Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Hikarii schreef:Op het moment erger ik me gewoon aan alles. Álles. Heb totaal geen energie, totaal geen motivatie over, niks nada noppes. Alleen paardrijden is nog wel leuk, maar soms komt dat ook mijn strot uit en ga ik mijzelf verwijderen van mijn kleine foutjes.
Boompje1985 schreef:Aan de katten zeik lucht in de huiskamer maar kan niet vinden waar het nou vandaan komt
Arc_En_Ciel schreef:Aan een vrouw van een jaar of 65 die op arrogante toon 'kan die tas ergens anders?' vroeg in de trein omdat mijn tas op de stoel naast me stond. Dus ik zeg 'oh ja, natuurlijk' en haal de tas weg. Zegt ze niet eens bedankt, en gaat ze bovenop een stuk van m'n jas zitten, waarna ik meerdere malen 'mevrouw' moet zeggen, voordat ze eindelijk reageert en haar kont optilt zodat ik m'n jas eronder vandaan kan halen. En dan zegt ze nog geeneens 'sorry' ofzoen dan klagen die ouderen dat jongeren onbeleefd zijn..
guusje_h schreef:Ik heb me vandaag ook geërgerd aan twee vrouwen van rond de 65. Ik zat in de bus op weg naar huis en ik haal heel even mijn mail via de telefoon binnen, en op het moment dat ik hem uit mijn zak haal hoor ik achter me: 'irriteer jij je ook zo aan die telefoontjes tegenwoordig?' 'Ja zeg, die jongeren tegenwoordig met al die mobieltjes, bah!' jezus mens
Dragan2008 schreef:Arc_En_Ciel schreef:Aan een vrouw van een jaar of 65 die op arrogante toon 'kan die tas ergens anders?' vroeg in de trein omdat mijn tas op de stoel naast me stond. Dus ik zeg 'oh ja, natuurlijk' en haal de tas weg. Zegt ze niet eens bedankt, en gaat ze bovenop een stuk van m'n jas zitten, waarna ik meerdere malen 'mevrouw' moet zeggen, voordat ze eindelijk reageert en haar kont optilt zodat ik m'n jas eronder vandaan kan halen. En dan zegt ze nog geeneens 'sorry' ofzoen dan klagen die ouderen dat jongeren onbeleefd zijn..
Geloof me, ouderen zijn net zo erg
Had er laatst op mn werk eentje die kwam terug met een koffiezetapparaat. 'Hij doet het niet ' zei ze. Dus ik heb gezegd dat ik even moet kijken wat hij dan precies niet doet, voor ik het kan oplossen of het apparaat kan terugnemen.
Dus ik in de keuken gaan testen, maar duurde ff voordat ie opgewarmd was en ik kon kijken wat er mis was. Kom ik terug, valt mevrouw tegen mij uit dat ik asociaal ben dat ik dat ding niet meteen terug neem en dat dr parkeerkaart verloopt en als ze een boete zou krijgen dat het mijn schuld zou zijn...
Oja en ze vond het belachelijk dat ik niet direct geld terug gaf en ik zou dr niet geloven op dr woord
Tuurlijk geloof ik dr, maar hoeveel mensen er wel niet terugkomen met 'hij doet het niet ' terwijl het apparaat gewoon werkt maar niet gebruikt wordt zoals in het boekje staat
Dorus schreef:Arc_En_Ciel schreef:Aan een vrouw van een jaar of 65 die op arrogante toon 'kan die tas ergens anders?' vroeg in de trein omdat mijn tas op de stoel naast me stond. Dus ik zeg 'oh ja, natuurlijk' en haal de tas weg. Zegt ze niet eens bedankt, en gaat ze bovenop een stuk van m'n jas zitten, waarna ik meerdere malen 'mevrouw' moet zeggen, voordat ze eindelijk reageert en haar kont optilt zodat ik m'n jas eronder vandaan kan halen. En dan zegt ze nog geeneens 'sorry' ofzoen dan klagen die ouderen dat jongeren onbeleefd zijn..
Zo ben ik een keer door een paar ouderen bij de deur van de trein weggebeukt met een blik van "die jeugd van tegenwoordig" en manouvreren zichzelf vervolgens zo dat ze als eerste in kunnen stappen en de mensen niet eens uit konden stappen.
Het enige wat ik deed was aan de rand van het perron gaan staan toen de trein aan kwam rijden en op dat punt wachten tot de trein stil zou staan die toevallig net met de deur precies voor mijn neus stil stond. En ik deed ook netjes een stap opzij om de mensen eerst uit te laten stappen.