Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Iloveiswan schreef:Mijn puzzel is nu echt chaos. haha onderwater puzzel van jan van haasteren. 2000 stukjes en alles ligt overal. Bovenrand zit vast maar heb een extra stukje![]()
Morgen maak ik even een foto hoever ik nu ben
MaTuMi schreef:Ik puzzel altijd Jan van haasteren. En ik sorteer ook.
Er is altijd wel iets van een groter vlak of onderdeel wat je apart kunt leggen. Vaak is het gras of lucht. Het vliegtuig leg ik vaak apart.
En dan sorteer ik alle onderdelen uit en dan een bak met de rest.
Dat vind ik het best werken met puzzelen. Anders heb ik overal losse stukjes van waar het ongeveer moet en dat vind ik erg vervelend.
Marie_Anne schreef:Oh joh, sorteren jullie niet? Ik was heel netjes begonnen met de randjes en heb daarna alles globaal op kleur gesorteerd. Rotklus. Maar ik denk niet dat ik zo uit de doos zou kunnen grabbelen. Ik hou wel van wat structuur en overzicht.
Soez schreef:Maar ook grabbelen als je zonder voorbeeld een puzzel in elkaar wilt zetten?
Tancreda4 schreef:Soez schreef:Maar ook grabbelen als je zonder voorbeeld een puzzel in elkaar wilt zetten?
Jep. Ik heb de hele avond gegranbeld.dan zie ik een paar met dezelfde kleur en wordt dat m'n focus. Alle die kleurtjes eruit en kijken of ik dat dan in elkaar kan zetten. Wel iets van sorteren maar niet zo dat ik daar mee begin en alles bij elkaar leg op kleur direct. Heb ik ook de ruimte niet voor....
Ik ben zelfs zo.... Vanavond puzzel begonnen en zaten de kant stukjes in een apart zakje. Die hussel ik eerst door alle andere stukjes heen en ga dan pas beginnen. Anders ben ik zo snel klaar hihi
sans6 schreef:Allemaal lichtgeel, allemaal dezelfde vorm...[ [url=m/MF9mdU.jpg]Afbeelding[/url] ]
Puzzelstukjes passen vaak net wel/net niet en we moeten dit vaak aan de achterkant (patroon) checken. Waardeloos! Mooie puzzel, erg slechte kwaliteit. Maar we zetten dapper door...