[HK] Kindervrij & oh zo blij! #3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: [HK] Kindervrij & oh zo blij! #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-20 09:36

Ik ben ook de coole tante :+ Dit weekend waren we uit eten bij een all you can eat met speelgedeelte, dat is wel ideaal met mijn neefje. Op een gegeven moment wou hij een ijsje van mij, dus wij die samen halen. IJsje was nog niet klaar of meneer was al gevlogen om weer te gaan spelen. Dus heb ik het ijsje maar opgegeten :')

SecretLIN

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-20 10:27

Jaaa tante zijn is idd super relaxed haha na een dagje is het bye bye zwaai zwaai

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-20 10:28

Ik vind tante zijn oprecht geen reet aan, maar ik heb ook gewoon niks met kinderen. En dat maakt dan niet uit of ze van familie zijn of van een wildvreemde.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-20 10:29

Captain schreef:
Ik vind tante zijn oprecht geen reet aan, maar ik heb ook gewoon niks met kinderen. En dat maakt dan niet uit of ze van familie zijn of van een wildvreemde.

Dit heb ik ook. Ik doe wel gewoon normaal en zo, maar het is niet dat omgaan met kinderen een hobby is :)).

Syberdepiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-20 11:46

De twee sloopkogels van mn broer zie ik gelukkig niet vanwege contactbreuk, hoor de verhalen vanuit de familie wel. Iedereen loopt daar tegen aan met ze, die opvoeding slaat nergens op. Schijnen ze alleen zelf niet door te hebben.
Mn zus haar kind vind ik wel leuk, mede omdat mn zus de koters van mn broer ook niet te harden vind en belooft er alles aan te doen om te voorkomen dat ze ook zo wordt. Qua instelling en omgang zijn ze gewoon heel anders, daar ga ik wel proberen tante voor te zijn. Vind er ook geen reet aan, maar lijkt me wel leuk om mee naar de Efteling te nemen enzo. En daarna weer snel te retourneren uiteraard.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-20 11:52

Tante zijn is toch niet zo moeilijk? Ik zie hem eens per maand ofzo.. Soms pas ik een middagje op en als ik er klaar mee ben ga ik naar mijn ouders :+ Maar ik wil best een ijsje halen als we uit eten zijn :D Als we met zijn allen zijn bemoei ik me nergens mee, daar zijn dan 4 anderen voor :')

En het is en blijft er gelukkig ook maar 1 :')

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-20 12:18

Ik ben schoon-tante :') Mijn vriend heeft twee nichtjes. Dat zijn best lieve meisjes, maar soms zó druk en luidruchtig %) Leuk om ze een middagje te zien, maar daarna gaan we altijd helemaal opgetogen naar huis omdat we dan zo blij zijn dat we zelf geen kinderen hebben _O-

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-20 13:01

Relaxed schreef:
Tante zijn is toch niet zo moeilijk? Ik zie hem eens per maand ofzo.. Soms pas ik een middagje op en als ik er klaar mee ben ga ik naar mijn ouders :+ Maar ik wil best een ijsje halen als we uit eten zijn :D Als we met zijn allen zijn bemoei ik me nergens mee, daar zijn dan 4 anderen voor :')

En het is en blijft er gelukkig ook maar 1 :')

Voor mij zou dat ook drama zijn hoor.

Alles tot een jaar of 8 mag bij mij uit de buurt blijven, vind er oprecht geen klap aan.
Daarboven wordt het beter, en pubers kan ik dan wel weer goed hebben.

Maar tante spelen, ik heb het ooit 1 x 1 dag gedaan, nope, nooit meer. En dan zijn dat serieus nog redelijk leuke kinderen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-20 13:09

Captain schreef:

Hier hetzelfde. Ik ga ook nooit oppassen of wat dan ook. Kinderen zijn gewoon echt mijn ding niet.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-20 13:13

Ik vind oppassen ook niet leuk :)). Ik hoef er niet per se aan herinnerd te worden waarom ik iets ook al weer niet wil.

elnienjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-20 13:20

Captain schreef:

Idem. Ben blij dat ik geen tante kan worden (geen siblings)

Syberdepiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-20 13:28

Ja maar oppassen ga ik echt niet doen hoor!
Dagje weg of ergens naar toe gaan zie ik ook niet als oppassen.

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-20 13:51

Och, de jongens van een vriendin van me wil ik ook best oppas voor spelen
Maar dat zijn 1 van de weinige uitzonderingen :+

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-20 13:53

Ivm contactbreuk met mijn moeders andere dochter zie ik mijn inmiddels 4 tantezeggers niet meer.
De oudste heb ik regelmatig op gepast, was erg leuk maar ook erg vermoeiend, de tweede heb ik 1x gezien en de jongste twee alleen op foto's die mijn moeder appt in de hoop dat ik spijt krijg en terug contact opneem met hun moeder.
Die apps negeer ik stug, ik stop met terug appen of begin gewoon ergens anders over. :')
De kinderen zijn overigens altijd welkom hier, hun moeder niet.

4EverHobbes

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-20 13:56

Zo na drie jaar (!) afwezigheid kom ik me weer eens melden. En ja ik ben nog steeds kinderloos en ik heb ook een man gevonden die er net zo in staat als ik. Heerlijk! Ik ga dit topic dus weer volgen en eens kijken of ik nog wat kan bijdragen...

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-20 13:58

Relaxed schreef:
Ik ben ook de coole tante :+ Dit weekend waren we uit eten bij een all you can eat met speelgedeelte, dat is wel ideaal met mijn neefje. Op een gegeven moment wou hij een ijsje van mij, dus wij die samen halen. IJsje was nog niet klaar of meneer was al gevlogen om weer te gaan spelen. Dus heb ik het ijsje maar opgegeten :')

Oh nee, zwaar leven heb je toch :')

Ja, ik wil uiteraard alleen coole tante zijn voor leuke kinderen, de rest mogen ze houden. Over het algemeen heb ik ook niks met kinderen hoor, maar het zijn ook gewoon mensen met wie je soms wel of niet kan opschieten.
Oppassen zie ik ook niet meer zo zitten, extreme noodgevallen daar gelaten, maar een dagje Efteling ofzo vind ik prima :)) zolang ze zelfstandig naar het toilet kunnen tenminste.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-20 14:35

Magrathea schreef:
Relaxed schreef:

Oh nee, zwaar leven heb je toch :')

Ja, ik wil uiteraard alleen coole tante zijn voor leuke kinderen, de rest mogen ze houden. Over het algemeen heb ik ook niks met kinderen hoor, maar het zijn ook gewoon mensen met wie je soms wel of niet kan opschieten.
Oppassen zie ik ook niet meer zo zitten, extreme noodgevallen daar gelaten, maar een dagje Efteling ofzo vind ik prima :)) zolang ze zelfstandig naar het toilet kunnen tenminste.

Is ook zo. Met de dochter van m'n schoonzusje kan ik best goed opschieten. Meisje is 8 jaar, maar heel rustig en nieuwsgierig op een goede (dus geen irritante WAAAAAROOOOOOOMMMM!!???) manier.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-20 14:38

Mijn neefje lijkt heel erg op mij, net zo ongeduldig, dus op de een of andere manier gaat dat juist heel goed. Hij weet vrij goed dat ik het meen als ik nee zeg :+

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-20 16:18

Als het echt nodig is pas ik wel op. Tegen de tijd dat ze het aan mij vragen zijn ze redelijk wanhopig en ik moet afentoe van mezelf aardig doen

Bambi1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-20 18:58

Ik heb wel opgepast op mijn nichtje nu krijgt ze er nog een baby bij en ga ik het niet meer doen. Ik heb geen zin om luiers te verschonen. Ik was altijd blij als ik mijn nichtje op bed had en ik lekker rustig tv kon kijken. Toen ik oppaste was ze 3/4 jaar en was ze je soms echt aan het uitproberen. Maar ze heeft ouders die alles doen wat ze wil en als ik dan haar iets verbood dan was het altijd janken :roll:

Het was ook zo erg ik was daar om op te passen maar de ouders waren nog thuis toen moest ze naar de wc en wou ze perse dat ik met haar mee ging om te helpen. Dus ik had zo iets van hallo de ouders zijn nog thuis waarom doen die dat dan gewoon niet. Dus ik negeerde haar en wachtte op enige reactie van de ouders. De ouders deden niets en keken mij aan waarom ik niet met haar mee ging. Want dat kan natuurlijk niet, haar wil is wet >;)

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-20 19:17

Mijn zus wilde mijn dochters pas te logeren hebben toen ze zindelijk waren.En ik gaf haar groot gelijk.

Prairy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-20 09:37

Ik heb 1x samen met mijn man op zoon en dochter van zijn zus gepast, die waren toen iets van 4 en 6 ofzo. Man man man wat is dat vermoeiend.....

Ze hebben het daarna nooit meer gevraagd :+ En wij niet aangeboden. En op dit moment zien we die hele familie niet meer, wat ik helemaal prima vind. Vooral dat joch was gewoon een raar geval, sociopaat in de dop ofzo.

Anyway, ik ben nu helemaal van kinderverjaardagen en hun verjaardagen af *\o/* *\o/* *\o/*

Mijn eigen zusje gaat waarschijnlijk ook nooit aan kinderen beginnen, die hebben een grote hond en 2 katten haha, die kan ik wel goed handelen (de hond voor 1 dag, dan ben ik er ook wel klaar mee :') en die is beter opgevoed als menig koter :P )

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-20 09:43

Ja nee ze moeten inderdaad wel zindelijk zijn!

Gisteren zat ik in de tuin van een vriend, hij heeft buurkrijsjes. De ouders zelf waren er duidelijk ook wel klaar mee, venijnig snauwen de hele tijd en die kinderen maar gillen...

Volgende keer ga ik er maar wat later heen :D

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-20 14:45

Dierenarts: kom met maximaal 1 persoon naar de praktijk zodat er afstand gehouden kan worden
Mensen met kinderen: geldt niet voor mij :roll:

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-20 15:26

Magrathea schreef:
Dierenarts: kom met maximaal 1 persoon naar de praktijk zodat er afstand gehouden kan worden
Mensen met kinderen: geldt niet voor mij :roll:

Niet alleen bij de dierenarts, maar ik zie het hier ook in alle winkels. "Max 3 klanten tegelijk" geldt blijkbaar niet als je je 5 (!!) poedersuiker koters mee op sleeptouw hebt.