Het Kleding Topic - Deel 7

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Doubtless

Re: Het Kleding Topic - Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 08:01

Die vond ik juist weinig voor je doen O:) jurk zit zo strak dat het lijkt alsof je een buikje hebt, terwijl dat volgens mij helemaal niet zo is.

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 08:37

Onder zo'n jurken is een corrigerende slip echt perfect. Dat trekt al je lichaamsvormen mooi strak waardoor de jurk beter tot zijn recht komt. Al die sterren die dragen het ook met een slip/body eronder, omdat je altijd vormen blijft zien ookal ben je helemaal strak getraind.
Hij staat je verder goed! Ik kan zulke dichte nek en schouders niet hebben helaas..

xkimmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 09:07

Oh kan je kleren die je via de site van H&M hebt besteld ook terug brengen in de winkel?

Debbels

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 09:20

xkimmx schreef:
Oh kan je kleren die je via de site van H&M hebt besteld ook terug brengen in de winkel?

Ik heb het wel eens geprobeerd, maar dat mocht toen niet..

Die jurk op de vorige pagina staat je goed! Corrigerende slip is misschien wel mooi idd.

Laurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 09:38

Volgens mij moet dat wel kunnen hoor? :) Alleen krijg je dan een tegoedkaart en die kun je online niet gebruiken.

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 09:38

Je hoort je kleding gewoon in de winkel terug te kunnen brengen... dan krijg je een tegoedkaart.

Dit staat op hun eigen site:
Citaat:
Ruilen of retourneren in een H&M-winkel
Je kunt je online aankopen ruilen bij elke H&M-winkel in Nederland. Vergeet niet om je leverbon mee te nemen. Zorg ervoor dat de artikelen niet gedragen zijn en dat ze in oorspronkelijke staat zijn.
Let op: Voor online aankopen die je retourneert in een winkel krijg je een tegoedkaart. Deze is alleen geldig in de winkel. Als er nog een te betalen bedrag openstaat op je H&M-rekening en je ontvangt een tegoedkaart, dan moet je het openstaande bedrag online alsnog betalen.
Artikelen van de H&M Home-collectie kunnen niet in de winkel worden geruild of geretourneerd.
Een verkeerd geleverd artikel of een artikel met een fout moet je altijd terugsturen. Je betaalt geen retourkosten.

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 09:42

Ik retourneer eigenlijk altijd wel iets naar H&M :’) het verwerken duurt inderdaad echt bizar lang maar daar kan ik mij niet aan storen.

Als je terug brengt naar de winkel krijg je toch een cadeaubon? Dat heb ik volgensmij op de website gelezen. Lijkt mij persoonlijk niet handig aangezien je die niet online in kan wisselen.

Fee, die nikes zijn echt een plaatje <3 jammer dat je maat er niet meer is. Als je je abonneert op de nieuwsbrief krijg je een mail bij lancering. Heb een tijdje geleden ook een mail gehad van deze lancering. De zwarte vind ik persoonlijk niet mooi.

Leuke schoenen Sara! Keertje wat anders idd :D

Sanne, grijze jurkje vind ik je prachtig staan! Absoluut geen buikje te zien en vind het ook niet zo lijken. De meeste vrouwen hebben nou eenmaal geen planken buik en daar is helemaal niks mis mee :D maar een corrigerend broekje kan het altijd wat gestroomlijnder maken. Onderste jurkje vind ik ook erg schattig :j

Heb gisteren ook mijn gladiator sandalen binnen gekregen en ik ben er zo blij mee. Ze zijn echt perfect <3

Afbeelding

Afbeelding

Let overigens niet op de drukplekken in m'n voeten, komt van m'n sokjes :+

*ik hoop nou niet dat mijn voeten mega groot op het scherm verschijnen :')*

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 09:44

Gaaf Roos. Ze hadden van mij zelfs nog wat hoger gemogen. nu is het meer een hele leuke sandaal :D

Ik breng altijd h&m bestelling terug naar de winkel. De ene keer krijg ik een tegoedpasje, de andere keer gewoon geld. Ligt aan de kassa dame :)

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 09:48

Oh wauw, Roos, vind ze erg leuk! <3

Debbels

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 10:04

Oh wat raar! Ik had laatst een blouseje waar na een week een gaatje in zat, dus die wilde ik terug brengen, maar dat moest en zou via de website gaan.

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 10:08

Die sandalen zijn geweldig!!!!

Hier weer op zoek naar 2 jurken, weer voor bruiloften. Hahaha wat een jaar!

Drico

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 10:15

Heb gisteren bij de Vero Moda twee leuke wat chiquere hemdjes gekocht voor €5,- per stuk :+
Ook nog 2 peplum tops gepast, alleen kropen erg op :')

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 10:31

Debbels schreef:
Oh wat raar! Ik had laatst een blouseje waar na een week een gaatje in zat, dus die wilde ik terug brengen, maar dat moest en zou via de website gaan.

Citaat:
Een verkeerd geleverd artikel of een artikel met een fout moet je altijd terugsturen. Je betaalt geen retourkosten.

Jasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 10:38

Leuke sandaaltjes Roos!

Dankzij jullie begin ik ook te twijfelen over shaping underwear!
Ik had ^deze in gedachten, maar is dat niet ontzettend warm? En die je dat niet onder strakke jurkjes?

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 10:41

Die van de H&M vind ik niet fijn, die shapen voor geen meter :o

Die van de Primark vind ik écht geweldig. Die shapen als een tierelier en kosten geen drol :D

edit; het is wel wat warmer natuurlijk, maar ben zelf echt een koukleum dus stoor mij er niet aan.

kelliiee1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 10:42

Leuke gladiator sandalen!

Ik heb geen nieuwe kleding meer, tijd om weer een dagje te shoppen dus.
Wel nieuwe ringen. :)
Afbeelding

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 10:43

Met die bodies moet je geen lang bovenlijf hebben, dan zit het voor geen meter :+

Jasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 10:46

Dan ga ik eens bij Primark langs!

Scheelt dat ik een kort bovenlijf en lange benen heb :') maar als je een corrigerende slip koopt shapet dit toch maar een deel? Dat lijkt me niet zo effectief? :=

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 10:49

De slipjes komen tot je taille en ik heb er ook kleine pijpjes aan. Dus worden je heupen en bovenbenen geshaped. Met een body is het gedeelte waar je borsten zitten vaak ook geen shape stof meer en zit de echte shape stof ook tot ongeveer je taille. Het is denk ik maar net waar je voorkeuren liggen :j

Een body lijkt mij alleen nog warmer dan alleen een slip :+

Debbels

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 10:57

Drunksheep schreef:
Debbels schreef:

Citaat:

Lezen is ook zo moeilijk :')

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 10:58

Dat blijkt, ja :)

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 11:06

Ik heb een hipster shaping en een string shaping van de Primark. Direct 1 maat kleiner onderhand en alles zit mooi strak/glad. Ik zweer erbij. Deze komen beide tot aan mijn borsten, net eronder. Je ziet geen randjes etc :j
Echter zakken deze helaas wel af. Ze blijven niet onder mijn tetjes zitten maar zakken naar mijn taille. Dit omdat er geen plastic randje in zit denk ik.

Kellie, mooi ring! Leuk dat roze kleurtje er subtiel in!

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 11:25

Heb die van de H&M en vroeg me al af of dit het nou was :') Misschien moet ik me dan toch nog eens in de Primark wagen, al vind ik dat echt niet leuk hier.

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 11:39

Ik twijfel tussen die schoentjes van Tamaris of Adidasjes... Moeilijke keuze :')

Ik vind dat grijze jurkje net mooi! Staat je heel mooi :)

Sandaaltjes zijn niet zo mijn ding... Maar zo ieder zijn ding :D

Ik zou ook een keer zo iets van shapewear moeten aanschaffen, zo een onderbroek met langere pijpen, dan kijk je niet direct tegen een paar billen als het eens waait

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 12:49

Ik heb zo'n broekje met lange pijpjes en die komen onder al mijn jurkjes uit haha