Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Shenavallie schreef:Zelf net even op de site gekeken: het zijn alleen de basis 1460's. Drama met inlopen...
Yvankaxx schreef:Shenavallie schreef:Zelf net even op de site gekeken: het zijn alleen de basis 1460's. Drama met inlopen...
Daar ben ik achter gekomenIk heb ze vorig jaar met deze actie gekocht. Kan nu eindelijk zeggen dat ik er in ieder geval de dat mee doorkom zonder zere hakken of tenen. Als ik weet dat ik een stuk moet lopen, dan doe ik ze nog niet (bewust) aan.
Needje schreef:Ik heb mijn Martens nu al een paar jaar maar ik blijf pijn houden met lopen bij het randje op de overgang van voetzool naar de hiel. (heb een rood kader getrokken om de plek waar)
Maakt niet uit of ik er een zooltje in doe of niet. En het is ook echt alleen met deze schoenen.
Iemand eng idee wat ik hier tegen zou kunnen doen?
[ [url=m/Kbye4i.jpg]Afbeelding[/url] ]
harriehoef schreef:Iemand die nog een paar Serena’s te koop heeft in maat 40?5 jaar terug mijn eerste paar gekocht maar nu wil ik er wel een paar Serena’s bij. Maar wat zijn die onwijs duur geworden in die tijd!
Of heeft iemand een adres waar ze voor een leukere prijs dan 210 euro te koop zijn en wat betrouwbaar is?
Shenavallie schreef:Needje schreef:Ik heb mijn Martens nu al een paar jaar maar ik blijf pijn houden met lopen bij het randje op de overgang van voetzool naar de hiel. (heb een rood kader getrokken om de plek waar)
Maakt niet uit of ik er een zooltje in doe of niet. En het is ook echt alleen met deze schoenen.
Iemand eng idee wat ik hier tegen zou kunnen doen?
[ [url=m/Kbye4i.jpg]Afbeelding[/url] ]
Heb je wel de juiste maat? Wellicht dat je het niet hebt met een maatje groter?
Eventueel kun je je schoenmaker vragen of hij nog een oplossing weet.
Shenavallie schreef:harriehoef schreef:Iemand die nog een paar Serena’s te koop heeft in maat 40?5 jaar terug mijn eerste paar gekocht maar nu wil ik er wel een paar Serena’s bij. Maar wat zijn die onwijs duur geworden in die tijd!
Of heeft iemand een adres waar ze voor een leukere prijs dan 210 euro te koop zijn en wat betrouwbaar is?
Het is inderdaad schrikbarend duur geworden. Kan me nog herinneren dat ik DM's kocht voor 80 Euro en dat is minder dan 10 jaar geleden. Oké, vroeger waren ze nog goedkoper, maar ik doel hiermee op de Euro tijd.