Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_lautje_ schreef:Ja daarom. Ze groeien allemaal zoals het gaat en komen daar wel uit wat bedoeld is.
Ik ben zelf heel klein (nog geen 1,60m) maar mijn man is wel lang. Wel beide slank. Dus ik denk dat ze echt de bouw van mijn man heeft en langer wordt dan ik. Met een jaar was ik geloof ik 70cm destijds
Was echt mini mini. Dat is zij gelukkig niet.
Indy_Mouse_9 schreef:Hey dames,
ik lees al een tijdje stilletjes met jullie mee, elke keer weer leuk om te zien wat jullie allemaal aanschaffen
Nu heb ik een vraagje... Zijn er mensen bekend met het merk 4funkyflavours, en vooral hoe de kleertjes vallen qua maat? Ik heb een tijdje geleden een 2e hands shirtje gekocht, er staat 86/92 in, maar hij is smaller (en langer) dan de Legowear en Maxomorra maatjes 80 die Oscar nu comfortabel draagt. Is dat vaker het geval?
Indy_Mouse_9 schreef:Hey dames,
ik lees al een tijdje stilletjes met jullie mee, elke keer weer leuk om te zien wat jullie allemaal aanschaffen
Nu heb ik een vraagje... Zijn er mensen bekend met het merk 4funkyflavours, en vooral hoe de kleertjes vallen qua maat? Ik heb een tijdje geleden een 2e hands shirtje gekocht, er staat 86/92 in, maar hij is smaller (en langer) dan de Legowear en Maxomorra maatjes 80 die Oscar nu comfortabel draagt. Is dat vaker het geval?