Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

BounceBabe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-15 15:16

De rotzooi in mijn huis. Moet weer nodig eens een wasje draaien! :(

laraxXxemma

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-15 15:53

Hikarii schreef:
Op het moment erger ik me gewoon aan alles. Álles. Heb totaal geen energie, totaal geen motivatie over, niks nada noppes. Alleen paardrijden is nog wel leuk, maar soms komt dat ook mijn strot uit en ga ik mijzelf verwijderen van mijn kleine foutjes.

Ik dacht het jij zegt het..
Kun je eens nagaan hoe het is als je niet kan paardrijden bij gebrek aan paard..

Boompje1985

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-15 16:28

Aan de katten zeik lucht in de huiskamer maar kan niet vinden waar het nou vandaan komt |o

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-15 16:30

Boompje1985 schreef:
Aan de katten zeik lucht in de huiskamer maar kan niet vinden waar het nou vandaan komt |o

Had ik in mn 'nieuwe' woning. Vorige huurders hadden katten. En na heel veel schoonmaken, stomen, platspuiten, bleef de zeiklucht nog hangen. Bleek de pis uiteindelijk in de isolatie onder de vloer te zitten := dat is er dus per direct uit gegaan

OneAndOnlyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-15 18:43

Paard die 1 hoekje in onze trainingsbak eng vind en daar elke keer van wegschiet. Kleine etterbak }>
M'n stalgenoot d'r paard die zijn ontzettend lekkere behoefte op het erf laat liggen.
Mijn humeur die ineens omslaat
Bijna niet geslapen :O

Esaqar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-15 19:03

Zere voeten vandaag tijdens werk, irritant en pijnlijk! ):

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-15 19:23

Arc_En_Ciel schreef:
Aan een vrouw van een jaar of 65 die op arrogante toon 'kan die tas ergens anders?' vroeg in de trein omdat mijn tas op de stoel naast me stond. Dus ik zeg 'oh ja, natuurlijk' en haal de tas weg. Zegt ze niet eens bedankt, en gaat ze bovenop een stuk van m'n jas zitten, waarna ik meerdere malen 'mevrouw' moet zeggen, voordat ze eindelijk reageert en haar kont optilt zodat ik m'n jas eronder vandaan kan halen. En dan zegt ze nog geeneens 'sorry' ofzo := en dan klagen die ouderen dat jongeren onbeleefd zijn..

Zo ben ik een keer door een paar ouderen bij de deur van de trein weggebeukt met een blik van "die jeugd van tegenwoordig :roll:" en manouvreren zichzelf vervolgens zo dat ze als eerste in kunnen stappen en de mensen niet eens uit konden stappen.
Het enige wat ik deed was aan de rand van het perron gaan staan toen de trein aan kwam rijden en op dat punt wachten tot de trein stil zou staan die toevallig net met de deur precies voor mijn neus stil stond. En ik deed ook netjes een stap opzij om de mensen eerst uit te laten stappen.

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-15 20:03

Ik heb me vandaag ook geërgerd aan twee vrouwen van rond de 65. Ik zat in de bus op weg naar huis en ik haal heel even mijn mail via de telefoon binnen, en op het moment dat ik hem uit mijn zak haal hoor ik achter me: 'irriteer jij je ook zo aan die telefoontjes tegenwoordig?' 'Ja zeg, die jongeren tegenwoordig met al die mobieltjes, bah!' jezus mens :roll:

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-15 20:25

guusje_h schreef:
Ik heb me vandaag ook geërgerd aan twee vrouwen van rond de 65. Ik zat in de bus op weg naar huis en ik haal heel even mijn mail via de telefoon binnen, en op het moment dat ik hem uit mijn zak haal hoor ik achter me: 'irriteer jij je ook zo aan die telefoontjes tegenwoordig?' 'Ja zeg, die jongeren tegenwoordig met al die mobieltjes, bah!' jezus mens :roll:

Alsof zij er last van hebben dat je op je mobiel kijkt in de bus _O-

Arc_En_Ciel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-15 22:08

Dragan2008 schreef:
Arc_En_Ciel schreef:
Aan een vrouw van een jaar of 65 die op arrogante toon 'kan die tas ergens anders?' vroeg in de trein omdat mijn tas op de stoel naast me stond. Dus ik zeg 'oh ja, natuurlijk' en haal de tas weg. Zegt ze niet eens bedankt, en gaat ze bovenop een stuk van m'n jas zitten, waarna ik meerdere malen 'mevrouw' moet zeggen, voordat ze eindelijk reageert en haar kont optilt zodat ik m'n jas eronder vandaan kan halen. En dan zegt ze nog geeneens 'sorry' ofzo := en dan klagen die ouderen dat jongeren onbeleefd zijn..

Geloof me, ouderen zijn net zo erg :))

Had er laatst op mn werk eentje die kwam terug met een koffiezetapparaat. 'Hij doet het niet ' zei ze. Dus ik heb gezegd dat ik even moet kijken wat hij dan precies niet doet, voor ik het kan oplossen of het apparaat kan terugnemen.

Dus ik in de keuken gaan testen, maar duurde ff voordat ie opgewarmd was en ik kon kijken wat er mis was. Kom ik terug, valt mevrouw tegen mij uit dat ik asociaal ben dat ik dat ding niet meteen terug neem en dat dr parkeerkaart verloopt en als ze een boete zou krijgen dat het mijn schuld zou zijn...

Oja en ze vond het belachelijk dat ik niet direct geld terug gaf en ik zou dr niet geloven op dr woord :')

Tuurlijk geloof ik dr, maar hoeveel mensen er wel niet terugkomen met 'hij doet het niet ' terwijl het apparaat gewoon werkt maar niet gebruikt wordt zoals in het boekje staat :+

Ja echt hè! En dan heb jij het natuurlijk weer gedaan.. Ze kon toch zo ook wel bedenken dat jij dat apparaat niet zonder te kijken terug zou nemen en geld terug zou geven.. Moet ze maar wat meer geld in de parkeerautomaat gooien, dan heeft ze langer de tijd :=

Dorus schreef:
Arc_En_Ciel schreef:

Zo ben ik een keer door een paar ouderen bij de deur van de trein weggebeukt met een blik van "die jeugd van tegenwoordig :roll:" en manouvreren zichzelf vervolgens zo dat ze als eerste in kunnen stappen en de mensen niet eens uit konden stappen.
Het enige wat ik deed was aan de rand van het perron gaan staan toen de trein aan kwam rijden en op dat punt wachten tot de trein stil zou staan die toevallig net met de deur precies voor mijn neus stil stond. En ik deed ook netjes een stap opzij om de mensen eerst uit te laten stappen.

Wat een aso's :)) Ook weer zo typisch dat ze niet eerst de mensen eruit laten stappen, maar zelf gelijk erin gaan. Maar ja, zij zijn oud hè, dus het mag! :')

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-15 22:25

Aan dat ik in m'n hoofd veel te veel dingen opblaas waardoor ik dingen veel erger maak dan ze achteraf zijn. Sterker nog ik bedenk als scenario's die helemaal niet gebeuren. -O-

Carr_friesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-15 22:30

Mensen die iets zeggen in de trant van:
"Ja mijn hond was zwanger en heeft hele lieve kindjes."
NEE, gewoon NEEEEE.
Mensen zijn zwanger en krijgen kinderen, dieren zijn drachtig en krijgen jongen!
Echt tenenkrommend gewoon.

Juliette61

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 12:46

HorseTimeXL schreef:
Aan dat ik in m'n hoofd veel te veel dingen opblaas waardoor ik dingen veel erger maak dan ze achteraf zijn. Sterker nog ik bedenk als scenario's die helemaal niet gebeuren. -O-

Ik voel je! :') Precies dit _/-\o_

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 12:47

Aan mijn baas die wel mijn berichtje leest maar er niet op reageert

Quanneh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 13:08

Aan mijn MEGA hoeveelheid stof die ik moet leren voor mijn cultuurtoets Latijn en er daarom nu lekker hard mee aan het werk ben *\o/*

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 13:18

Aan een pismerrie van 33 die mijn arme ruin een paar achterhoefjes in zijn buik plante.

OneAndOnlyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 18:16

Regen & smakgeluiden |(

Esaqar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 18:16

Dat moment dat er een of andere stoere gast langsrijd met zijn onwijs gave, zwarte volkswagen golf, stopt, vuurwerk in het land naast ons gooit, en als een echte ganster weg rijd. Jij komt er wel!

Edit: Terwijl ik aan het paardrijden was!

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 18:17

Dat ik derde sta bij een leuke woonruimte en dat vaak hier in de omgeving betekend dat je 'm niet krijgt. -O- Maar duimen dat die eerste twee het niet accepteren. :D

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 19:06

Dat ik m'n telefoon thuis had laten liggen.

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 20:24

Op dit moment mijn bindingsangst dat weer opspeelt. Heb nu sinds een paar weken enorm leuk contact met een jongen die ik heb leren kennen via internet. Hij is super lief en het lijkt echt te klikken. Maar nu de contacten dieper gaan en we meer onze gevoelens op tafel leggen, begint mn hart totaal tegen te werken en wil ik het niet. Heb hierdoor een eerste date laten schieten met de smoes dat ik ziek was. Was opgelucht dat het niet doorging, maar de dag erna had ik alweer ontzettende spijt. Nu praten we weer en dat is prettig, maar nu we afgelopen week al best heftige conversaties hadden, voel ik mezelf weer terug trekken.. -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 20:35

Mensen op Marktplaats die sloom of niet reageren.

OneAndOnlyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 21:58

Mijn broer die niet thuiskomt(hij heeft mijn nieuwe telefoon en zou vandaag thuiskomen)
Mijn rug die pijn doet

laraxXxemma

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 22:54

Mensen die hun neus maar blijven ophalen en niet gewoon hun neus snuiten {:)-:( blegh

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-15 00:22

Dat ik een veulen met aparte kleur had gekocht in mijn droom en toen ineens wakker werd... Toos Paardloos _O-