Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
boeflover schreef:@jolien, waren gratis kaartjes via de VriendenLoterij (hoe toevallig met je post haha), dus wel 2e rang maar plek viel helemaal nog niet tegen![]()
Voor mij echt jeugdsentiment ook, vroeger had ik Aladin behang op m’n kinderkamer haha, dus lekker zitten genieten!
Dyphusion schreef:Daarnaast ben ik per vandaag begonnen met mijn eerste grote mensenbaan als verpleegkundige in het ziekenhuis. Zo'n 4 of 6 kleuren pen lijkt me wel heel handig, dan hoef ik niet meerdere pennen mee te sleuren. Schijnt alleen dat de kwaliteit van de Hema pennen hiervoor ruk is, heb ik mij laten vertellen.
Daan13 schreef:Je mag ze houden Roosch,ik heb anders vanmiddag ook een leuke oplossing gekocht![]()
Een glock...![]()
Vandaag ff geshopt en leuke cadeautjes gekocht![]()
Ook een super verjaardagscadeautje voor een lieve vriendin gekocht, het duurt alleen nog zolang voordat ze jarig is en ik weet niet of ik zolang kan wachten![]()
Voor onze hond heb ik een adventskalender gekocht
voor onze kat hoeft dat niet meer,die hebben we gisteren in laten slapen.
M'n mp pakketje is niet aangekomen, het staat wel op "bezorgt" maar het is hier niet aangekomen,zo balen want het is voor m'n lootje.
Dyphusion schreef:Een man, geen kleuter
AfricanLady schreef:Ik heb wel een moestuin en een appel en perenboom.
Alleen geeft de perenboom geen peren xD de appelboom geeft wel appels elk jaar echt heerlijk.
Ik werk ook via de makkelijke moestuin echt ideaal