Dus hier ook niet goedkoop tanken. Maar ja we rijden nu ook amper, dus maakt niets uit nu.
Maar een landgrens is toch weer anders dan een provinciegrens vind ik dan.
Laten we dat maar gewoon gelijk houden, regels in 1 land.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pien_2010 schreef:Brabant heeft een hele hoge prijs betaald. Van mijn zoon hoor ik andere verhalen, nl veel bewustzijn en voorzichtig zijn.. MAAR realiseren julie je wel dat Brabant al vanaf begin maart in een soort intelligente lock down zit? Dat is al bijna 2 maanden. Dus als mensen voorzichtig wat losser zouden (?) worden begrijp ik dat wel.
Citaat:Noord Brabant 100 besmettingen erbij vandaag en in één week tijd meer dan 100 ziekenhuisopnames, zit weer een stijgende lijn in en ze maken zich daar zorgen omdat mensen losser worden en meer op pad gaan. Laat het een waarschuwing zijn voor het hele land.
Citaat:Vooral in Oost Brabant lijken ze wel 'n plaat voor de kop te hebben. Daar zeuren ze het hardst om de horeca heb ik 't idee. En daar zijn ook de grootste brandhaarden...
Citaat:nee.. t komt weer door de boeren natuurlijk: https://www.trouw.nl/binnenland/zorgt-d ... ~b2b5487d/
sureido schreef:Carnaval moest afgelast worden met de kennis van nu, maar dat was niet te verkopen met 0 besmettingen en ook amper in de buurlanden.