Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Veulen84 schreef:Beetje raar misschien hoor courses. Maar als klant ben je niet verplicht om met het personeel te praten. Iedereen weet wat ie moet doen bij de kassa. Daar zijn geen mega lange verhalen voor nodig.
Ik praat nooit met het kassapersoneel. Verder dan hoi en doei komt het niet. Geen arrogantie, gewoon geen behoefte aan.
Courses schreef:Het gaat om manieren, wat je verder tegen me zegt zal me echt een worst wezen. Ik hoef niet als een hond behandeld te worden, als iemand mij compleet negeert komt dat niet over alsof diegene zich op 1 lijn met mij voeltWij zijn niet 'maar' kassamedewerkers, wij zijn ook individuen, net zoals elke andere Bokker, klant, gast, hoge pief.
chelle_dora schreef:Ten eerste vind ik het ronduit onbeschoft, net als mensen die hun oordopjes inlaten tijdens het afrekenen. kleine moeite om ze even uit te doen als je in de rij staat, en na het afrekenen weer in te doen, die 2 minuten zonder muziek overleef je echt wel
Tumvum schreef:Ik werk in de detailhandel, en een meneer vroeg aan mij: 'Hebben jullie ook broeken?' Ik zeg: 'Ja hoor, was u opzoek naar een broek voor u zelf of misschien naar een kinder/damesbroek?' Zegt hij: 'Jezus ik zie er toch niet uit als een wijf, ik ga wel naar een andere winkel. Dom volk.'
Okeeee dan