Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Wel flink spierpijn... Maar mijn eerste echte moestuinborder staat. Ik ben nu de opgekweekte plantjes aan het afharden om ze straks over te poten. Verder nog een aantal direct in de grond zaaien, en ik ben heel benieuwd naar hoe het zal gaan.

veel ouder wordt hij sowieso niet 

Ik wilde een raster maken om een beetje de makkelijke moestuin theorie aan te kunnen houden. De mix is ook zoals die in hun bakken zitten. Ik heb het alleen zelf gemengd, scheelde me meer als de helft in aanschaf.
Marcella schreef:[ Afbeelding ]
Gisteren eindelijk aardbeienbed schoon en leeg gekregen. Dacht dat doe ik wel even in 1 dag, maar uiteindelijk 3 dagen mee bezig geweest. Wat een werk was het.
Natuurlijk ook gelijk wat gesloopt om tot de conclusie te komen dat er zeker ook nog 2 planken rot zijn. Dus er kom nog wat herstelwerk bij ook.![]()
En een testje van mijn eigen gemaakte yoghurt (aardbei/aalbes) wel een beetje poedersuiker toegevoegd voor het invriezen.![]()
[ Afbeelding ]
Testje goedgekeurd in ieder geval.![]()

HopeMyDay schreef:Oeh ja ijsjes maken! Dat doe ik ook met mijn bramen, aardbeien en bessen!
Ik moet ook echt weer aan het werk in de tuin. Ik ben van plan om een toren te maken van bloempotten voor wat struikbonen.. heeft iemand daar ervaring mee?

en de zitstokken moeten er nog in 
de rest van de dag mogen ze los lopen 

Vanavond wat kippen bijhalen. De vraag naar eitjes is zo groot en brengt eigenlijk wel lekker op dat wij het een kans willen geven. Benieuwd hoe snel zij zich terug verdienen.

Wij hebben nu nog 2 nesten en die doen het echt geweldig. Beiden zeer goede moeders. Heb er ook nog 2 zwanger. Hierna is er wel een zomerstop. Fijner voor de moeders om niet in de hitte zwanger te zijn.