Dan maar een adventskalender als cadeau in de doos stoppen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Roosch schreef:Denken in oplossingen.
Ik zag je opmerking over het lief zijn voor jezelf-topic.
Je gaat naar Bol, zoekt wat moois uit.. 2 vliegen in een klap. Een doos voor je lootje en lief zijn voor jezelf in een keer.
Nayomie schreef:Roosch schreef:Denken in oplossingen.
Ik zag je opmerking over het lief zijn voor jezelf-topic.
Je gaat naar Bol, zoekt wat moois uit.. 2 vliegen in een klap. Een doos voor je lootje en lief zijn voor jezelf in een keer.
Dat was ook een klein beetje de tactiek waar ik heen zou gaan.Al had ik dus wat voor mezelf gekocht, maar die doos is te klein. Oftewel, ik moet wat groters voor mezelf kopen
Ashleytjuhh schreef:ergste was toen ee gewoon iemand zonder bh ging paardrijden dat zag je zo goednee dit was niet de 1e keer dat ze dst deed
J00P schreef:Omgik ben juist team no bra day. In het juiste shirt ziet niemand dat en heeft ook niemand er last van. Het tentoonstellen aan andere mensen daar heb ik ook geen behoefte aan
M_D_H schreef:Zo’n voorval heb ik gelukkig nog nooit meegemaakt, wel een keer een trainer voor wie ik werkte die vroeg of ik even de was op wilde hangen, want zij moest snel naar Parijs voor de races... halverwege stond ik dus ook met haar ondergoed in m’n handen.Ashleytjuhh schreef:ergste was toen ee gewoon iemand zonder bh ging paardrijden dat zag je zo goednee dit was niet de 1e keer dat ze dst deed
Hmm... ik dacht dat het ergste was toen de voormalige buurvrouw van mijn partner medische hulp nodig had en naar ons toe rende om hulp te vragen en vervolgens haar shirt om hoog deed om te laten zien wat er gebeurde...
Zij had totaal geen schaamte maar wij hadden last van plaats vervangde schaamte. Sindsdien weten wij dat zij nooit een bh draagt en om de een of andere manier kan ik nu nergens anders meer naar kijken behalve naar die: "bungelende borsten" (weet niet of ooit iemand de familie kruijs heeft gezien, maar dat dus)
Aan de andere kant... mijn schoonmoeder die in eens haar shirt omhoog trok om aan de familie te laten zien dat zij met haar kikkererwten (haar woorden) nooit een bh nodig had, was ook niet plezant
Geen bh in huis, prima, maar please draag er eentje buitenshuis zodat andere geen last hebben van jou gezwaaid en gebungel (ja, ik ben preuts en ja, ik ben getraumatiseerd hierdoor en nee, ik hoef het gewoon niet te zien)
Ik ben een enorme tegenstander van #freethetitties