Of terug naar de buiging...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sizzle schreef:Een mengelmoes uit alles kan ook maar ik voorspel een zooitje![]()
De een steekt zijn hand uit de ander buigt waardoor het lijkt op een handkus waardoor diegene uit schrik omhoog komt en vol tegen uitgestoken elleboog van een 3 klapt met zijn hoofd om daarna te struikelen over de 4e die aan voet begroeting doet
Was het wat met die sollicitant? Geen idee, die ligt op de eerste hulp.
Sizzle schreef:Een mengelmoes uit alles kan ook maar ik voorspel een zooitje![]()
De een steekt zijn hand uit de ander buigt waardoor het lijkt op een handkus waardoor diegene uit schrik omhoog komt en vol tegen uitgestoken elleboog van een 3 klapt met zijn hoofd om daarna te struikelen over de 4e die aan voet begroeting doet
Sizzle schreef:Wat is RDR![]()
Bij verjaardagen zou een wave lekker makkelijk zijn als iemand binnenkomt, gewoon allemaal tegelijk even whooooow en weer door met het gesprek.
Cer schreef:Sizzle schreef:Wat is RDR![]()
Bij verjaardagen zou een wave lekker makkelijk zijn als iemand binnenkomt, gewoon allemaal tegelijk even whooooow en weer door met het gesprek.
Ohhh breek me de bek niet open over verjaardagen..vreselijk.. ik ga nooit het hele rijtje af.. Het is de jarige en verder, "halooo" en zwaaien..
Sizzle, RDR is een game, iets met een cowboy en een heel slecht geanimeerde wuif-groet.. never mind