Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-21 23:57

.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 26-02-23 14:05, in het totaal 1 keer bewerkt

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-21 00:06

[***] schreef:
Marcella schreef:
Dat mijn eigen gemaakte witte bonen in tomatensaus te lekker waren nu wil ik nog meer maken. Baal nu nog meer dat de tomaten nog echt aan het kleuren zijn. En nu blokjes eigen gemaakte van vorig jaar uit de vriezer genomen heb.

Nu heb ik zin in witte bonen in tomatensaus!

Moet je niet die uit blik of pot nemen is niet te vergelijken. Zeg iemand die ze voorheen alleen uit blik at.

Nog enkele kilo's bonen te pellen.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-21 00:44

Op vakantie en een half uur geleden kotsmisselijk wakker geworden.. als gevolg alles eruit gegooid, gelukkig wel de wc gehaald maar nu durf ik niet meer naar bed.. lig in een bedstee aan de muurkant en de wc is in een buitenhuisje en ik ben bang dat ik het niet nog een keer haal

Love_Laugh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-21 04:04

Overal gestoken, wordt gek van de jeuk, dus kan niet slapen.

_Nancy

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-21 04:15

Pffffff….
Onze brandmelders geven uiteraard weer midden in de nacht aan, met alle geweld, dat de batterijen aan vervanging toe zijn.
Wat. Een. Herrie!

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-21 05:27

Dat het toch weer laat geworden is en m’n wekker straks weer gaat |o

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-21 08:35

xPabloBokt schreef:
Op vakantie en een half uur geleden kotsmisselijk wakker geworden.. als gevolg alles eruit gegooid, gelukkig wel de wc gehaald maar nu durf ik niet meer naar bed.. lig in een bedstee aan de muurkant en de wc is in een buitenhuisje en ik ben bang dat ik het niet nog een keer haal

Emmer naast de bedstee, mocht je het niet halen dan kan je het daar onderweg in doen.
Hopelijk heb je nog wel kunnen slapen.

Jessica_1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-21 08:40

Dat mn menstruatie raar doet. Volgens mn app ben ik 5 dagen te laat, volgens mn eigen berekening 2 dagen. Test was negatief.
Wel al heel de week mega honger & buikpijn alsof ik ieder moment ongesteld kan worden, maar t komt maar niet.
Vorige maand mn spiraal laten verwijderen, dus ben benieuwd of mn lichaam binnen deze 3 maanden die de dokter t gegeven heeft om te herstellen van de hormonen, normaal gaat doen

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-21 08:48

Versleten want 1 van mijn katten die gesteriliseerd is besloot vannacht ineens dat ze wilde kroelen.

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-21 09:00

Jessica_1998 schreef:
Dat mn menstruatie raar doet. Volgens mn app ben ik 5 dagen te laat, volgens mn eigen berekening 2 dagen. Test was negatief.
Wel al heel de week mega honger & buikpijn alsof ik ieder moment ongesteld kan worden, maar t komt maar niet.
Vorige maand mn spiraal laten verwijderen, dus ben benieuwd of mn lichaam binnen deze 3 maanden die de dokter t gegeven heeft om te herstellen van de hormonen, normaal gaat doen

Je hebt eigenlijk geen echte menstruatie tijdens het gebruik van hormonale anticonceptie, dus geef het tijd. Je zal in het begin mogelijk nog niet regelmatig zijn dus zo’n app kan het helaas nog niet voorspellen.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-21 09:36

Dat ik 22 km moet rijden op een lege tank (lampje brand al) en Google zegt 10x dat het makkelijk kan met m'n auto maar toch krijg ik er gruwelijk stress van :+

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-21 09:41

Nyaleti schreef:
Dat ik 22 km moet rijden op een lege tank (lampje brand al) en Google zegt 10x dat het makkelijk kan met m'n auto maar toch krijg ik er gruwelijk stress van :+

Oh ik kan dat echt niet hahah, als het lampje brand MOET ik zo snel mogelijk tanken want idd, dikke stress.
Stel dat ik in de file kom of dat ik onverwachts om moet rijden, of iemand met spoed ergens heen moet brengen > dat is wat mijn hoofd gaat doen :+

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-21 10:00

Kan je niet op de display zien hoever het rijberijk is van de tank?Bij mijn auto staat dat er op.De display waar ook het klokje op staat.Nu is mijn auto wel 19 jaar oud en is dat nu misschien anders.

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-21 10:11

Nyaleti schreef:

Dit had ik laatst met de lege trailer achter de auto _O- Moest nog een km of 17 tot het eerstvolgende tankstation. Ik weet dat het makkelijk kan, maar ik kneep hem wel :')

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-21 10:22

Britta31 schreef:
Kan je niet op de display zien hoever het rijberijk is van de tank?Bij mijn auto staat dat er op.De display waar ook het klokje op staat.Nu is mijn auto wel 19 jaar oud en is dat nu misschien anders.

Heb ik ook, maar vertrouw ik niet meer nadat ik nog 40km zou moeten kunnen rijden. Ik ging naar mijn ouders om daar te tanken want hier in het dorp kan dat niet op zondag. Dat is 4 km en halverwege stond ik stil..... dus zodra het lampje gaat branden ga ik nu ook tanken. Deed ik normaal al, dat was uitzondering

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-21 10:28

Peesblessure duurt laaang

PlukenKrul

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-21 11:07

Lestrange01 schreef:
Ik ben in rome aangekomen en

1. Ze zijn mijn koffers op het vliegveld in Amsterdam vergeten (denken ze) want die zijn nooit op het vliegtuig gezet. Daar zit mijn laptop in ter waarde van 1500 euro

2. Er stond dat het treinstation 300 meter van het hotel af was, maar het is ruim 20+ minuten lopen

3. Het enige metro station dat binnen 15 minuten loop afstand ligt, is afgesloten

4. De matrassen in het hotel zijn verschrikkelijk

Oftewel, ik ben er zo ongelooflijk klaar mee

Maar... je bent in de mooiste stad ter wereld, geniet ervan! ik hoop dat Rome de pijn een beetje kan verzachten. Als je nog ergens hulp bij nodig hebt, let me know. in welke buurt zit je? Het is juist aan te raden lekker alles te wandelen zover je kunt, want overal is wel iets moois te zien. Enjoy

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-21 11:19

Herkenbaar die stress als het lampje brandt,wetende dat mijn vriend enkele jaren geleden zei 'dat kan nog makkelijk' en ik dacht van niet.
Hij had naar me moeten luisteren want een kwartier later vielen we stil midden op een zeer drukke weg.
Dit was wel met de motor.
Hij doet het nog steeds met de wagen en rijdt zelfs door tot onder het laatste streepje.
Bijkomende ergernis:Hij rijdt mijn(maar ook zijn)wagen leeg,zegt dit niet,ik moet weg,start,brandt het lampje,moet ik weer gaan tanken en hopen dat ik het haal.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-21 11:32

Meestal zou je nog 50 km kunnen rijden nadat het reservelampje brand. Maar ja, je knijpt hem wel met een trailer!

NoTwixLeft

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-21 11:35

Als je tank lampje gaat branden ben je gewoon te laat met tanken. De brandstofpomp vindt het niet zo fijn en kan er (eerder) kapot van gaan.
Tot 2018 kon je in NL er ook gewoon een boete (€230)voor krijgen en in Duitsland is die boete er nog steeds (€1500) België durf ik niets over te zeggen.

Maddy_Paola

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-21 11:35

Ik tank meestal de rit nadat lampje gaat branden, of iets ervoor, sowieso tank helemaal leeg rijden is niet verstandig, iets met aanslag uit de brandstof onderin de tank wat dan je motor in gaat, zal niet bij elke auto even erg zijn maar toch iets wat ie liever voorkom :roll:

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-21 11:36

Serieus? Dat vind ik wel heel ver gaan..

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-21 11:37

MarliesV schreef:
xPabloBokt schreef:

Emmer naast de bedstee, mocht je het niet halen dan kan je het daar onderweg in doen.
Hopelijk heb je nog wel kunnen slapen.

Het bleef gelukkig bij een keer, was daarna alles kwijt.. idd een teiltje ernaast gezet maar gelukkig niet nodig gehad. Zijn nu lekker rustig aan het varen maar ik durf nog niet echt wat te eten ondanks dat mijn maag "HONGER!!!!" schreeuwt. :')

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-21 11:37

PlukenKrul schreef:
Lestrange01 schreef:
Ik ben in rome aangekomen en

1. Ze zijn mijn koffers op het vliegveld in Amsterdam vergeten (denken ze) want die zijn nooit op het vliegtuig gezet. Daar zit mijn laptop in ter waarde van 1500 euro

2. Er stond dat het treinstation 300 meter van het hotel af was, maar het is ruim 20+ minuten lopen

3. Het enige metro station dat binnen 15 minuten loop afstand ligt, is afgesloten

4. De matrassen in het hotel zijn verschrikkelijk

Oftewel, ik ben er zo ongelooflijk klaar mee

Maar... je bent in de mooiste stad ter wereld, geniet ervan! ik hoop dat Rome de pijn een beetje kan verzachten. Als je nog ergens hulp bij nodig hebt, let me know. in welke buurt zit je? Het is juist aan te raden lekker alles te wandelen zover je kunt, want overal is wel iets moois te zien. Enjoy

Mijn hart medicatie zat in de koffer en zonder kan ik helaas niet lang lopen.. maar ik ga nu gewoon voor alles de taxi gebruiken. Het is dus niet dat ik me onveilig voel op straat! Alleen bang om flauw te vallen. Al zal mijn koffer hoogstwaarschijnlijk vannacht aankomen (volgens de receptie). We gaan vandaag naar het coloseum dus hopelijk wordt het alsnog een leuke dag :)

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-21 11:38

NoTwixLeft schreef:
Als je tank lampje gaat branden ben je gewoon te laat met tanken. De brandstofpomp vindt het niet zo fijn en kan er (eerder) kapot van gaan.
Tot 2018 kon je in NL er ook gewoon een boete (€230)voor krijgen en in Duitsland is die boete er nog steeds (€1500) België durf ik niets over te zeggen.

Wel even goed zeggen dan hè. Voor het stranden op de snelweg met een lege tank kon je een boete krijgen. Niet voor het rijden als het lampje aangaat.
Leegrijden is niet goed, maar dat het slecht is om pas te tanken als het lampje aangaat is echt onzin.