Ik roep ook altijd dat soort dingen en dan zie ik daarna pas dat beteurderde gezicht
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ik roep ook altijd dat soort dingen en dan zie ik daarna pas dat beteurderde gezicht

)
Eleionomae schreef:Ik kan bijna niet meer wachten, volgende week vrijdag jurken passen! Hadden jullie nog een strapless bh aan ofzo? Want die heb ik niet
hij had echt een heel mooi gedicht geschreven, alleen vond ik het best wel jammer dat hij die op de bank voordroeg toen ik zei dat ik naar bed ging.
.
Kaygee schreef:Eleionomae schreef:Ik kan bijna niet meer wachten, volgende week vrijdag jurken passen! Hadden jullie nog een strapless bh aan ofzo? Want die heb ik niet
Spannend! Ik kreeg een torselet van daar aan. Had overigens wel een onderbroek aangetrokken, voelde toch iets gemakkelijker dan in je string![]()
Oooh ik hoopte altijd zo op een romantisch aanzoek. Toen we elkaar leerden kennen was hij super romantisch. Maar dat is na 10 jaar gesleten denk ikhij had echt een heel mooi gedicht geschreven, alleen vond ik het best wel jammer dat hij die op de bank voordroeg toen ik zei dat ik naar bed ging.
nja wel leuk geprobeerd iig
Kaygee schreef:Eleionomae schreef:Ik kan bijna niet meer wachten, volgende week vrijdag jurken passen! Hadden jullie nog een strapless bh aan ofzo? Want die heb ik niet
Spannend! Ik kreeg een torselet van daar aan. Had overigens wel een onderbroek aangetrokken, voelde toch iets gemakkelijker dan in je string![]()
Joolien schreef:Cayenne schreef:Joolien, wil hij uberhaupt wel trouwen en heb je het al eens met hem besproken?
Ja dat wil hij zeker! Gisteren nog over gehad, dat ie het zo tof vind dat ik zijn achternaam krijg enzo. Hij wacht volgens mij alleen op het perfecte moment, maar dat hoeft van mij allemaal niet zoVRAAG ME GEWOON JONGUHH!
Ik vond het alleen lastig omdat ik het in eerste instantie niet lekker vond klinken. En ik neem nog regelmatig de telefoon op met de verkeerde achternaam. Dan gaat het aan de andere kant van de lijn van: ... 'maar ik spreek toch met <achternaam>?'
Zijn naam klinkt prima met mijn voornaam (mijn voornaam is Frans en zijn achternaam toevallig ook terwijl we geen van beiden Frans zijn) maar ik wil het uit principe niet
(en dan ook nog echt enkel zijn naam, niet eens een combinatie ervan)
Dus dat zou ook voor commentaar en verwarring zorgen. Sterker nog dat doet het nu al
Een combinatie zou ik nog wel willen overwegen maar m'n naam is nu al zo ongebruikelijk
daarbij is hij stamhouder en krijgen de kinderen daarom zijn naam. Mijn achternaam is al doorgegeven aan jongetjes in de volgende generatie.
En ik wil Ms., geen Mrs. zijn etc. Ik ben wat dat betreft nogal principieel
Wat Anky dus heeft gedaan bij de oudste? Yannick Jansen van Grunsven