tranen, breakups & liefdesverdriet

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xClaudiaaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 08:16

Anoniem schreef:
Is er iemand die ik straks even kan pb'en? :)
Graag iemand die al "langer in het topic zit" en nog in grote lijnen weet hoe mijn ex en ik uit elkaar zijn gegaan en hoe we nu met elkaar omgaan, zodat ik dat niet helemaal in de details nog uit hoef te leggen :)

Je mag mij uiteraard een pb doen :)

CalipsoLover

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 10:08

Mij ook :)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 10:10

Mij natuurlijk ook!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 10:13

Jullie hebben PB, thanks meiden! :D

saffire

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 10:18

Ik weet alles van liefdesverdriet ook. Heb vorig jaar na veel wikken en wegen een punt achter toen mijn relatie gezet. En ja dat jammer genoeg altijd zeer. Maar voor mij is het een van de beste beslissingen die ooit gemaakt heb. Ik heb alle contact toen verbroken met hem en z'n familie omdat dat voor mij toen beter was.

En nu meer dan een jaar later ben ik sterker en zelfverzekerder dan ooit. En in een nieuwe relatie sinds een paar maanden.
Dit is mijn verhaaltje

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 11:16

saffire schreef:
Ik weet alles van liefdesverdriet ook. Heb vorig jaar na veel wikken en wegen een punt achter toen mijn relatie gezet. En ja dat jammer genoeg altijd zeer. Maar voor mij is het een van de beste beslissingen die ooit gemaakt heb. Ik heb alle contact toen verbroken met hem en z'n familie omdat dat voor mij toen beter was.

En nu meer dan een jaar later ben ik sterker en zelfverzekerder dan ooit. En in een nieuwe relatie sinds een paar maanden.
Dit is mijn verhaaltje

Super! Mooi is dat toch, dat zoiets zeer doet, maar uiteindelijk goed voelt? :D

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 15:44

Persoonlijk hoop ik dat je het nu echt hebt kunnen afsluiten Savannah..
Denk niet dat het je gelukkig gaat maken om nog veel contact met hem te houden..

Ik heb even niet gereageerd omdat ik op vakantie ben.
Ben met een singlesreis op vakantie in Samos.
Heb echt een geweldige week gehad hier en was ook echt goede afleiding.
Ben ook echt helemaal tot rust gekomen van de afgelopen maanden.
Morgen (helaas) alweer terug naar huis..

Gisteravond heb ik alleen wel een jongen van de groep afgewezen.
Hij is echt hartstikke aardig hoor, maar doe niet aan one night stands en een relatie wil ik niet (daarnaast woont hij aan de andere kant van NL :')).
Wel goed voor mijn zelfvertrouwen :o
Altijd leuk om te horen dat je een supergave meid bent en superknap :')

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 15:58

Ben je met Crusj weg Lieszje?

Hier even uit de meeleesmodus. Veel dingen gebeurt in dit topic. Even een knuffel voor de mensen die het nodig hebben.

Zelf wat aan het daten, aan het ouwehoeren en vooral onzeker zijn als de pest :+ De rust is wel weer wat meer terug in het hoofd. Komt ook doordat ik zelf 3 weken heb rondgetrokken en daar wel even tot wat inzichten kwam. In ieder geval nummer 1: Nee, ik heb nog steeds geen vent nodig om gelukkig te zijn. En dat is best even prettig om in het hoofd te hebben.

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 16:15

Nee met Estivant :)

Fijn dat je weer wat meer rust in je hoofd hebt :)
En dat is inderdaad een heel goed inzicht!

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 16:29

Savannah, je hebt gelijk dat een verhaal twee kanten heeft. Wanneer jij het op deze manier voor jezelf kunt afsluiten is dat helemaal goed. Vergeet echter niet dat hij in de relatie een andere kant had waardoor je van alles hebt moeten slikken. Die ex van je is geen normaal relatie materiaal en zeker geen vriend om leuke dingen mee te doen. Zolang je je daar maar van bewust bent is het goed.

xJolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 22:40

Zo, ben ik ook weer. Alles bijgelezen, bom ontploft, ook weer gesust. Gelukkig maar ;)

Ik hoop voor je dat je het nu kunt afsluiten Savannah. Als jij daar een etentje (of nou ja, McDonalds-stop) voor nodig hebt, dan is dat zo. Kom alsjeblieft niet in de verleiding om weer naar hem terug te willen... Hij heeft je echt als stront behandeld als ik het zo hoor en lees..... ;(

xJolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 22:44

Update vanuit mijn niet-meer-relatie. Vriendlief is vanochtend vroeg terug gegaan naar Nederland. Ik ben ontzettend blij dat hij hier is geweest, dat we goed hebben kunnen praten en dat we elkaar ook weer platgeknuffeld hebben. Het voelde daarvoor allemaal zo onwerkelijk en niet goed... Nu heb ik veel meer rust, en hij voor zover hij zegt ook.

Dag 1 was ongemakkelijk. We wilden allebei heel graag bespreken wat er allemaal aan de hand is, maar toch moesten we de eerste dag elkaar weer even terugvinden. Gelukkig gelukt, daarna alleen nog maar heel fijn geweest. Echt hele goede dagen gehad, leuke dingen gedaan.

En nu is ie weg, hebben we de punt inderdaad achter onze 2,5 jaar durende relatie gezet (mijn eerste échte relatie en voor hem idem dito). Maar ergens geeft het mij ook heel veel rust. Dat ik geen rekening meer hoef te houden met hem in Nederland (dat klinkt heel bot, zo bedoel ik het uiteraard niet) en dat ik nu echt mijn eigen leven kan leiden. Dat deed ik natuurlijk al door hier te zijn, maar nu is het zonder schuldgevoel... Of nou ja, daar hoop ik op. Wie weet komen we in de toekomst weer bij elkaar. Als we echt voor elkaar gemaakt zijn, moet dat goed komen. Nu kies ik voor mijzelf door hier te blijven in Spanje, en hij kiest voor zichzelf door mij te laten gaan. Hoewel het heel veel pijn doet, worden we er allebei op dit punt in ons leven beter van ;(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 22:48

Wat een dappere keuze, en wat fijn dat jullie op een prettige manier uit elkaar zijn gegaan. :j Dat maakt het denk ik wel makkelijker.

Knuffel. :(:)

lightmorebh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 23:58

Ook ik meld me hier. In februari hebben mijn ex en ik na 5 jaar besloten uit elkaar te gaan. We hebben 5 jaar een lange 0(buitenland)afstandsrelatie gehad. We hebben al die tijd een erg goede relatie gehad en zagen vanaf het begin elkaar samen oud worden. Helaas kwam de kinderwens vanaf mijn kant. Die was altijd wel aanwezig bij mijn ex. Het plan was dat hij uiteindelijk terug zou komen naar NL. Dit was van beide kanten. Eind vorig jaar hebben we het over de toekomst gehad mbt kids en waar wonen. We hebben er beide over nagedacht en in februari tijdens de vakantie kwam bij hem het hoge woord eruit dat hij komende 10 jaar of miss wel nooit geen kids wilt. En hij wilt niet meer terug naar Nl. Gezien mijn leefdtijd, 33, en mijn wens hebben we samen besloten ieder onze eigen weg te gaan.
We zijn op een goede manier uit elkaar gegaan. We huurden samen een huis en nl en hebben alles eerlijk verdeeld.
In het begin had hij het heel erg moeilijk ermee, in tegenstelling van mij. Ik zat vol goede moed en energie.
In de tussentijd hielden we af en toe nog contact.
Vandaag heb ik besloten het contact voorgoed te verbreken. Hij begreep het maar vond het jammer.
We waren in al die jaren elkaars beste maatje en waren heel close met elkaar en hebben echt fantastische tijden gehad.
Ik heb nu sinds 2 maanden de terugslag. Ik kan er erg boos om worden en heb af en toe t gevoel 5 jaar te hebben weggegooid.
Hij hoopte dat ik iemand zou vinden waar ik weer een toekomst kon opbouwen. Maar dat weer ik met de dag meer af.
Ik wil niemand dicht bij me laten komen laat staan in mijn huis.
Ik heb besloten het ideale plaatje van een compleet gezinnetje uit mijn hoofd te zetten. Ik heb me aangemeld voor het traject van BAM moeder worden.
De mannen van tegenwoordig. 9 van de 10 keer draaid het alleen om s*x en zeker die van mijn leefdtijd hebben al kids.
Ik had gedacht hier wel makkelijk.over deze breuk heen te stappen maar helaas. Ondanks dat we elkaar niet veel zagen zat de liefde dieper dan gedacht....

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 00:44

xJolien, wat een dappere keuze inderdaad. Soms is het beter zonder elkaar, terwijl met elkaar ook zo fijn kan zijn. Klinkt wel alsof jullie er heel volwassen mee om zijn gegaan.

Lightmorebh, wat pittig... Zo’n verschil’letje’ kan inderdaad voor enorme gevolgen zorgen en ik vind het dan ook wel mooi dat je toch je hart wil volgen. Heel stoer én heel knap, maar dat maakt niet dat het minder pijn doet. Heel veel sterkte :(:) En heel veel geluk met het traject wat je te wachten staat!

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 13:39

xJolien: Heel moedige beslissing. Veel sterkte en dikke knuffel. Hebben jullie nog contact?

Lightmorebh: Wauw, inderdaad echt heel pittig. Heel moeilijke beslissing lijkt mij, en ook echt heel vervelend. Wel jammer dat je vriend dit nu 'pas' zegt, want als hij zo denkt dan zal hij dat toch al langer hebben gedaan? Echt heel jammer. En een kindje adopteren? Ik weet ook niet juist wat een BAM moeder inhoudt?

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 13:43

Bewust alleenstaande moeder
Goed zo meid
Als het moederschap een droom is, jaag hem dan na...

xJolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 14:10

CalipsoLover, we hebben nog contact inderdaad. Voelt heel gek om ineens geen contact meer te hebben. Maar ik denk dat dit ook vanzelf wel verwaterd... Ik hoop dat we eerlijk tegen elkaar kunnen zijn en blijven, maar dat gevoel heb ik nu in ieder geval wel :)

Lightmorebh, wat heftig zeg. Maar zoals je zelf ook inziet, de beste keuze. Snap dat het voelt alsof je al deze jaren hebt weggegooid :(:)

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 14:18

Hopelijk kunnen jullie het dan goed afsluiten Jolien :)

Iemand die ook wat langer in het topic zit en mijn verhalen een beetje kent mag mij ook altijd een PB sturen, heb een beetje nood aan advies en wil het hier niet inzetten omdat het anders wat te ingewikkeld wordt.

lightmorebh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 15:15

CalipsoLover, hij was er nooit echt serieus mee bezig tot zijn zus in november een kindje kreeg. Hij was een familieman maar is langzaam veranderd in een carrièreman.

Dank jullie wel allemaal!

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 17:01

lightmorebh schreef:
CalipsoLover, hij was er nooit echt serieus mee bezig tot zijn zus in november een kindje kreeg. Hij was een familieman maar is langzaam veranderd in een carrièreman.

Dank jullie wel allemaal!

Hmm dat kan gebeuren... Heel jammer :(:)

biggirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-18 05:32

Goeiemorgen dames , ben al lekker wakker zometeen werken maar kreeg me zojuist een appje van me ex met ik mis je ...

Ik zit nu echt verslagen op de bank weet niet wat ik er moet op beantwoorden .

Ik lees straks ff de rest bij van dit topic maar moest dit even kwijt

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-18 05:44

biggirl schreef:
Goeiemorgen dames , ben al lekker wakker zometeen werken maar kreeg me zojuist een appje van me ex met ik mis je ...

Ik zit nu echt verslagen op de bank weet niet wat ik er moet op beantwoorden .

Ik lees straks ff de rest bij van dit topic maar moest dit even kwijt

Waarschijnlijk dronken en denkend aan jou nu ie alleen thuis net in bed ligt. Niet op antwoorden. Zou ik doen dan

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-18 05:50

Ik zou het ook negeren :(:)

biggirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-18 05:55

Dankjewel ga ik ook doen lekker t bericht verweideren pff wat raar dat ik hier zo gek van ga doen terwijl ik er normaal altjjd heel koel en rustig mee om ga haha maarja lekker werken nu
Fijne dag iedereen !