Secret Santa Surprise 2020

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Secret Santa Surprise 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 17:50

Ik ben de santa van een heel leuk lootje! Nu wou ik een adventskalender idee maken, maar dat is helemaal niet handig en leuk met uitpakken natuurlijk 8)7

Dan maar een adventskalender als cadeau in de doos stoppen :=

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 17:57

Ik word zenuwachtig van mensen die zeggen "ik heb een leuk lootje" of iets dergelijks. Maar meer omdat ik hoop dat degene die mij heeft, het in elk geval leuk vindt _O-

Ik zit in crisis. Want. Ik heb geen doos. Ja ik heb een doos maar die is niet voor jullie. :+ Gelukkig hebben we nog even, want die doos moet ik eerst fixen denk ik. :')

Hebben jullie al nagedacht over een hint? :))

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 17:58

Denken in oplossingen.

Ik zag je opmerking over het lief zijn voor jezelf-topic.

Je gaat naar Bol, zoekt wat moois uit.. 2 vliegen in een klap. Een doos voor je lootje en lief zijn voor jezelf in een keer. :D

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 18:00

Roosch schreef:
Denken in oplossingen.

Je gaat naar Bol, zoekt wat moois uit.. 2 vliegen in een klap. Een doos voor je lootje en lief zijn voor jezelf in een keer. :D

Dat was ook een klein beetje de tactiek waar ik heen zou gaan. :j Al had ik dus wat voor mezelf gekocht, maar die doos is te klein. Oftewel, ik moet wat groters voor mezelf kopen _O-

J00P

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 18:03

Roosch schreef:
Denken in oplossingen.

Dat vind ik nou een briljant idee. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 18:03

Nayomie schreef:
Roosch schreef:
Denken in oplossingen.

Dat was ook een klein beetje de tactiek waar ik heen zou gaan. :j Al had ik dus wat voor mezelf gekocht, maar die doos is te klein. Oftewel, ik moet wat groters voor mezelf kopen _O-

Iets liefs voor jezelf kopen, en even bij de supermarkt kijken of er toevallig een goede doos ligt. :D

Detroit

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 18:08

Ik zweer hier ook bij de BH's van Marlies Dekkers <3 maar kleinere cup zou ik ook niet erg vinden. :=

Ik heb geen dozen issue. De bezorgers hier moeten vast denken dat ik een koopverslaving heb _O- misschien heb ik dat ook wel :')

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 18:24

Ashleytjuhh schreef:
ergste was toen ee gewoon iemand zonder bh ging paardrijden dat zag je zo goed :') nee dit was niet de 1e keer dat ze dst deed :oo

Hmm... ik dacht dat het ergste was toen de voormalige buurvrouw van mijn partner medische hulp nodig had en naar ons toe rende om hulp te vragen en vervolgens haar shirt om hoog deed om te laten zien wat er gebeurde...
Zij had totaal geen schaamte maar wij hadden last van plaats vervangde schaamte. Sindsdien weten wij dat zij nooit een bh draagt en om de een of andere manier kan ik nu nergens anders meer naar kijken behalve naar die: "bungelende borsten" (weet niet of ooit iemand de familie kruijs heeft gezien, maar dat dus)

Aan de andere kant... mijn schoonmoeder die in eens haar shirt omhoog trok om aan de familie te laten zien dat zij met haar kikkererwten (haar woorden) nooit een bh nodig had, was ook niet plezant :n

Geen bh in huis, prima, maar please draag er eentje buitenshuis zodat andere geen last hebben van jou gezwaaid en gebungel (ja, ik ben preuts en ja, ik ben getraumatiseerd hierdoor en nee, ik hoef het gewoon niet te zien :o )
Ik ben een enorme tegenstander van #freethetitties

J00P

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 18:28

Omg :') ik ben juist team no bra day. In het juiste shirt ziet niemand dat en heeft ook niemand er last van. Het tentoonstellen aan andere mensen daar heb ik ook geen behoefte aan #)

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 18:34

wij zeggen hier ook wel eens tegen sommige dingen zwieren zwaaien met je tiete rond draaien :')

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 18:38

Nayomie schreef:

Ja, alleen wordt mijn hint volgens mij niet op prijs gesteld door een groot deel van de deelnemers. _O-

Wat een tietenverhalen zeg. :))

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 18:41

J00P schreef:
Omg :') ik ben juist team no bra day. In het juiste shirt ziet niemand dat en heeft ook niemand er last van. Het tentoonstellen aan andere mensen daar heb ik ook geen behoefte aan #)

Ik heb gewoon nog geen goed voorbeeld gezien...
Al is dat misschien precies het punt, dat je het niet ziet.
Maar dan nog, getraumatiseerd voor het leven, ik heb gewoon liever dat iedereen een bh draagt :') _O-

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 18:42

Neonlight schreef:
Nayomie schreef:

Ja, alleen wordt mijn hint volgens mij niet op prijs gesteld door een groot deel van de deelnemers. _O-

Wat een tietenverhalen zeg. :))

wat je hint dan :))

mariekeoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 18:44

ik heb de eerste cadeautjeesss <3

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 18:45

Ik zag een hele discussie over BH's. :+

Ik heb cup E dus echt wel ondersteuning nodig. :') Ik draag alleen sport BH's want ik heb een hekel aan die beugels, die drukken altijd op mijn ribben. :x
Ik heb dus alleen saaie BH's. :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 18:48

M_D_H schreef:
Ashleytjuhh schreef:
ergste was toen ee gewoon iemand zonder bh ging paardrijden dat zag je zo goed :') nee dit was niet de 1e keer dat ze dst deed :oo

Hmm... ik dacht dat het ergste was toen de voormalige buurvrouw van mijn partner medische hulp nodig had en naar ons toe rende om hulp te vragen en vervolgens haar shirt om hoog deed om te laten zien wat er gebeurde...
Zij had totaal geen schaamte maar wij hadden last van plaats vervangde schaamte. Sindsdien weten wij dat zij nooit een bh draagt en om de een of andere manier kan ik nu nergens anders meer naar kijken behalve naar die: "bungelende borsten" (weet niet of ooit iemand de familie kruijs heeft gezien, maar dat dus)

Aan de andere kant... mijn schoonmoeder die in eens haar shirt omhoog trok om aan de familie te laten zien dat zij met haar kikkererwten (haar woorden) nooit een bh nodig had, was ook niet plezant :n

Geen bh in huis, prima, maar please draag er eentje buitenshuis zodat andere geen last hebben van jou gezwaaid en gebungel (ja, ik ben preuts en ja, ik ben getraumatiseerd hierdoor en nee, ik hoef het gewoon niet te zien :o )
Ik ben een enorme tegenstander van #freethetitties
Zo’n voorval heb ik gelukkig nog nooit meegemaakt, wel een keer een trainer voor wie ik werkte die vroeg of ik even de was op wilde hangen, want zij moest snel naar Parijs voor de races... halverwege stond ik dus ook met haar ondergoed in m’n handen. :')

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 18:54

Ik heb laatst de hele Hunkemoller leeggekocht maar tegenwoordig werk ik thuis dus dan ben ik mooi Roos behaloos. :')

Nu ken ik de ongemakken van heul grote boobies (heb ze laten verkleinen) en ben maar al te blij met het kunstwerk wat de chirurg ervan gemaakt heeft ooit.
Maar in een shirtje zonder beha over straat lijkt me niet zo fijn.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 18:57

Soms zou ik ze ook wel willen verkleinen hoor....

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 19:07

Bellatrix schreef:

Heb jij cup E :oo
Oke, dat had ik gewoon nooit verwacht :')

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 19:09

Ik heb ook een cadeautje binnen! Volgende week maar even tijd maken om te shoppen, dit kon ik bij toeval meenemen.

Adventskalenders zijn leuk. Ook die simpele chocolaatjes. Als mijn pakket halverwege de adventstijd komt eet ik met plezier even bij hoor. :')

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 19:10

Bellatrix schreef:

Gewoon doen!
Heb ik 10 jaar geleden gedaan, beste beslissing ooit.

Al zijn ze nu weer groot. :')
Maar niet zo groot als toen.

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 19:12

geniaal hoe een ss topic ineens het tieten topic is geworden :))

DonDon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 19:13

Ik heb mijn pakket verzonden!
Spoiler:
grapje natuurlijk
Laatst bijgewerkt door DonDon op 11-11-20 19:13, in het totaal 1 keer bewerkt

mariekeoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 19:13

DonDon schreef:
Ik heb mijn pakket verzonden!

mooi op tijd :j

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 19:14

Dees, het lijkt misschien niet zo maar het is echt waar. :=
Maar verkleinen kost ook weer een paar ribben....