tegenkom!

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 15:26

Pieter25 schreef:
Queelens schreef:

-O-

Pietertje kan er net zo goed tegen haha

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 15:27

LoesvL schreef:
Mannen zijn niet voor niks mentaal veel jonger, heb wel eens gedate met een jongere jongen maar achteraf goed dat het niks is geworden, af en toe zeer kinderachtig.
Alhoewel ik moet zeggen bij sommige mannen is dat de aard van het beestje, mijn vader is 51 en nog steeds het grootste kind thuis :+
En Queelens, is de fotopagina een beetje oke? heb er zelf geen verstand van

Als ik tijd heb ga ik gelijk kijken. Heb alleen n mega drukke dag. Ben een topper in volplannen :')

Fotografie moet ik op mn gemakje bekijken haha