Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Relaxed schreef:Tante zijn is toch niet zo moeilijk? Ik zie hem eens per maand ofzo.. Soms pas ik een middagje op en als ik er klaar mee ben ga ik naar mijn oudersMaar ik wil best een ijsje halen als we uit eten zijn
Als we met zijn allen zijn bemoei ik me nergens mee, daar zijn dan 4 anderen voor
![]()
En het is en blijft er gelukkig ook maar 1
Relaxed schreef:Ik ben ook de coole tanteDit weekend waren we uit eten bij een all you can eat met speelgedeelte, dat is wel ideaal met mijn neefje. Op een gegeven moment wou hij een ijsje van mij, dus wij die samen halen. IJsje was nog niet klaar of meneer was al gevlogen om weer te gaan spelen. Dus heb ik het ijsje maar opgegeten
Magrathea schreef:Relaxed schreef:Ik ben ook de coole tanteDit weekend waren we uit eten bij een all you can eat met speelgedeelte, dat is wel ideaal met mijn neefje. Op een gegeven moment wou hij een ijsje van mij, dus wij die samen halen. IJsje was nog niet klaar of meneer was al gevlogen om weer te gaan spelen. Dus heb ik het ijsje maar opgegeten
Oh nee, zwaar leven heb je toch![]()
Ja, ik wil uiteraard alleen coole tante zijn voor leuke kinderen, de rest mogen ze houden. Over het algemeen heb ik ook niks met kinderen hoor, maar het zijn ook gewoon mensen met wie je soms wel of niet kan opschieten.
Oppassen zie ik ook niet meer zo zitten, extreme noodgevallen daar gelaten, maar een dagje Efteling ofzo vind ik primazolang ze zelfstandig naar het toilet kunnen tenminste.
Magrathea schreef:Dierenarts: kom met maximaal 1 persoon naar de praktijk zodat er afstand gehouden kan worden
Mensen met kinderen: geldt niet voor mij