Ik wil dat helemaal niet....
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
dierenfan schreef:justdiesel schreef:Ik kan ineens niet meer inloggen op Marktplaats zonder mijn telefoonnummer te moeten geven![]()
Ik wil dat helemaal niet....
Kun je geen fake nummer invullen dan? Of krijg je code op opgegeven nummer? Dan invullen en daarna weer uit je account halen. Probleem opgelost
StalNollie schreef:Hier gisteren een brutaal iemand.
Hij wilde 550 geven want hij had hetzelfde karretje gezien alleen dan wat jonger voor 600
Dus ik gezegd voor 750 mag je langskomen. Dus ik netjes aangegeven sorry dan kan je beter naar die van 600 gaan kijken
Hij werd me toch boos want had het karretje pas opgekocht voor veel minder en moest blij zijn met de winst die hij er dan al aan gaf. Hij werkte bij de belastingdienst dus zou me gaan opgeven en zou de vorige eigenaar wel even contacteren.
Heb hem gestuurd dat als je een broek in de winkel koopt je toch ook niet zegt van goh je inkoop was lager dus ik wil hem voor minder..! Heb hem daarnaast ook maar gezegd dat hij van zijn loon van de Belastingdienst dat karretje van 600 maar moet gaan halen en daarna heb ik de beste man maar geblokkeerd.
_Lorette_ schreef:DuoPenotti schreef:Denken die mensen nu echt als ze zo tekeer gaan dat je dan zegt is goed kom maar halen en je adres nog geeft ook?
Precies dit vraag ik me ook altijd af.