Hier nog eentje die reizen met het OV heerlijk vindt. Het is voor mij ook nooit een discussie of ik naar vriendinnen toe kom of dat zij naar mij komen, ik kan er echt van genieten om urenlang in een trein of bus te zitten
Solmyrkvi
Geplaatst: 10-10-15 19:23
bigbrown schreef:
Confession: ik ga dinsdag op excursie naar de slachterij en heb er stiekem heel veel zin in....
Dat is ook super interessant!
Ik heb tegen vrienden gezegd dat ik vanavond druk ben omdat ik geen zin had om mee uit te gaan
Neverland
Geplaatst: 10-10-15 19:25
Anoniem schreef:
In de auto ben ik altijd heel stil en kan ik heerlijk wegdromen terwijl ik uit het raam kijk... Vind dat altijd zo fijn.
Dat heb ik ook Ik vind het zelfs niet fijn als er dan iemand tegen mij praat
gerpiegorp
Geplaatst: 10-10-15 19:30
Ik vind reizen met de trein/bus/tram wel erg relaxt, mits er geen vertraging is en het niet te druk is.
Ik ben wel panisch dat ik de bus/trein mis of dat ik bv als enige erin/eruit ga (als ik met familie reis) of dat ik de halte mis
Ik vind joggingsbroeken echt een no-go voor buitenshuis ik wil best in stinkende rijbroek/trui/jas buitenlopen, maar in een joggingsbroek? No way!
_Femkeeex
Geplaatst: 10-10-15 19:31
Een auto vind ik vreselijk , word er helemaal misselijk van Maar de trein en de bus , en dan vooral de trein : heerlijk ! Lekker uit het raampje naar het prachtige landschap , naar de prachtige steden kijken . Een rit met de trein van Nederland naar Frankrijk , dat is een van mijn wensen
Free2
Geplaatst: 10-10-15 19:31
Ik vind reizen in de trein ook heerlijk. Weiland na weiland na weiland en dan eens wat achtertuinen van mensen, en dan eens een bedrijventerrein.. Je ziet zoveel meer van Nederland dan vanaf de snelweg.
Oeh nog een. Ik was m'n fruit nooit voordat ik 't eet. Gooi het maar op 'een beetje weerstand opbouwen'.
MarlindeRooz
Geplaatst: 10-10-15 21:20
Ik heb heel lang bij een groenteboer gewerkt, daar deed ik het ook nooit (at gewoon uit de winkel ) dus ik denk altijd maar. "Die 2,5 jaar heb ik het ook overleeft"
RoosDeG
Geplaatst: 10-10-15 21:20
Anoniem schreef:
Oeh nog een. Ik was m'n fruit nooit voordat ik 't eet. Gooi het maar op 'een beetje weerstand opbouwen'.
Ik veeg het altijd een beetje schoon aan m'n shirt :p
Nala
Geplaatst: 10-10-15 21:24
Ik ben, ook al laat ik het niet zien, nog steeds pissig op de vorige eigenaresse van mijn vorige verzorgpaard. Mij werd altijd beloofd dat ik haar als eigen mocht beschouwen, en zodra ik het geld had gratis over kon nemen. Ik heb haar volledige verzorging op mij genomen, de eigenaresse is misschien net vijf keer een appeltje komen brengen... Ik heb haar in het halve jaar dat ik haar verzorgde van onopgevoede tank tot grote goedzak gekregen, het was echt een droompaard geworden. En opeens was ze poets bam binnen twee weken verkocht en opgehaald... Zelfs nu hoor ik helemaal niks meer (over haar) van de eigenaresse, terwijl we écht goede vrienden waren en dit mij wel beloofd was. Ik kan er gewoon zo boos om worden dat ik niets meer hoor, terwijl ze praktisch van mij was...
MarlindeRooz
Geplaatst: 10-10-15 21:39
De hond van mijn buren, die heet al zeker 10 jaar Copper. Ik vond dat altijd zo'n vreemde naam. Kom er nu pas achter dat zijn naam "koper" betekend en op zijn vachtkleur slaat!
Blixem
Geplaatst: 10-10-15 21:41
MarlindeRooz schreef:
De hond van mijn buren, die heet al zeker 10 jaar Copper. Ik vond dat altijd zo'n vreemde naam. Kom er nu pas achter dat zijn naam "koper" betekend en op zijn vachtkleur slaat!
Ik baal er van dat mijn man nog steeds niet thuis is en twijfel of ik hem niet 'dwing" nu naar huis te komen of hem nog even laat... Wil op bed namelijk en bed is helemaal afgehaald grrrr
Ik heb net op Facebook een meisje geblokkeerd die 2 uur ouder is... Waarom? Zijn volgende week jarig en ze is de hele tijd de uren aan het aftellen. Ben blij voor haar dat ze zo happy is dat ze 18 wordt en ben ook blij dat ik die leeftijd ga mogen bereiken, maar ik haat mijn verjaardag.
Weiger ook gerust cadeaus... Ben tegen niemand aan het zeggen wat ik wil en hoop op die manier niets te krijgen
Ik hou ook echt van treinreizen, maar ben de stem van de omroepvrouw van mijn vaste sprinter zo verschikkelijk zat... "Dit is de sprinter naar Almere Oostvaarders, Almere Buiten en Amsterdam Centraal."