Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
[***] schreef:Marcella schreef:Dat mijn eigen gemaakte witte bonen in tomatensaus te lekker waren nu wil ik nog meer maken. Baal nu nog meer dat de tomaten nog echt aan het kleuren zijn. En nu blokjes eigen gemaakte van vorig jaar uit de vriezer genomen heb.
Nu heb ik zin in witte bonen in tomatensaus!
xPabloBokt schreef:Op vakantie en een half uur geleden kotsmisselijk wakker geworden.. als gevolg alles eruit gegooid, gelukkig wel de wc gehaald maar nu durf ik niet meer naar bed.. lig in een bedstee aan de muurkant en de wc is in een buitenhuisje en ik ben bang dat ik het niet nog een keer haal
Jessica_1998 schreef:Dat mn menstruatie raar doet. Volgens mn app ben ik 5 dagen te laat, volgens mn eigen berekening 2 dagen. Test was negatief.
Wel al heel de week mega honger & buikpijn alsof ik ieder moment ongesteld kan worden, maar t komt maar niet.
Vorige maand mn spiraal laten verwijderen, dus ben benieuwd of mn lichaam binnen deze 3 maanden die de dokter t gegeven heeft om te herstellen van de hormonen, normaal gaat doen
Nyaleti schreef:Dat ik 22 km moet rijden op een lege tank (lampje brand al) en Google zegt 10x dat het makkelijk kan met m'n auto maar toch krijg ik er gruwelijk stress van
Nyaleti schreef:Dat ik 22 km moet rijden op een lege tank (lampje brand al) en Google zegt 10x dat het makkelijk kan met m'n auto maar toch krijg ik er gruwelijk stress van
Britta31 schreef:Kan je niet op de display zien hoever het rijberijk is van de tank?Bij mijn auto staat dat er op.De display waar ook het klokje op staat.Nu is mijn auto wel 19 jaar oud en is dat nu misschien anders.
Lestrange01 schreef:Ik ben in rome aangekomen en
1. Ze zijn mijn koffers op het vliegveld in Amsterdam vergeten (denken ze) want die zijn nooit op het vliegtuig gezet. Daar zit mijn laptop in ter waarde van 1500 euro
2. Er stond dat het treinstation 300 meter van het hotel af was, maar het is ruim 20+ minuten lopen
3. Het enige metro station dat binnen 15 minuten loop afstand ligt, is afgesloten
4. De matrassen in het hotel zijn verschrikkelijk
Oftewel, ik ben er zo ongelooflijk klaar mee
MarliesV schreef:xPabloBokt schreef:Op vakantie en een half uur geleden kotsmisselijk wakker geworden.. als gevolg alles eruit gegooid, gelukkig wel de wc gehaald maar nu durf ik niet meer naar bed.. lig in een bedstee aan de muurkant en de wc is in een buitenhuisje en ik ben bang dat ik het niet nog een keer haal
Emmer naast de bedstee, mocht je het niet halen dan kan je het daar onderweg in doen.
Hopelijk heb je nog wel kunnen slapen.
PlukenKrul schreef:Lestrange01 schreef:Ik ben in rome aangekomen en
1. Ze zijn mijn koffers op het vliegveld in Amsterdam vergeten (denken ze) want die zijn nooit op het vliegtuig gezet. Daar zit mijn laptop in ter waarde van 1500 euro
2. Er stond dat het treinstation 300 meter van het hotel af was, maar het is ruim 20+ minuten lopen
3. Het enige metro station dat binnen 15 minuten loop afstand ligt, is afgesloten
4. De matrassen in het hotel zijn verschrikkelijk
Oftewel, ik ben er zo ongelooflijk klaar mee
Maar... je bent in de mooiste stad ter wereld, geniet ervan! ik hoop dat Rome de pijn een beetje kan verzachten. Als je nog ergens hulp bij nodig hebt, let me know. in welke buurt zit je? Het is juist aan te raden lekker alles te wandelen zover je kunt, want overal is wel iets moois te zien. Enjoy
NoTwixLeft schreef:Als je tank lampje gaat branden ben je gewoon te laat met tanken. De brandstofpomp vindt het niet zo fijn en kan er (eerder) kapot van gaan.
Tot 2018 kon je in NL er ook gewoon een boete (€230)voor krijgen en in Duitsland is die boete er nog steeds (€1500) België durf ik niets over te zeggen.