Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mo_86 schreef:Al getest op Corona? Dat heerst ontzettend. Beterschap in ieder geval!
Dat is ook meteen (nog steeds) mijn ergernis. Herstel duurt laaaaaaang! Nog steeds nul energie, constant hoestbuien en een zweetaanval zelfs bij iets kleins als boodschappen doen. Hoop dat dit niet eindeloos blijft doorgaan zo. Blegh!
Suzanne F. schreef:Mandarijn schreef:Foutmelding in de Rabobank app waardoor ik niks kan overboeken. Volgens de website zijn er geen problemen bekend.
Even de app goed sluiten? Dus uit je scherm vegen zeg maar. Heb je iPhone/iPad?
Bloemetje75 schreef:Negatieve en energieloze houding van de mentor van mijn oudste zoon. Geen positief woord over zijn goede resultaten voor wiskunde en economie. Alleen zeuren dat er nog teveel 6jes staan. Joh er staat 1 5,9, de rest zijn echte 6en en hoger. Geen enkel verliespunt. Zoon is gelukkig, heeft vrienden, sport heel veel, werkt er nog 2 avonden naast. Als ie zijn eindexamen haalt met veel 6en, interesseert me dat niets. Dat mijn zoon gelukkig is en vrienden heeft en goed in zijn vel zit, vind ik na corona en thuisonderwijs etc veel belangrijker. Haalt ie het eindexamen niet, dan werkt ie een jaar minder tot zijn pensioen....