Nee, dat zou ik ook niet doen....neem aan dat jij kan/mag thuiswerken?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Polarize schreef:Sta je op de bus te wachten, krijg je sneeuwballen naar je kop gegooid...een groepje jongens liep constant met sneeuwballen te gooien naar iedereen die op de bus stond te wachten. En nu zitten ze in de bus constant te schreeuwen en te schelden. Hoe oud ben je...
_San87_ schreef:Polarize schreef:Sta je op de bus te wachten, krijg je sneeuwballen naar je kop gegooid...een groepje jongens liep constant met sneeuwballen te gooien naar iedereen die op de bus stond te wachten. En nu zitten ze in de bus constant te schreeuwen en te schelden. Hoe oud ben je...
Gooi een sneeuwbal terug
denisesilver schreef:Raad eens wie er normaal uiterlijk om 7:00 uur weg moet vanuit huis en wie zojuist om 9:00 uur wakker schrok? Kreeg gelukkig van mijn collega te horen dat er verder ook niemand op kantoor was behalve zij zelf, en dat zij vanmiddag naar een afspraak moet. En vermoedelijk ligt er aan die kant van de provincie ook sneeuw, dus ergens een gelukje dat ik thuis moet werken. Maar het betekend wel dat ik mijn wekker weer anders in moet gaan stellen
_San87_ schreef:Polarize schreef:Sta je op de bus te wachten, krijg je sneeuwballen naar je kop gegooid...een groepje jongens liep constant met sneeuwballen te gooien naar iedereen die op de bus stond te wachten. En nu zitten ze in de bus constant te schreeuwen en te schelden. Hoe oud ben je...
Gooi een sneeuwbal terug