capopjekop schreef:Dus iedereen mag hier even frustratie spuien, maar niet de bezorgers zelf
Ik vind het een goede tip van froukje. Ook voor de pakketpunten lijkt het me onhandig
Hoho dat zegt niemand he?
Maar de vervolgstap ligt niet bij de verzenders maar bij de bezorgers om dit bij hun baas aan te kaarten. Ipv dit aandragen als excuus waarom dingen niet goed bezorgd worden en dat niet alles aan dhl of postnl ligt.
In dit geval is dat natuurlijk wel zo. Als de werkvloer zegt dit werkt niet. Maar kantoor zegt hoe verzend je een pakket? Schrijf de code erop en laat je QR scannen, adres erop zetten hoeft niet. Dan ligt het niet bij de consument/verzenders, maar bij het bedrijf zelf.
Jij zegt voor de pakettpunten lijkt het me onhandig. Wat ik eerder schreef. Pakket punt hier vind het adres erop schrijven juist onhandig en die zeggen dan best wel geïrriteerd of je gewoon de verzendstappen van DHL (of Postnl) wil volgen en niet allemaal dingen erop gaan zetten.