Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
shilady schreef:Voor de mensen die denken dat ze het zwaar hebben op marktplaats![]()
https://www.kakhiel.nl/posts/45144-15-m ... Kgm8VUhb7E
MizzMontana schreef:Dat is toch niet bot, dat is humor. Het kan zijn dat het niet de humor van de bieder is, maar onder bot versta ik wel iets anders. Als dat al bot is kan je echt niets meer tegen elkaar zeggen.
Ik zou in mijn broek piesen als ik die reactie kreeg. Ok, nu misschien niet meer omdat ik de grap al ken.
33% lager bieden, dat is pas bot. Ik zou de mensen die dat doen veel succes wensen met hun huizenzoektocht. (Ook een grapje)
petra8 schreef:Ik heb er een jurk opstaan. Kreeg ik een berichtje van een man die zich wel eens als vrouw verkleed en zich afvroeg of het jurkje hem zou passen. Ik heb een net berichtje terug gestuurd over hoe de jurk valt. Kreeg ik een berichtje terug dat hij twijfelde omdat hij nogal grote borsten heeft, en dat hij mij een foto wilde sturen van zijn lichaam en zijn borsten zodat ik kon zien of de jurk zou passen. Heb maar niet meer gereageerd.....
petra8 schreef:Ik heb er een jurk opstaan. Kreeg ik een berichtje van een man die zich wel eens als vrouw verkleed en zich afvroeg of het jurkje hem zou passen. Ik heb een net berichtje terug gestuurd over hoe de jurk valt. Kreeg ik een berichtje terug dat hij twijfelde omdat hij nogal grote borsten heeft, en dat hij mij een foto wilde sturen van zijn lichaam en zijn borsten zodat ik kon zien of de jurk zou passen. Heb maar niet meer gereageerd.....
Tallie1979 schreef:Century schreef:Had iemand die 'je schrijft 75 verkeerd' hier niet laatst gepost?
Ik!![]()
Maar ik kreeg een bod van 30 op iets van 45 euro. En toen ik zei dat ze 45 verkeerd schreef, werd ze boos!
Marcella schreef:Zo heb ik een Brunhilde jurk te koop voor 50 euro wat eigenlijk een koopje is, want nieuwprijs lig boven de 200 euro. Zeer weinig tot nooit gedragen kreeg ik een bod van 10 euro. Vond 50 euro toch al een mooie prijs.
_Penotti schreef:Precies Mir, dat werkt het beste.
Berichtje terug met voor 40 wil ik het wel verkopen, lager ga ik niet.
Niemand boos en best wel kans dat het dan verkocht is.