Dingen die je je afvraagt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 20:05

Danique schreef:
Nee ik ken die jongen helemaal niet, vond gewoon dat plaatje leuk!

Ja, :') :+

Nouja je bent niet de enige :')

vibabu

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 20:05

hoe kan het dat er mensen zijn met een narcistische persoonlijkheidsstoornis. Waarom bestaan die mensen die er van genieten of hun levensdoel is een ander stuk te maken?

Gracezellaa

Re: Dingen die je je afvraagt

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 20:34

Wat is het nut van badzout?

Leffroi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 20:58

Scrubben van de huid.

Felicxa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 22:02

vibabu schreef:
hoe kan het dat er mensen zijn met een narcistische persoonlijkheidsstoornis. Waarom bestaan die mensen die er van genieten of hun levensdoel is een ander stuk te maken?

Is volgens mij gewoon een foutje/ziekte in de bovenkamer.

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 22:30

Wie die gave zangeres is tijdens de Renault Kadjar reclame is....

Felicxa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 22:36

_Karlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 22:50

Finliox schreef:
vibabu schreef:

Is volgens mij gewoon een foutje/ziekte in de bovenkamer.

Is het ook. Er zijn verschillende theorieën over, ik denk persoonlijk dat het een overlevingsmechanisme is (als reactie op trauma's in de jeugd of om niet te hoeven voelen bijvoorbeeld). Het is een combinatie van biologische, psychologische en omgevingsfactoren, zoals bij de meeste persoonlijkheidsstoornissen.

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 22:59

Zouden katten (en andere dieren) ons zien als mede-katten, of zouden ze weten dat we van een andere soort zijn?

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 23:06

Damned schreef:
Zouden katten (en andere dieren) ons zien als mede-katten, of zouden ze weten dat we van een andere soort zijn?

Ik denk een andere soort, al is het alleen maar om lichaamstaal. Als mijn konijnen me als mede-konijn zouden zien, zouden ze wel minder bang zijn :P

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 23:07

Damned schreef:

Als onderdanen.

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 23:15

Kun je WiFi voor een bepaalde app uitzetten ? Bijv whatsapp op iPhone ?

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 05:40

SindyKaya schreef:

Hier heb ik het knopje nog niet voor gevonden, maar zou wel zeer welkom zijn af en toe :')

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 06:16

Selina schreef:
Damned schreef:

Als onderdanen.

_O-

Volgens mij ook inderdaad :j :')

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 06:22

Damned schreef:

Katten zien ons als soortgenoten, maar dan groot en minder harig :)
Bron (ook hoe honden over mensen denken)

Nikass

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 09:46

_Karlijn schreef:
Is het ook. Er zijn verschillende theorieën over, ik denk persoonlijk dat het een overlevingsmechanisme is (als reactie op trauma's in de jeugd of om niet te hoeven voelen bijvoorbeeld). Het is een combinatie van biologische, psychologische en omgevingsfactoren, zoals bij de meeste persoonlijkheidsstoornissen.

Het is een scheefgroei in de persoonlijkheid. Als er tijdens het vormen van de persoonlijkheid (ongeveer tot je twintigste jaar) dingen verkeerd gaan, veelal pedagogische en affectieve verwaarlozing, ernstige geweldservaringen enz dan KAN er een persoonlijkheidsstoornis ontstaan. Het is geen aangeboren ziekte want je persoonlijkheid is nog niet gevormd bij je geboorte. Een persoonlijkheidsstoornis is niet te genezen. Je kunt er tot op zekere hoogte mee leren omgaan. Meestal wordt het gedrag wat milder als mensen ouder worden (40+)
Hoewel er sprake kan zijn van een beperkte gewetensfunctie, lijden mensen vaak erg onder hun stoornis (ook al merk je dat als buitenstaander niet en kunnen de mensen met een stoornis dat zelf vaak ook niet goed verwoorden)
Mensen met een persoonlijkheidsstoornis zoals antisociaal zijn moeilijk of niet in staat tot zelfreflectie.

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 09:49

Steeph schreef:
SindyKaya schreef:

Hier heb ik het knopje nog niet voor gevonden, maar zou wel zeer welkom zijn af en toe :')

Dit kan wel op m'n iPhone :)

gerlindie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 10:36

gerlindie schreef:
Waarom doet het geen pijn als je nagel groeit en je een wit randje krijgt?
Want eerst zit je nagel vast aan je huid, en dan niet meer.
Dat 'van de huid afscheuren' moet toch pijn doen?

En als je je nagels bijvoorbeeld te kort afknipt, doet het wel pijn :?

Ik heb het net even aan mijn zus gevraagd (studeert geneeskunde), en die zegt dat het komt omdat het groeien de hele tijd op hetzelfde tempo doorgaat, waardoor er constant signalen worden doorgegeven aan je hersenen.
Maar zolang de signalen hetzelfde blijven, worden ze genegeerd, omdat je hersenen niet op elk signaal kunnen reageren.
Als je je nagels te kort afknipt, komen er opeen extra prikkels, en dan voel je dus pijn

Nikass

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 11:58

Waarom hoef je in de bus (ov) geen gordel om?

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 12:05

Nikass schreef:

Dat moet wel. Dat is een plicht geworden. Met ons schoolreisje is het toen gezegd door de chauffeur dat het verplicht is om de gordel om te doen. Ook ik de bus

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 12:05

Nikass schreef:

Van die niet-stadsbussen (die dus harder rijden, snelweg ed) heb je toch wel gordels? Ik denk dat het voor stadsbussen gewoon niet praktisch is (mensen wandelen in en uit) :')

Catoohh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 12:13

Steeph schreef:
SindyKaya schreef:

Ik weet toevallig van een vriendin dat je wel kunt selecteren voor welke apps je gegevens binnenkrijgt als je op een mobiel netwerk zit. Dan kan je wel bijv whatsapp 'uit zetten'. Maar zodra je weer thuis bent bij je eigen wifi komt het wel weer binnen volgens mij.
Maar op die manier kun je MB's besparen uiteraard.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 12:28

drawerlover schreef:
Nikass schreef:

Dat moet wel. Dat is een plicht geworden. Met ons schoolreisje is het toen gezegd door de chauffeur dat het verplicht is om de gordel om te doen. Ook ik de bus

Maar hoe moet je een gordel omdoen als er geen gordels zijn? :o

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 12:35

_Sillebil schreef:
drawerlover schreef:

Maar hoe moet je een gordel omdoen als er geen gordels zijn? :o

Heb google gebruikt, bussen die niet harder rijden dan 80 km/h hoeven gordels te hebben.
http://www.willemwever.nl/vraag_antwoor ... een-gordel

Dus sommige bussen hebben wel gordels en sommige niet :j

Bambi1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 12:48

Wij worden al een paar weken gebeld door gebrekkig Engelse mensen die beweren dat ze van windows zijn. Dit moet je natuurlijk niet doen want het zijn criminelen dat weet hoop ik iedereen maar mijn vraag nou. Ze bellen ons al weken, zijn het dan telkens andere bendes (organisaties) of telkens de zelfde? En hoe komen ze aan ons telefoon nummer? Gewoon random een nummer pakken uit het telefoon boek? maar waarom bellen ze dan telkens terug, ze moeten vast al wel door hebben dat het bij ons niet lukt.....

Zonet ben ik ook weer gebeld, Ze hing de telefoon weer op volgens mij had ze door dat ze met een vrij jong persoon te maken hadden en wisten ze dus dat de kans klein was dat het succes had.