Al geloof ik dat het ook kan gaan ruiken maar dat is niet mijn ervaring.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Bellatrix schreef:Ik heb het er ook wel es uren in gehad, ik kon niet eerder de machine leeghalen en het rook nog prima hoor.![]()
Bellatrix schreef:Ik heb het er ook wel es uren in gehad, ik kon niet eerder de machine leeghalen en het rook nog prima hoor.![]()
MarlindeRooz schreef:Je hoeft Google niet te gebruiken.
Ik heb trouwens weinig problemen met AI. Ik vind het erg handig. En vind andere mensen veroordelen over het gebruik er van ook heel irritant. Kijk naar je eigen bijdrage aan het klimaatprobleem.
En als het om water gaat kunnen de mensen beter wat vaker geen vlees eten. Dat scheelt meer.
MarlindeRooz schreef:Haha ik zal eens vragen of ik hem weer eens een weekend mag lenen. In december is hij sowieso de hele maand bij mij!
Ergernis: het blok huis naast mij wordt helemaal gerenoveerd oid? Prima. Helaas zit mijn deur te trillen in het kozijn.
Hopelijk is het niet te erg.
Suzanne F. schreef:AI pakt over het algemeen de info van internet en plaatst de bronnen er ook bij. Voor gewone vragen is het dus best betrouwbaar. Je moet wel zelf na blijven denken natuurlijk maar ik vind het echt een topuitvinding.