Show je Vinted koopjes!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-24 18:02

Ik snap de reactie ook niet. Ik had als kind kleren voor netjes en kleren om mee buiten te spelen e.d.. Het een sluit het ander niet uit, toch. En volgens mij doet Lautje het precies zo.

_lautje_

Re: Show je Vinted koopjes!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-24 18:24

Klopt! Mijn kinderen komen dagelijks zwart thuis van school, buitenspelen, stal, vriendinnetjes, etc.
De oudste is een heel net kind. Die kan je dus wat aantrekken wat schoon moet blijven.
De middelste en jongste zijn smeerpoetsen. Daar laat ik het bij los. En dus ja soms is een wollen trui volledig smerig en stuk. Is niet anders.
Liever niet, maar het zijn kinderen die kind mogen zijn.

En ik denk dat mijn kinderen prima terecht gaan komen. Het zijn lieve meisjes.

petra8

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-24 18:25

Mijn indruk was juist dat Lautje het een sport vind om mooie kleren voor een nette prijs op Vinted te scoren zodat haar kinderen er ook in kunnen spelen.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-24 18:29

Dat dus. Kijk in een zijden rok mogen ze ook van mij niet in de modder rollen, maar die dragen ze ook niet als ze gewoon ergens gaan spelen. Dat is voor een feestje.
Maar een RL trui van wol die heerlijk comfortabel zit en draagt en mooi blijft en ik voor een mooie prijs van Vinted heb gehaald: lekker laten gaan.
Het moet niet vies en liever niet met een nieuwe witte trui fruit er in smeren, maar als het gebeurd: het zijn kinderen.

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-24 18:40

Moderatoropmerking:
Dit bericht is leeggehaald omdat persoonlijke aanvallen niet zijn toegestaan op Bokt
Laatst bijgewerkt door xingridx op 01-01-24 19:43, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Leeggehaald ivm tegen de Boktregels

HorsePassion

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-24 18:54

Moderatoropmerking:
Dit bericht is leeggehaald omdat persoonlijke aanvallen niet zijn toegestaan op Bokt
Laatst bijgewerkt door xingridx op 01-01-24 19:39, in het totaal 1 keer bewerkt

kwita

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-24 19:01

Moderatoropmerking:
Laatst bijgewerkt door xingridx op 01-01-24 19:36, in het totaal 2 keer bewerkt

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-24 19:03

Jeetje mensen, wat gebeurt hier :\. Houd even lekker op met te jammeren over de smaak van een ander.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-24 19:04

Moderatoropmerking:
leeggehaald ivm tegen de Boktregels
Laatst bijgewerkt door xingridx op 01-01-24 19:50, in het totaal 1 keer bewerkt

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-24 19:06

Ja, ik vind wat er nu gebeurt echt bizar :\.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-24 19:07

Beter verwend dan verwaarloosd.

En dat kinderen dure kleding krijgen, betekent niet dat er op andere zaken niet in geïnvesteerd wordt :?

Mijn kids lopen ook niet in Zara, H&M of primark waar hun leeftijdsgenootjes onder barre omstandigheden aan hun kleding hebben gewerkt.
Ik leer ze ook dat het belangrijk is om naar de herkomst van een product te kijken en spullen te kopen waar je lang mee doe en die meerdere kinderen kunnen gebruiken ipv fast fashion en meedoen aan de weggooimaatschappij.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-24 19:10

_San87_ schreef:
Ja, ik vind wat er nu gebeurt echt bizar :.

Ik ook!

Blijkbaar zijn mensen zo gruwelijk jaloers dat ze het op zo'n manier maar moeten uiten.

Ik vind wat Lautje doet echt een stuk opvoeding mee geven dat het niet nieuw hoeft te zijn.

En dat je kies voor merkdingen, ja dat gaat ook veel langer. Dan alle goedkope prut prullen die zo kapot zijn... De aarde is al bedolven onder de textiel en plastic. En zie dingen worden nog in elkaar gezet in zeer lage lonen landen ook. Maar one wegwerpmaatschappij moet draaien.

Laat iedereen lekker in zijn waarde!

luxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-24 19:10

Moet toch wel wat jaloezie schuilen achter deze onnodige opmerkingen, zou anders niet weten waarom je het redelijk (en vooral ook nodig) kunt vinden om dergelijke dingen te zeggen

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-24 19:12

Wow, volgens mij heeft Kwita alleen de OP gelezen en verder niks. Als je de andere berichten van Lautje leest dan zie je dat de kinderen juist zelf vaak iets kiezen en ook een duidelijke voorkeur hebben. En er is meer dan eens gemeld dat de jongste 2 echt zwijnen zijn.

Ik heb via Vinted ook dure merkkleding goedkoop kunnen krijgen. Leuk voor feestjes en wordt ook zonder problemen gecombineerd met legging van de WE of Zeeman.
Voor dit winterseizoen heb ik voor zo'n 25 euro 4 jurkjes gekocht van wat duurdere merken. Perfect, want niet nieuw en trek ik dus gewoon aan naar school.

Appeltje00

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-24 19:14

Ongelofelijk .. Geloof dat de kinderen van Lau dolgelukkige kinderen zijn en echt niets te klagen hebben.

En tja ik word gelukkig van een trui goedkoop scoren en die super zacht aanvoelt voor ze. Mijn zoon is dolblij met zijn wollen RL truien (“mama, nu wil ik wel buiten spelen op school. Met wol heb ik het niet koud”). Kind is in de RL winkel happy en in Vingino oid. willen ze niets uitkiezen. Zijn net mensen die kinderen. Zijn niet allemaal hetzelfde en willen niet allemaal een Frozen of neon trui (en ja hij heeft ook Paw Patrol kleding).

Ben overigens net zo duur of goedkoper uit als dat ik bij Wehkamp of H&M een order plaats.

petra8

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-24 19:20

Dat er bedragen genoemd worden, gaat niet om het laten zien dat de kinderen (of volwassenen) in dure kleding lopen. Het is meer trots dat je voor de prijs van een Hema trui, na goed zoeken ook een mooie Ralph Lauren trui kan kopen.

Dit topic gaat volgens mij meer om de sport van mooie spullen voor weinig geld scoren en daar trots op zijn.

tengeltje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-24 19:27

Idd!!

Net daarmee vind ik dit topic ook heel leuk, terwijl nu die kledingstijl van Lautje(en ook enkele anderen), totaal mijn smaak niet is, maar daar gaat dit topic ook niet over.

Dus stop met elkaar veroordelen en laat dit topic weet gaan over waar het in eerste instantie om bedoeld was, nl leuke koopjes showen! (En daar mag de nieuwprijs gerust bij, want ik als leek weet echt niet dat een trui van een merk voor 65 euro op vinted bv een echt koopje is omdat hij nieuw het 10-voud kost)

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-24 19:30

Precies. Het is de sport dat je voor echt heel weinig iets heel moois kan vinden.
Voor Vinted liepen mijn kinderen echt niet in alleen maar die hele mooie truien van nieuw €150,- Dat was een enkele keer. Of uit de sale. Of uit de outlet.
Nu is het gewoon haalbaar. Ze kiezen het zelf en ik ben minder kwijt dan toen ik bijna alles nieuw kocht van bijv mini rodini, bobo Choses of Tinycottons.
En ja dat is duurder dan van de Zara of Hema, maar wel van duurzame merken en materialen
Want uiteindelijk is duurzaamheid voor mij echt een hele grote beweegreden.
Duurzaamheid van hergebruiken, duurzaamheid in de zin van gebruiken materiaal van natuurlijke oorsprong (wol en zijde) en duurzaamheid van mijn portemonnee.

Duurzaamheid en bewustzijn van je omgeving is iets wat mijn kinderen ook echt er in gegoten krijgen.
Maar ook wat tengeltje zegt: bewustwording naar anderen.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-24 19:43

Moderatoropmerking:
leeggehaald ivm tegen de Boktregels
Laatst bijgewerkt door xingridx op 01-01-24 19:50, in het totaal 1 keer bewerkt

anca

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-24 19:44

Voor mij is lautje echt de vinted koningin :D

Wat jij allemaal kunt vinden en voor prijzen . Super.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-24 19:44

Citaat:
Moderatoropmerking:
Quote leeggehaald ivm tegen de Boktregels

Wat een afgunst :z
Laatst bijgewerkt door xingridx op 01-01-24 19:52, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Quote leeggehaald

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-24 19:46

Ik vind het hier van beide kanten een trieste bedoening...

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-24 19:48

Ok +:)+

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-24 19:50

Citaat:
Moderatoropmerking:
quote leeggehaald ivm tegen de Boktregels

Lau, sta erboven , pure afgunst! Gewoon niet op reageren.
Laatst bijgewerkt door xingridx op 01-01-24 19:53, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Quote leeggehaald

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-24 19:51

Een uurtje niet op bokt gezeten, en het topic is ontploft :+
Lau, trek het je niet aan. Kwita is overduidelijk gewoon jaloers op wat je voor moois hebt gescoord op Vinted.
De mensen die het topic volgen weten heus wel dat je kids helemaal niks tekort komen, en dat je het topic niet hebt geopend om te pronken.
Voor mij ben je een inspiratie <3