Hier de halve nacht wakker gelegen voor mijn gevoel, echt ruk geslapen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ineke2 schreef:TheNovelist schreef:Collega's die ziek zijn en daarom heb ik deze hele week alleen gestaan en werk ik vandaag van 09:30 tot 21:00.
Ben op
Sterkte dat is niet leuk. Kun je in het weekend wel uitrusten?
@Schuur ik zou een dikke klacht indienen bij dat bedrijf, maar ook een melding maken bij de gemeente / waterbeheer. Wat een asociale werknemers zeg.
Appeltje_1 schreef:Onzeker.![]()
Mijn uitgebreide ergernis zet ik even in spoiler, ik wil niet dat mensen een reden krijgen door mijn ergernis om onzeker te zijn over hun lichaam.Spoiler:
Ik ga morgen naar een waterpark, dat vind ik echt super leuk hoor.
Maar ik ben zo onzeker over mijn lichaam. De mensen met wie ik ga hebben allemaal zo’n mooi lijf. En ik niet.
Ik ben echt hard bezig met mijn gewenste lijf te krijgen, maar ik ben er nog niet.
En dan loop ik de hele dag rond zonder shirt om mij achter te verbergen. Dat vind ik echt niet fijn. Sws gewoon niet.
Ik ben niet heel breed oid, maar wel echt zichtbare hip-dips en niet een strak lijf voor de rest.
Maar goed, ik zou niet weten wat ik anders moet doen.
[***] schreef:Trein is afgeladen vol. Ik heb tot nu toe de hele reis gestaan, maar voel me niet goed en ben duizelig en misselijk door de warmte en drukte.
Ik heb om hulp gevraagd, moet echt even zitten. Maar niemand staat op want ik zie er jong en gezond uit
Telpeva schreef:[***] schreef:Trein is afgeladen vol. Ik heb tot nu toe de hele reis gestaan, maar voel me niet goed en ben duizelig en misselijk door de warmte en drukte.
Ik heb om hulp gevraagd, moet echt even zitten. Maar niemand staat op want ik zie er jong en gezond uit
Mijn hemel, gewoon niemand?soms vind ik ons volk echt teleurstellend...
[***] schreef:Helemaal niemand. Moest in Nijmegen overstappen en daar kon ik gelukkig op een bankje zitten.
Wordt wat vrijdag als ik terug moet, ik was de vierdaagse vergeten...
friendly schreef:[***] schreef:Helemaal niemand. Moest in Nijmegen overstappen en daar kon ik gelukkig op een bankje zitten.
Wordt wat vrijdag als ik terug moet, ik was de vierdaagse vergeten...
Ik ken dit. Maar ik ga dan ook gewoon op de grond of de trap zitten hoor. Ik ga niet riskeren om knock-out te gaan omdat ik beroerd wordt. Was dat ook geen optie? Al moet ik me in een driedubbele wokkel wikkelen, als t werkt dan werkt t.
_San87_ schreef:Sherivey schreef:In de tuin gaan zitten en dan moeten dealen met "Vanavond ga ik even uit m'n bol" en soortgelijke prut op vol volume
Ruilen voor mijn buurkrijsje en haar constant blaffende hond?
taartjee schreef:Ik ben verslaafd aan de Below Deck serie, maar alleen de Below Deck Mediterranean staat nog op netflix en alleen maar de eerste 3 seizoenen. Ik wil graag alles zien en zag dat ze bij Prime Video met een extra abonnement te zien zijn. Ik dus net proberen om dat abonnement aan te schaffen, kan je alleen betalen met credit card![]()
Oh en een hele heftige migraine aanval gehad waar ik nog steeds misselijk van ben