Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Fly_high schreef:Oh, het kan natuurlijk ook heel lang durenSnadrem schreef:Ik vind het bijzonder luguber van mezelf hoe ik kan lachen om de memes over dit onderwerp.
Dat terzijde, wat een ongelofelijk akelige dood. Of je daar nou voor je lol naar toe bent gevaren of niet. Waarschijnlijk in het aardedonker dagenlang wachten tot je eindelijk mag stikken lijkt me echt afgrijselijk en dat gun je toch niemand. Als het allemaal waar is dat die boot nooit fatsoenlijk getest is voor dit soort dieptes dan staat dit wel ergens ver bovenaan de lijst van "grove nalatigheid"
Goh ik moet zeggen dat als ik zoiets zou ondernemen dan ff van tevoren wat gif proberen te regelen mij niet al te gek lijkt. Omdat het zulke gruwelijke dood is.
Dat heb ik met bergtochten soms ook, de gedachte alleen al dat ik dagenlang ergens in een afgrond zou kunnen liggen te creperen is zo f*cking naar.
Citaat:Vrouw van vermiste duikboot-bestuurder is nabestaande van bekende Titanic-slachtoffers
Terwijl de wereld in spanning afwacht of de vijf inzittenden van de vermiste duikboot Titan gered kunnen worden, komt het romantische en tegelijk treurige verhaal van Isidor en Ida Straus naar boven. Zij kwamen in 1912 om het leven toen de Titanic zonk en blijken de voorouders van de echtgenote van duikbootbestuurder Stockton Rush.
c_alsemgeest schreef:Daar hadden we het toevallig net met collega's over.
Ik zat dus te bedenken dat ik dan altijd een scherp mesje bij me zou willen hebben. Gif is lastig aan te komen en polsen doorsnijden voelt voor mij als een fijner einde dan stikken of in een greppel creperen en wachten op het einde
c_alsemgeest schreef:Daar hadden we het toevallig net met collega's over.
Ik zat dus te bedenken dat ik dan altijd een scherp mesje bij me zou willen hebben. Gif is lastig aan te komen en polsen doorsnijden voelt voor mij als een fijner einde dan stikken of in een greppel creperen en wachten op het einde
Citaat:Gebonk
De zoekactie naar de vermiste onderzeeër richtte zich sinds dinsdag op een gebied waar sensoren in zee ‘gebonk’ hadden waargenomen. Een eerste analyse door de Amerikaanse marine wees volgens operatieleider John Mauger uit dat het ging om achtergrondgeluid van de Atlantische Oceaan. De ‘klopgeluiden’ werden als een teken gezien dat de bemanning nog in leven zou kúnnen zijn
Nachocheese schreef:Wat ik mij wel afvraag is waar dinsdag dan de sos bonkgeluiden van kwamen. Is de onderzeeër dan pas daarna geïmplodeerd? Het lijkt mij dat ze al eerder op zo’n diepte waren dat imploderen mogelijk was?
Imploderen gebeurt toch niet meer wanneer een onderzeeër al langere tijd op die diepte was en dus al langere tijd die druk er was.
Ik hoop dat het al snel is gebeurd eigenlijk.. en dat ze niet dagen hebben hoeven te ‘wachten’.
Wat een nachtmerrie.