Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cer schreef:Exitium schreef:Die mocht achteruit terug
Hij was met collega in een werkbus met aanhanger.. ik ben alleen in een Celerio.. ik maak ruimte... #datishoehetgaat..
Nayomie schreef:Cer schreef:Ik vind dat oprecht stoer
ik weet nooit waarmee ze aankomen.. ik ben 1x eerder fysiek bedreigd.. ik zit daar niet zo heel erg op te wachten..
Deze voel ik wel. Ik kijk wel van te voren wat er in een auto is. Een petje laat ik bij voorbaat al zijn gang gaan.
Exitium schreef:Kan me indenken dat dat als vrouw lastiger is en dat je dan sneller eieren voor je geld kiest. Ik ben een man van 1.92, dan heb je daar denk ik minder snel last van.
Ghostattack schreef:Ik ga ook niet snel aan de kant, maar dat ligt denk ik toch ook een beetje aan de auto waarin je rijd? In een Panda zou ik sneller opzij/achteruit gaan dan in mijn eigen auto![]()
Net als ritsen, als ze je er niet tussen willen laten. Heel vervelend voor je, maar ik dwing hem er gewoon tussen![]()
Dat wordt straks wel makkelijker als ik mn nieuwe auto heb, ik verwacht dat mensen dan sneller voor mij aan de kant gaan want dan doen ze toch wel voor bepaalde merken naar mijn idee
Edit: Hierboven ging het over onoverzichtelijke rotondes. Daar hebben we er hier ook 1 van waar ik regelmatig in de ankers moet OP de rotonde omdat ze hem vol gas ervoor gooien (ik moet 3 kwart).