Danique schreef:Nee ik ken die jongen helemaal niet, vond gewoon dat plaatje leuk!
Ja,![]()
Nouja je bent niet de enige

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Knert schreef:Wie die gave zangeres is tijdens de Renault Kadjar reclame is....
Finliox schreef:vibabu schreef:hoe kan het dat er mensen zijn met een narcistische persoonlijkheidsstoornis. Waarom bestaan die mensen die er van genieten of hun levensdoel is een ander stuk te maken?
Is volgens mij gewoon een foutje/ziekte in de bovenkamer.
Damned schreef:Zouden katten (en andere dieren) ons zien als mede-katten, of zouden ze weten dat we van een andere soort zijn?
_Karlijn schreef:Is het ook. Er zijn verschillende theorieën over, ik denk persoonlijk dat het een overlevingsmechanisme is (als reactie op trauma's in de jeugd of om niet te hoeven voelen bijvoorbeeld). Het is een combinatie van biologische, psychologische en omgevingsfactoren, zoals bij de meeste persoonlijkheidsstoornissen.
gerlindie schreef:Waarom doet het geen pijn als je nagel groeit en je een wit randje krijgt?
Want eerst zit je nagel vast aan je huid, en dan niet meer.
Dat 'van de huid afscheuren' moet toch pijn doen?
En als je je nagels bijvoorbeeld te kort afknipt, doet het wel pijn
Steeph schreef:SindyKaya schreef:Kun je WiFi voor een bepaalde app uitzetten ? Bijv whatsapp op iPhone ?
Hier heb ik het knopje nog niet voor gevonden, maar zou wel zeer welkom zijn af en toe
_Sillebil schreef:drawerlover schreef:Dat moet wel. Dat is een plicht geworden. Met ons schoolreisje is het toen gezegd door de chauffeur dat het verplicht is om de gordel om te doen. Ook ik de bus
Maar hoe moet je een gordel omdoen als er geen gordels zijn?