Ketly schreef:Ja voor het geval je los niet vertrouwd bent Jolijn
Die conclusie hadden we 2 jaar geleden al getrokken toch?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ketly schreef:Ik moet er nog steeds aan wennen dat opeens veel mensen m'n naam weten, schrik d'r vanOeh Patrick..![]()
Gelukkig kan ik jou in de gaten houden JolijnMaar soms dan lees ik een verhaal en dan ben ik gewoon zo benieuwd naar het beeld erbij
Ailill schreef:Ketly schreef:Ik moet er nog steeds aan wennen dat opeens veel mensen m'n naam weten, schrik d'r vanOeh Patrick..![]()
Gelukkig kan ik jou in de gaten houden JolijnMaar soms dan lees ik een verhaal en dan ben ik gewoon zo benieuwd naar het beeld erbij
Jolijn, je zit denk ik niet meer op Tinder, maar er is iets nieuws: Feeds (naast berichten), soort tool waarbij mensen een update/overzicht krijgen van nieuwe foto's/songs van eerdere matches. Ik heb vorige week m'n favo nummer aangepas, Viva la Vida van Coldplay, en spontaan begon een match van vorig jaar te kletsen.
Toffe meid, iets ouder, sportief én ginger
Ketly schreef:Blunder hier, nu zie ik pas dat jij het bent, haha! We volgen elkaar ook op Insta toch?Ailill schreef:Ik moet er nog steeds aan wennen dat opeens veel mensen m'n naam weten, schrik d'r van
Jolijn, je zit denk ik niet meer op Tinder, maar er is iets nieuws: Feeds (naast berichten), soort tool waarbij mensen een update/overzicht krijgen van nieuwe foto's/songs van eerdere matches. Ik heb vorige week m'n favo nummer aangepas, Viva la Vida van Coldplay, en spontaan begon een match van vorig jaar te kletsen.
Toffe meid, iets ouder, sportief én ginger
Ik ben roodharig hé, dus natuurlijk weet ik je naam..
Klinkt als je perfecte plaatje haha! Ik zie je pb wel verschijnen..
Ailill schreef:listiglistje schreef:https://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=2&t=1938699Niet?!
Yup, ik heb laatst zo'n zelfde filmpje naar mijn Tinderlieverd gestuurd, nadat hij mij had bestookt met bananen en worstengifjesHij kon het meer dan waarderen....hahaha
Mijn ex woont in Vught, bij hem kan je Roti bestellenBTW Hij doet nog steeds iedere week lijmpogingen
Jij hebt echt geen grenzen, of wel? Heerlijk
Ketly schreef:Ik heb geen vergelijkingsmateriaal, maar ze zijn inderdaad behoorlijk intensHaha klopt!Roodharigen zijn natuurlijk altijd nét wat moeilijk dan de rest..
Fem schreef:Pappen en nathouden tochKetly schreef:Haha klopt!Roodharigen zijn natuurlijk altijd nét wat moeilijk dan de rest..
Roodharigen...
Je moet maar net weten hoe er mee om te gaan
Jibbel schreef:Ik dus ook, grappig tochHahaha, dat bananengifje..Ik kan zulke onzin altijd wel waarderen.
Fijn dat het zo goed gaat met jullie Robijntjah!
Soms ben ik idd ook weleens benieuwd naar hoe iedereen eruit ziet hoor. Je probeert je toch een beeld te vormen. Maar goed, ik heb zelf ook geen foto's in mn profiel, dus ik kan wel willen loeren bij een ander, maar dat is ook zo oneerlijk eigenlijk he..
Ik kwam gisteren 1 van de heren uit dit topic tegen. Besefte het me pas toen ik al naar links geswiped had..![]()
Sorry..
Ailill schreef:Jibbel schreef:Ik dus ook, grappig tochHahaha, dat bananengifje..Ik kan zulke onzin altijd wel waarderen.
Fijn dat het zo goed gaat met jullie Robijntjah!
Soms ben ik idd ook weleens benieuwd naar hoe iedereen eruit ziet hoor. Je probeert je toch een beeld te vormen. Maar goed, ik heb zelf ook geen foto's in mn profiel, dus ik kan wel willen loeren bij een ander, maar dat is ook zo oneerlijk eigenlijk he..
Ik kwam gisteren 1 van de heren uit dit topic tegen. Besefte het me pas toen ik al naar links geswiped had..![]()
Sorry..
Huh? Maar hoe weet je dan dat het een v.d. heren uit dit topic is? Je zegt net zelf dat loeren bij een ander hier op Bokt oneerlijk is
Fem schreef:Klein beetje, haha!Ailill schreef:Hoe bedoelt u
Ghehe... Voel je je aangesproken?
Tja, ik zou het ook wel eens willen weten wat het met Roodharigen is.![]()