Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-22 08:09

Ik ga mee met de rest! En volg eventueel Saggysara op Instagram, zij post precies over dit soort dingen :j

Hier de halve nacht wakker gelegen voor mijn gevoel, echt ruk geslapen -O-

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-22 08:35

Ineke2 schreef:
TheNovelist schreef:
Collega's die ziek zijn en daarom heb ik deze hele week alleen gestaan en werk ik vandaag van 09:30 tot 21:00.
Ben op :')

Sterkte dat is niet leuk. Kun je in het weekend wel uitrusten?

@Schuur ik zou een dikke klacht indienen bij dat bedrijf, maar ook een melding maken bij de gemeente / waterbeheer. Wat een asociale werknemers zeg.

Ik ben gelukkig nu tot en met woensdag vrij dus uitrusten komt goed :j

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-22 10:13

Trein is afgeladen vol. Ik heb tot nu toe de hele reis gestaan, maar voel me niet goed en ben duizelig en misselijk door de warmte en drukte.
Ik heb om hulp gevraagd, moet echt even zitten. Maar niemand staat op want ik zie er jong en gezond uit :(

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-22 10:19

Hier ook een drukke trein.

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-22 11:42

Appeltje_1 schreef:
Onzeker. -O-
Mijn uitgebreide ergernis zet ik even in spoiler, ik wil niet dat mensen een reden krijgen door mijn ergernis om onzeker te zijn over hun lichaam.
Spoiler:
Ik ga morgen naar een waterpark, dat vind ik echt super leuk hoor.
Maar ik ben zo onzeker over mijn lichaam. De mensen met wie ik ga hebben allemaal zo’n mooi lijf. En ik niet.
Ik ben echt hard bezig met mijn gewenste lijf te krijgen, maar ik ben er nog niet.
En dan loop ik de hele dag rond zonder shirt om mij achter te verbergen. Dat vind ik echt niet fijn. Sws gewoon niet.

Ik ben niet heel breed oid, maar wel echt zichtbare hip-dips en niet een strak lijf voor de rest.

Maar goed, ik zou niet weten wat ik anders moet doen.

Weet je, echt heel veel mensen hebben geen afgetraind lijf. En dat is prima.

Ik kon me er heel druk om maken. Om mijn lijf, met een vetje hier en daar, wat strepen in mijn huid en zo nu en dan wat pukkels.

Maar he, datzelfde lijf brengt me wel waar ik zijn moet. Ik kan er behoorlijke afstanden mee hardlopen. Ik kan er mee paardrijden en klimmen.
Oftewel, redenen genoeg om trots te zijn.

En daarbij zijn mensen vaak zo bezig met hun eigen onzekerheden (en ja, iedereen heeft die), dat ze echt niet met jou bezig zijn.

Dus ga, geniet. Het is stralend weer.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-22 11:44

[***] schreef:
Trein is afgeladen vol. Ik heb tot nu toe de hele reis gestaan, maar voel me niet goed en ben duizelig en misselijk door de warmte en drukte.
Ik heb om hulp gevraagd, moet echt even zitten. Maar niemand staat op want ik zie er jong en gezond uit :(

Mijn hemel, gewoon niemand? -O- soms vind ik ons volk echt teleurstellend...

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-22 12:16

Ik had bewust de mensen die mijn pony een soort van leasen niet geappt voor de bijdrage omdat ik vond dat ze er zelf wel mee mochten komen. Nu komen ze er zelf mee met het bericht het is nu juli. Uhm ja al bijna 3 weken en het stalgeld heb ik al betaald :+

Maar goed ik ben blij dat ze zelf nu ook initiatief nemen.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-22 14:10

Ik zit extreme couponing te kijken. Ik weet niet goed hoe ik me erbij voel :').

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-22 14:15

Nu al herfstdecoratie bij de Action :')

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-22 14:17

_San87_ schreef:
Ik zit extreme couponing te kijken. Ik weet niet goed hoe ik me erbij voel :').

Het centrale thema is: OCD is OK….. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-22 14:35

Telpeva schreef:
[***] schreef:

Mijn hemel, gewoon niemand? -O- soms vind ik ons volk echt teleurstellend...

Helemaal niemand. Moest in Nijmegen overstappen en daar kon ik gelukkig op een bankje zitten.
Wordt wat vrijdag als ik terug moet, ik was de vierdaagse vergeten...

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-22 14:54

[***] schreef:
Helemaal niemand. Moest in Nijmegen overstappen en daar kon ik gelukkig op een bankje zitten.

Ik ken dit. Maar ik ga dan ook gewoon op de grond of de trap zitten hoor. Ik ga niet riskeren om knock-out te gaan omdat ik beroerd wordt. Was dat ook geen optie? Al moet ik me in een driedubbele wokkel wikkelen, als t werkt dan werkt t.

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-22 15:07

Mensen die denken te moeten bemoeien, met wie ik in de familie om ga en met wie ik niet wil om gaan.

Daarnaast, ook nog even gaan bepalen, dat met welke mensen ik wél omga, wanneer ik die moet bellen en hoe ik contact moet onderhouden.

Ga weg.
Het is niet eens familie van je.
En mijn verantwoording is het ook niet.
Dus leg de bal lekker neer, waar de verantwoording wèl hoort... En laat mij gewoon lekker met rust.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-22 15:08

friendly schreef:
[***] schreef:

Ik ken dit. Maar ik ga dan ook gewoon op de grond of de trap zitten hoor. Ik ga niet riskeren om knock-out te gaan omdat ik beroerd wordt. Was dat ook geen optie? Al moet ik me in een driedubbele wokkel wikkelen, als t werkt dan werkt t.

Daar was het echt te vol voor, ik kon nog geen 2 centimeter naar voor of achter. Daarnaast had ik ook mijn vogel bij en zo laag bij de grond tussen alle benen wordt hij helemaal wild in het kooitje :(

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-22 15:47

[***] schreef:
Daar was het echt te vol voor, ik kon nog geen 2 centimeter naar voor of achter. Daarnaast had ik ook mijn vogel bij en zo laag bij de grond tussen alle benen wordt hij helemaal wild in het kooitje :(

Ja dan is het logisch inderdaad. Balen zeg! Gaat t nu weer?

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-22 16:05

Mezelf :'). Projectje gemaakt in photoshop en ik druk achteloos op t kruisje en vervolgens no. Weg project :').

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-22 16:22

In de tuin gaan zitten en dan moeten dealen met "Vanavond ga ik even uit m'n bol" en soortgelijke prut op vol volume :roll:

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-22 16:30

Sherivey schreef:
In de tuin gaan zitten en dan moeten dealen met "Vanavond ga ik even uit m'n bol" en soortgelijke prut op vol volume :roll:

Ruilen voor mijn buurkrijsje en haar constant blaffende hond?

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-22 16:37

_San87_ schreef:
Sherivey schreef:

Die hond ja. Het kind mag je houden :')

Moet die niet met de familie mee naar een camping in Italië oid? :P

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-22 16:48

Sherivey schreef:
_San87_ schreef:

Die hond ja. Het kind mag je houden :')

Moet die niet met de familie mee naar een camping in Italië oid? :P

Moeder zit erbij en kijkt ernaar :7.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-22 16:52

_San87_ schreef:
Mezelf :'). Projectje gemaakt in photoshop en ik druk achteloos op t kruisje en vervolgens no. Weg project :').

Neeeeeeee dat is poedersuiker

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-22 17:27

Ik ben verslaafd aan de Below Deck serie, maar alleen de Below Deck Mediterranean staat nog op netflix en alleen maar de eerste 3 seizoenen. Ik wil graag alles zien en zag dat ze bij Prime Video met een extra abonnement te zien zijn. Ik dus net proberen om dat abonnement aan te schaffen, kan je alleen betalen met credit card >;)

Oh en een hele heftige migraine aanval gehad waar ik nog steeds misselijk van ben

GUSTIxBILL

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-22 17:41

Dat ik me zo laat opjagen over het ONTERECHT geklaag van bepaalde mensen op stal…

RoosDeG

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-22 18:35

Ergeren is een groot woord, is voornamelijk verdriet denk ik.

Maar ik erger me aan mijn egoïstische brein, die vind dat we volgende week niet onze hond moeten laten inslapen..

Want ze lijkt toch fit,gezond en pas 7 jaar.
Maar ik weet dondersgoed dat ze niet gelukkig is en pijn heeft en zich niet lekker voelt |(
(na 2 weken tobben met de dierenarts, kregen we gister de bevestiging lymfeklierkanker)

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-22 18:40

taartjee schreef:
Ik ben verslaafd aan de Below Deck serie, maar alleen de Below Deck Mediterranean staat nog op netflix en alleen maar de eerste 3 seizoenen. Ik wil graag alles zien en zag dat ze bij Prime Video met een extra abonnement te zien zijn. Ik dus net proberen om dat abonnement aan te schaffen, kan je alleen betalen met credit card >;)

Oh en een hele heftige migraine aanval gehad waar ik nog steeds misselijk van ben

Ohh dit wil je vast niet horen, maar je hebt mij wel heel happy gemaakt, ik wist niet dat ze op prime stonden.

Hier even sjaggie omdat ik me de huisslaaf voel met een vent die loonwerker is, een klein kind en iedereen die binnen loopt eet en er zo weer uit wandelt. Gaat wel weer overrrrrr morgen equiday