Designer verslaving #1

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

miesie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-17 07:04

Wat een cutie Minouesmee! Ik houd van kleine tassen!

Ik ben gisteren verliefd geworden op de Pochette Metis Empreinte Noir. Helaas... :')
Was helemaal niet de bedoeling om hem al te kopen. Maar was de enige nog in heel Londen (zitten volgens mij 6 of 7 stores of misschien zelfs heel Engeland, dat begreep ik er niet helemaal uit..)

Heb afgelopen week ook een Speedy 30 epi zwart gekocht, dus had in principe een mooie zwarte tas.

Maar kon het toch niet laten om hem mee te nemen.
Liep de winkel in met de gedachte, die hebben ze vast niet liggen. O:)

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-17 20:22

Anouk, ik zag dat je de Metis verkoopt, daar zul je wel aardig winst op kunnen maken :D

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-17 21:17

Deijs schreef:
Anouk, ik zag dat je de Metis verkoopt, daar zul je wel aardig winst op kunnen maken :D

Waar zien jullie dit allemaal? :')

minouesmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-17 22:24

rockey schreef:
Deijs schreef:

Waar zien jullie dit allemaal? :')

:D

Afbeelding

anoukkk.

Re: Designer verslaving #1

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-17 22:52

Ja klopt heb er een op de kop kunnen tikken voor mijn bedrijf! Super blij mee (moest er inkoop ook genoeg voor neertellen nog).
Maargoed ik weet dat veel mensen liever bij een bedrijf kopen als een particulier. Dus ik dacht ik kan er vast iemand heel erg blij mee maken!

Ik heb hem zelf ook en weet hoe onnozel fijne tas het is! <3
Kreeg zelfs al commentaar dat ik teveel foto's ervan poste, haha.

Super mooie aankopen hier weer lady's!
En heerlijk een vent met smaak.. die louboutin portemonee is erg mooi! Denk dat mijn vriend die ook erg gaaf vind! <3

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-17 10:18

Heerlijke FB pagina vind ik dat!

Hoe werkt dat inkopen eigenlijk? Benaderen mensen jou? En kun je er uberhaupt wel veel vanaf krijgen?

bellow2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-17 18:22

Gekke vraag, is er iemand die voor mij (Dan stuur ik mijn naam even via PB) de beheerder van die FB pagina een bericht zou willen sturen? Ik probeer al weken lid te worden, controle vragen beantwoord, maar er gebeurt niets helaas. Of kan iemand mij toevoegen?

Saaaash

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-17 18:32

Ik kom ook even binnenvallen na al jullie aankopen al tijden te hebben bewonderd!
Ben zelf gek op designer, met name Versace en Louis Vuitton. Ook gek van MK trouwens...

Zal zo even een foto maken van mijn tassencollectie...

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-17 18:36

bellow2 schreef:
Gekke vraag, is er iemand die voor mij (Dan stuur ik mijn naam even via PB) de beheerder van die FB pagina een bericht zou willen sturen? Ik probeer al weken lid te worden, controle vragen beantwoord, maar er gebeurt niets helaas. Of kan iemand mij toevoegen?

Kun je haar zelf niet een PB sturen? :)

@saaash ja leuk!! Welkom :D

bellow2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-17 18:52

@Deijs Thnx! Dacht dat het niet kon
, maar even doorgeklikt en nu een beheerder gevonden. Ga ik meteen even doen *\o/*

p.s. ik zal ook foto's van mijn tassen etc maken.

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-17 19:24

Ja leuk! :D ik ben heel benieuwd!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-17 21:52

Ik kom ook binnenvallen! Ik heb een nogal grote designer brillen verzameling. Mijn favorieten zijn Cavalli, Miu Miu en mijn Prada is echt geweldig mooi. Maar die heeft een heel zwaar montuur... kan morgen wel even een foto maken!

Hoe verkopen jullie je merkspullen? Ik heb twee prachtige vintage Gianni Versace schoudertassen die ik echt niet draag. Ze hangen nu maar wat. :roll: Ik gun ze beter en ze zijn echt in 9/10 conditie.

Saaaash

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-17 21:54

bobje26 schreef:
Ik kom ook binnenvallen! Ik heb een nogal grote designer brillen verzameling. Mijn favorieten zijn Cavalli, Miu Miu en mijn Prada is echt geweldig mooi. Maar die heeft een heel zwaar montuur... kan morgen wel even een foto maken!

Hoe verkopen jullie je merkspullen? Ik heb twee prachtige vintage Gianni Versace schoudertassen die ik echt niet draag. Ze hangen nu maar wat. :roll: Ik gun ze beter en ze zijn echt in 9/10 conditie.

Ruilen tegen een prachtige Versace jurk? Nooit gedragen, alleen gepast :o

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-17 22:37

bobje26 schreef:

Marktplaats, vestiaire collective or designer-vintage.com :)

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-17 22:59

Zal ik me dan ook maar eens melden... Ik lees al zo lang mee, volg anoukkk (naamgenootje := ) volgens mij op insta? Mydesignercrush in ieder geval. Ook via hier hoor O:)

Met Ralph Lauren tassen en brillen verzameling, en aan het sparen voor louboutins. Getuige zijn bij een bruiloft vind ik toch wel een errug goed excuus om alleen maar designer spul voor in te slaan toch? O:)
Ik zal ook eens een foto gaan maken van mijn spul, ik kom iets te vaak bij de bijenkorf en dergelijke tegenwoordig volgens vriendje haha.

miesie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-17 23:32

anoukkk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-17 23:53

Santigo_ schreef:
Zal ik me dan ook maar eens melden... Ik lees al zo lang mee, volg anoukkk (naamgenootje := ) volgens mij op insta? Mydesignercrush in ieder geval. Ook via hier hoor O:)

Met Ralph Lauren tassen en brillen verzameling, en aan het sparen voor louboutins. Getuige zijn bij een bruiloft vind ik toch wel een errug goed excuus om alleen maar designer spul voor in te slaan toch? O:)
Ik zal ook eens een foto gaan maken van mijn spul, ik kom iets te vaak bij de bijenkorf en dergelijke tegenwoordig volgens vriendje haha.

Ah wat leuk om te horen! Wat is je Instagram naam? (als je dat hier wilt vermelden) Dan heb ik er ook even beeld bij! *\o/*

@Iris, heel wisselend heb inmiddels veel klanten die mij ook benaderen maar ben ook eigenlijk wel 24/7 online alle veilingsite's eBay etc alles in de gaten te houden. :D

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-17 01:05

Ik heb de laatste tijd ook wat <3 aankopen gedaan waar ik heeeeel blij van word!

Mn nieuwe Portemonnee, een Mulberry continental tree wallet in sky blue <3

Afbeelding

Een MK Selma mini van mijn lieve vriendinnetjes gehad <3

Afbeelding

En alvast voor mijn verjaardag een MK Jet Set dressy tote <3

Afbeelding

minouesmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-17 07:11

Wat een mooie kleur portemonnee!

Saaaash

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-17 08:46

Ik ben echt gek op MK!
Heel mooi die Jet Set

Wendy1978

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-17 08:51

Echt prachtig Myr <3

Hier ook een MK lover
van de week weer 3 truitjes binnen van MK
En wacht nog op een jurkje nu <3 :))

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-17 09:00

Och Myrthe, lekker bezig <3

Welkom Santigo :D
Een bruiloft is een prachtige reden voor meer haha _O-

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-17 09:40

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-17 09:46

Saaaash schreef:
bobje26 schreef:

Ruilen tegen een prachtige Versace jurk? Nooit gedragen, alleen gepast :o

Haha ik draag geen jurkjes. :') Stom he...
Bedankt voor de tips allemaal! Ga er eens even diep in zoeken. :)

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-17 10:00

Mooie aankopen dames!

Ik heb trouwens nog een stel gloednieuwe Jimmy choo's in de aanbieding mocht iemand geïnteresseerd zijn O:)

Afbeelding

Gaat om deze in maat 39,5!