Jouw bruidsjurk

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-16 18:36

Dat had ik geweest kunnen zijn :') Ik roep ook altijd dat soort dingen en dan zie ik daarna pas dat beteurderde gezicht :')

Leprycorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-16 18:59

Wuhahaha arme vriend :')
Hij was blij dat hij waarschijnlijk überhaupt iets romantisch probeerde te organiseren...

Hier verwacht ik ooit wel een trouwerij (we willen beiden trouwen, maar wel met groot feest. Dus wachten totdat het geld er is en kind er eerst uit :') )
Maar verwacht absoluut niets romantisch. Waarschijnlijk zal dat gewoon in het gesprek van joh, we hebben nu misschien wel genoeg gespaard?
En ach, verwacht dus geen echt aanzoek. Maar ik weet wat voor vent ik gekozen heb, dus wie ben ik dan om erover te zeuren terwijl ik dit van tevoren weet? ;)

-Namiro-

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-16 19:05

Wat een heerlijk topic dit! Ik lees en leef met jullie mee. Mijn vriend is een aantal jaar ouder dan ik en heeft al een huwelijk achter de rug. Hij wil dan ook niet meer trouwen helaas.. Voor mij geen jurken passen en romantische aanzoeken, dus ik geniet stilletjes met jullie mee als dat mag!

Kaygee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-16 21:37

Eleionomae schreef:
Ik kan bijna niet meer wachten, volgende week vrijdag jurken passen! Hadden jullie nog een strapless bh aan ofzo? Want die heb ik niet :')

Spannend! Ik kreeg een torselet van daar aan. Had overigens wel een onderbroek aangetrokken, voelde toch iets gemakkelijker dan in je string :')

Oooh ik hoopte altijd zo op een romantisch aanzoek. Toen we elkaar leerden kennen was hij super romantisch. Maar dat is na 10 jaar gesleten denk ik :o hij had echt een heel mooi gedicht geschreven, alleen vond ik het best wel jammer dat hij die op de bank voordroeg toen ik zei dat ik naar bed ging. :o

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-16 21:46

Mooie jurk Stal_fiore!
En zoals het op de foto er uit ziet ook wel een erg gave locatie!

Hier plaatst mijn vriend wel al verscheidene opmerkingen tegen familie en vrienden, zo in de trant van: 'Nou, trouwen staat wel op mijn bucketlist hoor'. Of: eerst een huisje, maar daarna vraag ik haar echt ten huwelijk.

Paar jaar terug zei ik tegen mijn vriend: 'als je mij dan ooit ten huwelijk vraagt, dan graag bij de Krimmler Wasserfalle (vanwege de emotionele herinneringen aan die plek) waarop mijn vriend eerst heel beteuterd keek, daarna heel stil werd... en toen ik vroeg wat er was uiteindelijk maar opbiechte dat ik het nu geraden had :o :').
Dat wordt dus helaas niet de plek waar ik ten huwelijk gevraagd ga worden, aangezien ik het nu geraden heb en mijn vriend echt iemand van de verrassingen is.

Mijn vriend is gelukkig wel heel romantisch en denkt vaak aan alles, dus ik verwacht dat een fotograaf etc wel aanwezig zal zijn :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-16 22:41

Kaygee schreef:
Eleionomae schreef:
Ik kan bijna niet meer wachten, volgende week vrijdag jurken passen! Hadden jullie nog een strapless bh aan ofzo? Want die heb ik niet :')

Spannend! Ik kreeg een torselet van daar aan. Had overigens wel een onderbroek aangetrokken, voelde toch iets gemakkelijker dan in je string :')

Oooh ik hoopte altijd zo op een romantisch aanzoek. Toen we elkaar leerden kennen was hij super romantisch. Maar dat is na 10 jaar gesleten denk ik :o hij had echt een heel mooi gedicht geschreven, alleen vond ik het best wel jammer dat hij die op de bank voordroeg toen ik zei dat ik naar bed ging. :o

Hahaha :') nja wel leuk geprobeerd iig _O-

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-16 22:57

Ik ben niet veeleisend voor het vragen gelukkig.
Alleen maar een romantische locatie, hij die aan komt galopperen op een wit paard, diamanten ring en fotograaf in de bosjes.
Dus wat dat betreft boft mijn vriend.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-16 00:21

En jij in een roze jurk en hij in een roze pak toch? >;)

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-16 00:35

Joolien schreef:
En jij in een roze jurk en hij in een roze pak toch? >;)

Roze overhemd :D Met een donkerblauw pak.

_Sanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-16 01:03

Kaygee schreef:
Eleionomae schreef:

Ik kreeg er idd ook een van daar aan en had een boxer zelf al aan gedaan :j

_SantOs_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-16 01:20

Selina schreef:
Ik ben niet veeleisend voor het vragen gelukkig.
Alleen maar een romantische locatie, hij die aan komt galopperen op een wit paard, diamanten ring en fotograaf in de bosjes.
Dus wat dat betreft boft mijn vriend.

_O- _O-

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-16 09:47

@Stal_Fiore wat een prachtige jurk! (zou ik ook passen zoiets qua smaak)
Hij staat je ook echt super mooi.

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-16 09:56

Ik draag überhaupt geen strings dus dat komt wel goed haha. Maar dan ga ik er niet apart een strapless bh voor kopen want die dingen draag ik nooit :))

CalvinenGino

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-16 14:50

Joolien schreef:
Cayenne schreef:
Joolien, wil hij uberhaupt wel trouwen en heb je het al eens met hem besproken? :=

Ja dat wil hij zeker! Gisteren nog over gehad, dat ie het zo tof vind dat ik zijn achternaam krijg enzo. Hij wacht volgens mij alleen op het perfecte moment, maar dat hoeft van mij allemaal niet zo _O- VRAAG ME GEWOON JONGUHH! :')

dat dus _/-\o_

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-16 15:03

Wij hebben vooral al discussies over of ik wel of niet zijn naam aanneem :') Ik wil dat namelijk niet en hij zegt dat hij niet met me wil trouwen als ik zijn naam niet aanneem _O-

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-16 15:10

Jemig.. Is dat nu echt zo belangrijk voor mannen? :')

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-16 15:14

Mijn ouders maakten er een groter probleem van dan ikzelf of manlief :') Ik vond het alleen lastig omdat ik het in eerste instantie niet lekker vond klinken. En ik neem nog regelmatig de telefoon op met de verkeerde achternaam. Dan gaat het aan de andere kant van de lijn van: ... 'maar ik spreek toch met <achternaam>?'
Eh ja, maar ik ben net getrouwd, sorry :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-16 15:22

Zijn ouders zouden er volgens mij ook een probleem van maken want die zijn sowieso niet de makkelijkste en ook nog eens heel traditioneel :') Zijn naam klinkt prima met mijn voornaam (mijn voornaam is Frans en zijn achternaam toevallig ook terwijl we geen van beiden Frans zijn) maar ik wil het uit principe niet :o

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-16 15:26

Ik vind eigenlijk ook niet nodig, maar het is hier in de omgeving zo normaal.. := (en dan ook nog echt enkel zijn naam, niet eens een combinatie ervan) := Dus dat zou ook voor commentaar en verwarring zorgen. Sterker nog dat doet het nu al :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-16 15:30

Mijn moeder en de moeders van veel van mijn vriendinnen hebben gewoon nog hun eigen achternaam of inderdaad een combinatie, dus ik vind het ook gewoon een gek idee := Een combinatie zou ik nog wel willen overwegen maar m'n naam is nu al zo ongebruikelijk :+

Kaygee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-16 15:34

Haha Selina zo iets hoopte ik ook altijd :')

Over achternaam nooit geen discussie gehad. Onze kinderen hebben ook zijn naam en eigenlijk vind ik het volgens mij een beetje vanzelfsprekend dat ik zijn naam aanneem. Wel mijn eigen naam nog er achter.

Wat ik helemaal niks vind is als de man de naam van de vrouw aan neemt... Dat hebben vrienden van ons gedaan. Ik weet niet,voor mijn gevoel hoort dat niet. Weet niet waarom. Zo traditioneel ben ik ook weer niet.

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-16 15:56

Mijn achternaam is lelijk, die van mijn vriend is prachtig. Keuze snel gemaakt :) daarbij is hij stamhouder en krijgen de kinderen daarom zijn naam. Mijn achternaam is al doorgegeven aan jongetjes in de volgende generatie.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-16 15:58

Ik wilde wel zijn achternaam aannemen. Anders heb ik niet het gevoel dat ik getrouwd ben en was het hele feestje voor mij ook niet nodig geweest :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-16 16:25

Ik wil het liefst ook beide achternamen aan onze eventuele kinderen geven maar ik vraag me ten zeerste af of m'n vriend het daarmee eens zou zijn :+ En ik wil Ms., geen Mrs. zijn etc. Ik ben wat dat betreft nogal principieel :')

Ik vind het eerlijk gezegd ook juist wel wat hebben als de man de naam van de vrouw aanneemt maar dan wel zo dat beiden een dubbele achternaam hebben. Weet niet of je dat bedoelde?

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-16 16:33

Ik vraag mij af of je kinderen wel dubbele achternamen mag meegeven? Ik weet dat ze in de VS het wel eens als tweede voornaam doen := Wat Anky dus heeft gedaan bij de oudste? Yannick Jansen van Grunsven