Dit is heerlijk!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tazzey schreef:Het is heerlijk de afgelopen dagen. Ik ga vanmiddag nog even buiten zitten en lekker tekenen met een kopje thee erbij.
Ik hoop op een zomer als afgelopen jaar, een soort van zeiknatte vroege herfst met af en toe een paar lekkere dagen. Maar ik besef met dat ik op dat punt gewoon een vreemd zaadje ben.
Eik schreef:Tazzey schreef:Het is heerlijk de afgelopen dagen. Ik ga vanmiddag nog even buiten zitten en lekker tekenen met een kopje thee erbij.
Ik hoop op een zomer als afgelopen jaar, een soort van zeiknatte vroege herfst met af en toe een paar lekkere dagen. Maar ik besef met dat ik op dat punt gewoon een vreemd zaadje ben.
Oh nee geen zeiknatte alsjeblieft.
Gewoon een zonnige zomer met 20 graden.
Tazzey schreef:Het is heerlijk de afgelopen dagen. Ik ga vanmiddag nog even buiten zitten en lekker tekenen met een kopje thee erbij.
Tazzey schreef:Het is hier momenteel 11 graden maar in de zon en uit de wind is het 24, dat vind ik nu nog wel te doen. Ik ga zo nog even buiten zitten met een fijn boek en een kopje thee.