Rare mensen op marktplaats deel 9!

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-24 17:31

Ik kan ineens niet meer inloggen op Marktplaats zonder mijn telefoonnummer te moeten geven -:(-
Ik wil dat helemaal niet....

dierenfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-24 18:05

justdiesel schreef:
Ik kan ineens niet meer inloggen op Marktplaats zonder mijn telefoonnummer te moeten geven -:(-

Kun je geen fake nummer invullen dan? Of krijg je code op opgegeven nummer? Dan invullen en daarna weer uit je account halen. Probleem opgelost

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-24 18:12

dierenfan schreef:
justdiesel schreef:

Kun je geen fake nummer invullen dan? Of krijg je code op opgegeven nummer? Dan invullen en daarna weer uit je account halen. Probleem opgelost

Je krijgt een code op dat nummer, vanaf nu gaan ze iedere keer dat je inlogt op een nieuw apparaat een code sturen naar dat nummer en nee, je kunt hem niet meer uit je account halen

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-24 18:27

Dan denk ik dat het einde Marktplaats voor mij is, daar heb ik echt geen zin in.

Anoniem

Re: Rare mensen op marktplaats deel 9!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-24 18:41

Heb ik geen last van. MP staat niet op mijn telefoon maar op mijn laptop.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-24 18:47

Morganlefay schreef:
Heb ik geen last van. MP staat niet op mijn telefoon maar op mijn laptop.

Ik ook. Het is de bedoeling dat iedereen dit gaat doen, ongeacht het device wat je gebruikt.

Overigens komt dat nummer dan weer niet automatisch bij je advertenties te staan.

StalNollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-24 19:55

Hier gisteren een brutaal iemand.

Hij wilde 550 geven want hij had hetzelfde karretje gezien alleen dan wat jonger voor 600
Dus ik gezegd voor 750 mag je langskomen. Dus ik netjes aangegeven sorry dan kan je beter naar die van 600 gaan kijken

Hij werd me toch boos want had het karretje pas opgekocht voor veel minder en moest blij zijn met de winst die hij er dan al aan gaf. Hij werkte bij de belastingdienst dus zou me gaan opgeven en zou de vorige eigenaar wel even contacteren.

Heb hem gestuurd dat als je een broek in de winkel koopt je toch ook niet zegt van goh je inkoop was lager dus ik wil hem voor minder..! Heb hem daarnaast ook maar gezegd dat hij van zijn loon van de Belastingdienst dat karretje van 600 maar moet gaan halen en daarna heb ik de beste man maar geblokkeerd.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-24 20:01

Denken die mensen nu echt als ze zo tekeer gaan dat je dan zegt is goed kom maar halen en je adres nog geeft ook?

StalNollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-24 20:04

Heb ik hem ook gestuurd als zou die alsnog 750 willen betalen hij alsnog niet welkom was. Eerst was de kar hier te lang daar te kort blabla en dan zo uit de verf komen nee laat maar staan vreet geen brood dus staat niks in de weg.

Paardjes83

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-24 19:47

StalNollie schreef:
Hier gisteren een brutaal iemand.

Hij wilde 550 geven want hij had hetzelfde karretje gezien alleen dan wat jonger voor 600
Dus ik gezegd voor 750 mag je langskomen. Dus ik netjes aangegeven sorry dan kan je beter naar die van 600 gaan kijken

Hij werd me toch boos want had het karretje pas opgekocht voor veel minder en moest blij zijn met de winst die hij er dan al aan gaf. Hij werkte bij de belastingdienst dus zou me gaan opgeven en zou de vorige eigenaar wel even contacteren.

Heb hem gestuurd dat als je een broek in de winkel koopt je toch ook niet zegt van goh je inkoop was lager dus ik wil hem voor minder..! Heb hem daarnaast ook maar gezegd dat hij van zijn loon van de Belastingdienst dat karretje van 600 maar moet gaan halen en daarna heb ik de beste man maar geblokkeerd.

Een bod wat zo ver onder mijn vraagprijs ligt reageer ik niet eens op. Kom je toch niet uit kost alleen maar onnodige energie

miereneter

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-24 17:56

Ik heb mijn eerste :D ;( !

Meestal heb ik te doen met zich normaal gedragende paardenmensen. Nu echter Apple Watch te koop, dat is natuurlijk risicogebied. Ene Hans bood de helft van de toch al lage vraagprijs (staat ook in de advertentie dat het een vaste prijs is). Toen ik dat vriendelijk meldde, kreeg ik terug: "Haha, je snapt dat mijn l*l in jouw k*t gaat."

Ja gast, nu ga ik je mijn horloge opeens wel verkopen. Heb 'm tegen beter weten in gerapporteerd. Doet Marktplaats hier iets mee in jullie ervaring? Zal wel niet, zeker.

beert

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-24 23:08

Wtf. Wat een bizarre reactie. Je vraagt je dan toch ook af wat voor iemand dat is en hoe zo iemand in het dagelijkse leven is.

StalNollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-24 23:31

Mp doet daar zeker wat mee

Xyris

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-24 23:37

Joh, de meest ogenschijnlijk vriendelijke mensen kunnen een waanzinnig duistere kant hebben... Ken er inmiddels helaas genoeg met dank aan mijn werk :/

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-24 07:37

Met rapporteren weet ik niet. Ik heb wel marktplaats een keer gemaild met screenshots van iets wat echt te ver ging en dat account is toen echt verwijderd. :j

miereneter

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-24 07:40

Inderdaad beert, je vraagt je echt af wat er in zo iemand zijn hoofd omgaat.
Ik ga er verder geen werk in steken hoor, geblokkeerd en klaar.

sasja0705

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-24 09:49

Kennelijk zitten in mijn "jagd-gebied" alleen maar leuke mensen, haha.
Van de laatste kopen/verkopen in het afgelopen jaar heb ik een aantal erg leuke contacten over gehouden.

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-24 10:10

DuoPenotti schreef:
Denken die mensen nu echt als ze zo tekeer gaan dat je dan zegt is goed kom maar halen en je adres nog geeft ook?

Precies dit vraag ik me ook altijd af. :Y)

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-24 11:46

_Lorette_ schreef:
DuoPenotti schreef:

Precies dit vraag ik me ook altijd af. :Y)

Die komen dan geheid niet opdagen. Om je nog eens extra te stangen of omdat ze bang zijn dat ze dan in real life de rekening gepresenteerd krijgen voor hun opmerking. Kansloze types.

miereneter

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-24 17:59

Ik heb er nu eigenlijk spijt van dat ik hem het horloge niet heb aangeboden en hem nog even aan het lijntje heb gehouden ;( . Misschien komt er nog een kans :Y) .

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-24 08:42

Ik vraag voor 2 producten van 10 euro per stuk wat de verkoper er samen voor wil hebben. Krijg ik terug 25..

Ik was verbaasd, blijkt de verkoper van een van de twee advertenties de prijs naar 20 euro te hebben getrokken. :roll:

mvdende

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-24 14:28

Soms.....

Ik breng een bod uit op een artikel ergens in de middag.

Kennelijk heb ik om 23:52 (toen lag ik al in dromeland) akkoord op dat bod met de vraag wanneer ik het op wil halen. Alles prima.

Vervolgens de volgende ochtend om 08:34 een berichtje dat het al aan een ander is verkocht -:(- 8)7

Sorry hoor, maar sommige mensen slapen tussen 23:30 en 09:00 gewoon....

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-24 21:49

Ik had een retro kapstok gezien en meteen gereageert. Bleek niet bij hem thuis te liggen maar elders dus kon hem die dag niet ophalen ( moest in buurt zijn, is 45 min rijden voor mij)
Erna gevraagd wanneer dan wel, hij
Gaf hij aan volgende week of die week erna.
2 weken gewacht en net weer geïnformeerd heeft hij weer geen tijd alleen op vrijdag op voor mij op en onmogelijk tijdstip.
Komende 2 weken had hij weer nergens tijd terwijl ik hem 4 dagen opgaf wanneer ik evt kon en of het verzoek om het te verzenden.
Nope...
Ik laat het maar erbij had 'm graag gehad maar ga geen maand afwachten. Als je iets te koop zet, zorg dan ook dat mensen het op kunnen halen

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-24 22:01

miereneter schreef:
Ik heb er nu eigenlijk spijt van dat ik hem het horloge niet heb aangeboden en hem nog even aan het lijntje heb gehouden ;( . Misschien komt er nog een kans :Y) .

Je kunt dit gesprek melden bij mp, grote kans dat hij eraf gegooid wordt. Bovenaan drie puntjes aanklikken !

poetser

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-24 09:06

Pfff, ik ga op 2dehands de naam oplichter krijgen.

Ik had een zoekertje voor diverse games en 2 kopers. Eentje wilde er 4, de andere de rest. Allemaal goed en wel, maar nu heeft 2dehands mij uitgelogd en ik kan niet meer inloggen. Ik moet mijn wachtwoord vernieuwen, maar als ik die aanvraag krijg ik een foutmelding. Ik kan nu dus niet bij de gegevens van de kopers, terwijl ik vandaag alles op de post zou doen...

Verder veel onzin biedingen gehad en iemand die wilde betalen met een erotische massage, met alles erop en eraan :r Ook veel mensen die gewoon niet meer reageren. Hoe moeilijk is het om gewoon te laten weten dat je geen interesse meer heb?