Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-20 19:11

Vanmiddag: ga met mijn dochter (3jaar) naar stal toen de zon scheen. Komen we aan, gaat het gieten! Bui afgewacht en de auto uit: kan ik haar cap nergens vinden? Zo raar, die leg ik altijd in de auto..

Dus pony halen, daarna verder in het kastje gezocht, tevergeefs. Dan maar even aan de hand wat gedaan en pony weer terug gebracht. Dochter wou er wel graag op, maar ik was ondertussen zo aan het balen dat ik geen idee had waar die cap nou was?

Wij weer naar huis, en daar een bericht geplaatst op de stalpagina van fb: meteen reactie dat ie gezien was! En later nog een reactie waar ie nu lag, dus wel erg opgelucht! (Had hem net nieuw gekocht omdat alle andere caps die ik al heb, niet goed passen en deze als gegoten zat..)

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-20 19:13

Rare druk op voorhoofd zal wel weer met het weer te maken hebben. Maar fijn is het niet. :\

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-20 19:13

_Nancy schreef:
Nayomie schreef:
Dat ik vandaag alweer formulier in moest vullen voor het ziekenhuis over MRSA etc.

Iedere 3 maanden opnieuw hè :roll:
En ook iets over pijn..

Die ja Ik heb hem vorige week nog ingevuld _O- (2 maal)

Safiy93

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-20 19:35

Dat mijn vriend denkt dat de wastafel in de badkamer een wasmand is.
#think again |o

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-20 19:37

Dat ik precies net na een optocht een dorp in moest voor een winkel en daar niet over nadacht.
1 grote zooi en ik deed er een heleboel langer over dan nodig :')

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-20 19:48

Huur bemiddelaar die moeilijk doet en potentiële huurders wegjaagt met zijn gedrag. Gelukkig is het meisje die mijn kamer over gaat nemen er wel tegen bestand, maar man wat is die vent poedersuiker.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-20 20:30

Britten die voor geen meter kunnen autorijden.

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-20 20:35

Mkango schreef:

Dat linksplakken hoort daar gewoon.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-20 20:47

oomens schreef:
Mkango schreef:

Dat linksplakken hoort daar gewoon.

:') Thanks, dat had ik even nodig.

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-20 20:55

Dat m’n halve boven lichaam onder de uitslag zit, man word gek van de jeuk

Asvinia

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-20 22:50

Dat ik mijn onderzoek voor Nederlands onnodig moeilijk heb gemaakt, maar nu ook te graag wil vasthouden aan de onderzoeksvraag en deelvragen. Dan maar even doorzetten, maar man :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-20 23:02

Dat mijn zusje het een geniaal idee vond om niet te melden dat het uitschot van een andere zus zaterdag ook naar haar feest komt. Zij weet dat ik 0,0 contact wil. Haar redenatie was dat zij wel ging afwachten hoe ik ging reageren zaterdag en dat ik wel ging ontdooien eenmaal ik haar zag. Think again... Thank god heeft er iemand van de familie het verstand gehad om mij te verwittigen want die zagen het niet goed komen (en hadden gelukkig door dat het niet fijn is om 120 kilometer te rijden enkel om gewoon direct terug naar huis te kunnen gaan)

Side note: Zus in kwestie heeft mij meermaals fysiek en mentaal (zwaar) mishandeld. Bewuste keuze dus. Ik ben ook niet de persoon die gaat eisen dat zij nergens wordt uitgenodigd. Ik neem gewoon mijn verlies en ga niet.

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-20 23:10

He wat poedersuiker de Molenhoek :(:)
Ik vind alleen dat je zusje ook wel een nare rol hierin heeft
Ze kent de situatie neem ik aan? Hoe haalt ze het dan in haar hoofd om zoiets op die manier te regelen?!
Dat doe je toch niet.
Pluim voor het andere familielid :(:)

Hoppit

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-20 23:14

Dat ik een eikel ben die van huis uit bij hulpvragen altijd de randdebiel ben die weer z'n vrije tijd er aan op offert... Om vervolgens via pb een hele ophemeling van een 'conculega' te krijgen en ze daar vervolgens ook weer heen gaan.
Waarom doe ik dit?! Soort zelfkastijding of zo :/

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-20 23:27

LukieBradley schreef:
Ze kent de situatie neem ik aan? Hoe haalt ze het dan in haar hoofd om zoiets op die manier te regelen?!
Dat doe je toch niet.

Ja zij kent de situatie. Zij was nog vrij jong toen het allemaal speelde en heeft er niet heel veel van mee gekregen dus zij beseft ook niet goed wat er allemaal is gebeurt. Zij is heel naief en beïnvloedbaar en de andere zus heeft borderline en kan heel goed manipuleren. Dus in haar ogen overdrijf ik en is het allemaal wel niet zo gebeurt als ik denk...

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-20 23:51

Dat ik steeds meer last van mijn been begin te krijgen. Ik dacht dat het door een schroef kwam die er na een operatie van een aantal jaar terug in was gezet na een flinke beenbreuk. Na röntgenfoto's blijkt dat mijn pijn daar niet vandaan kan komen. Binnenkort een CT-scan die hopelijk wat verheldering kan geven, maar begin me ineens af te vragen wat ik moet doen als de pijn erger wordt er er geen oorzaak gevonden wordt. :\
Laatst bijgewerkt door Castilja op 25-02-20 23:51, in het totaal 1 keer bewerkt

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-20 23:51

Carnaval in mijn dorp. Wilde dansen en ze draaiden alleen maar ouwelullenmuziek en de soort van stad ernaast is me iets te veel bier-zuipen-en-poedersuiker-roepen. Dus nu lig ik in bed -O-

laraxXxemma

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-20 23:56

Dat nederlanders zo door slaan in hun directheid dat het bot wordt.
Zodra iemand zoekt naar een luisterend oor of wat geruststelling wordt er direct maar gezegd dat ze zich niet moeten aanstellen, dat ze niet moeten miepen en dat het geen 3e wereldoorlog is... bah bah bah ieders gevoel is belangrijk.

Barramundi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-20 00:06

Blaffende honden en jankende baby’s. Ene buur heeft een hond en past nu een paar dagen per week op haar kleinkind.
Andere buur heeft een baby en nu een logeerhond.
Het gevolg: ik heb nu aan twee kanten zowel geblaf als gejank. En ik moet wel thuiswerken want er komt vanmiddag iemand langs. Ramen dicht met de voorspelde 33 graden wordt ook niks.
Ik hoop maar dat er niet teveel klanten bellen vandaag :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-20 00:35

Dat ik, nadat het vorige week ieeeeets beter leek te gaan, ik sinds zondagavond weer continu loop te janken zodra ik alleen ben. Voel me zo gefaald. -O- O, en het feit dat m’n wolbezorger moeilijk doet met het bezorgen van m’n wol... flikker het gewoon in de meterkast of zo. :')

DeMolenhoek schreef:
LukieBradley schreef:
Dat doe je toch niet.

Ja zij kent de situatie. Zij was nog vrij jong toen het allemaal speelde en heeft er niet heel veel van mee gekregen dus zij beseft ook niet goed wat er allemaal is gebeurt. Zij is heel naief en beïnvloedbaar en de andere zus heeft borderline en kan heel goed manipuleren. Dus in haar ogen overdrijf ik en is het allemaal wel niet zo gebeurt als ik denk...

Bah, wat een vervelende situatie. :\ Fijn dat iemand anders je toch ingelicht heeft.

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-20 01:07

Mezelf, mijn gepieker en dat ik mezelf weer helemaal weet op te fokken.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-20 01:35

"Handjes handjes bloemetjes gordijn" :)ddd

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-20 07:45

Piepgeluid CV/ketel

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-20 07:51

Aan het feit dat ik dol ben op sneeuw maar toch hoop dat deze sneeuw vrijdag verdwenen is.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-20 08:49

Amandavd schreef:
Aan het feit dat ik dol ben op sneeuw maar toch hoop dat deze sneeuw vrijdag verdwenen is.

Bedankt voor deze reactie, daardoor even uit het raam gekeken en vervolgens snel naar beneden om even met de hond in de sneeuw te spelen voor alles gesmolten is :D