hagelslag schreef:4 pogingen tot katheter zetten later, hij zit.
Mag nog niet opstaan ivm teveel rugpijn.
Op de bedpo lukte niet en mijn blaas zat echt goed vol.
De zuster schrok ook hoe vol.
Er word ook nog direct gecontroleerd op blaasontsteking
Goed om van je te horen, gelukkig wordt je daar goed in de gaten gehouden. Ik wens je heel goed herstel!
Britta, gefeliciteerd. Mooie dag om jarig te zijn he
Zo fijn!
ik herken het. Moesten noodgedwongen verhuizen maar vanaf dat de 1e paarden weggingen werd mijn paard heftig, na de verhuizing was er eigenlijk niks mee te beginnen. En dat voor een paard dat enorm braaf is normaal, gewend is om naar andere stallen te gaan voor wedstrijden of vakantie en daar nooit lroblemen mee had. Nu dus wel en odd het onbezorgde is weg.
paard doet het gelukkig wel goed, hij is er rustig onder en blijft lief, maar vooral onzeker en zoekt veel steun bij mij ipv dat hij zijn vrolijke trotse zelf is en dat doet me veel verdriet om hem zo te zien en dan weer achter te laten. Hij had ook al zn hooi op dus stond zonder en ik weet niet wanneer de volgende hooibeurt was, wordt ik toch weer wat onzeker of ik er goed aan doe omdat hij voorheen onbeperkt kreeg, maar wil ook niet meteen een appje naar de stalhouder doen en meteen overkomen als moeilijke klant
Allemaal kleine dingetjes bij elkaar zegmaar. Waarschijnlijk is het nog even afstemmen op elkaar want alle andere paarden hadden nog wel hooi. In mijn hoofd kan ik het allemaal prima redeneren maar mn hart vind het lastig