Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
JudithGigi schreef:Dat we op het werk elke 30 dagen een nieuw wachtwoord moeten instellen. Ik ken hem iedere keer net een paar dagen uit mijn hoofd
MyWishMax schreef:Oh dat lijkt mij ook vreselijk, judithgigi! En dan moet het zeker ook echt anders zijn?
Hier is de verwachte tijd dat de stroomstoring opgelost is alweer opgeschoven...
JudithGigi schreef:MyWishMax schreef:Oh dat lijkt mij ook vreselijk, judithgigi! En dan moet het zeker ook echt anders zijn?
Hier is de verwachte tijd dat de stroomstoring opgelost is alweer opgeschoven...
Uiteraard, letters, cijfers, speciale tekens, mag geen woord bevatten, mag niet teveel lijken op het vorige wachtwoord
Tancreda4 schreef:Geen 2 dezelfde letters/tekens achter elkaar..... bladieblaat. Ik weet dat ze het veiliger willen maken, maar omdat ik t niet meer kan onthouden staat m'n wachtwoord hier groot op t beeldscherm geplakt door die vele wisselingen. Tot zover t veiliger maken
JudithGigi schreef:Dat we op het werk elke 30 dagen een nieuw wachtwoord moeten instellen. Ik ken hem iedere keer net een paar dagen uit mijn hoofd
DuoPenotti schreef:JudithGigi schreef:Dat we op het werk elke 30 dagen een nieuw wachtwoord moeten instellen. Ik ken hem iedere keer net een paar dagen uit mijn hoofd
Dat moest ik eerst ook, en ja heel veilig was het niet.
Maar wel een redelijke wachtwoord vooraan, maar dan er achter xxxxxx100 en maand erop xxxxxx200
Ik had wel expres dat het niet met de maand meeliep dus geen 200 in februari
Maar zo was het te onthouden voor mij
_San87_ schreef:MyWishMax schreef:Oh dat lijkt mij ook vreselijk, judithgigi! En dan moet het zeker ook echt anders zijn?
Red jij dat met je etenswaren?
MyWishMax schreef:_San87_ schreef:
Red jij dat met je etenswaren?
Geen idee.Ga straks de verzekering bellen over hoe en wat ik eventueel vergoed kan krijgen.
Voor nu heb ik weer stroom gelukkig. Weet niet of dat de rest van de dag zo blijft dus snel alles opladen, even snel douchen en dan schade gaan bekijken.
imaudy schreef:Komt dat niet gewoon uit streektalen/dialect? Mijn familie zegt in Drents ook "dat ken 'ie" ipv "dat kan hij". De precieze woorden/schrijfwijzen verschillen waar in Drenthe je zit, dus iig die "tie" lijkt me een variatie daarvan. En net zoals een Vlaming Vlaams zal typen, zal een Drent dat ook wel eens doen.Ik erger mij er altijd aan als mensen "tie" of nog erger "m" schrijven ipv "hij".
Suzanne F. schreef:Ik denk van wel jaIk ook. Zijn ook meestal niet de meest hoogopgeleide mensen maar misschien generaliseer ik dan teveel.
MarlindeRooz schreef:Ik denk altijd wat moet je een zorgeloos leven hebben als jij je zo extreem druk kan maken om de indeling van bokt.
Maar ik denk wel vaker onaardige dingen.