jurk zit zo strak dat het lijkt alsof je een buikje hebt, terwijl dat volgens mij helemaal niet zo is. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
jurk zit zo strak dat het lijkt alsof je een buikje hebt, terwijl dat volgens mij helemaal niet zo is. Citaat:Ruilen of retourneren in een H&M-winkel
Je kunt je online aankopen ruilen bij elke H&M-winkel in Nederland. Vergeet niet om je leverbon mee te nemen. Zorg ervoor dat de artikelen niet gedragen zijn en dat ze in oorspronkelijke staat zijn.
Let op: Voor online aankopen die je retourneert in een winkel krijg je een tegoedkaart. Deze is alleen geldig in de winkel. Als er nog een te betalen bedrag openstaat op je H&M-rekening en je ontvangt een tegoedkaart, dan moet je het openstaande bedrag online alsnog betalen.
Artikelen van de H&M Home-collectie kunnen niet in de winkel worden geruild of geretourneerd.
Een verkeerd geleverd artikel of een artikel met een fout moet je altijd terugsturen. Je betaalt geen retourkosten.
jammer dat je maat er niet meer is. Als je je abonneert op de nieuwsbrief krijg je een mail bij lancering. Heb een tijdje geleden ook een mail gehad van deze lancering. De zwarte vind ik persoonlijk niet mooi.
maar een corrigerend broekje kan het altijd wat gestroomlijnder maken. Onderste jurkje vind ik ook erg schattig

* 
maar als je een corrigerende slip koopt shapet dit toch maar een deel? Dat lijkt me niet zo effectief?
Drunksheep schreef:Debbels schreef:Oh wat raar! Ik had laatst een blouseje waar na een week een gaatje in zat, dus die wilde ik terug brengen, maar dat moest en zou via de website gaan.Citaat:Een verkeerd geleverd artikel of een artikel met een fout moet je altijd terugsturen. Je betaalt geen retourkosten.

Misschien moet ik me dan toch nog eens in de Primark wagen, al vind ik dat echt niet leuk hier.