Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
oomens schreef:Lijkt of ze uitgebloeid zijn en er pappus (zaadpluis) gevormd wordt, vergelijkbaar met hoe dat bij paardenbloemen (zelfde familie) gebeurt.
khirshanta schreef:Dat, of ze muteren nu in alien-pods waar straks hersen etende wormen uit komen.
SavannahNx schreef:Is het zo dat omdat je bvb links bent je linkerarm gespierder is dan de rechter? Omdat je met links meer doet en meer kan belasten dan dat was mijn gedachtegang (miss wel heel dom)
SavannahNx schreef:Is het zo dat omdat je bvb links bent je linkerarm gespierder is dan de rechter? Omdat je met links meer doet en meer kan belasten dan dat was mijn gedachtegang (miss wel heel dom)
xMalibu schreef:Ik heb sinds gisteren een iPhone 7, daarvoor had ik een iPhone 6. Ik werd net gebeld op mijn nieuwe telefoon, waar de simkaart nu inzit die eerst in de oude zat. Maar tot mijn grote verbazing werd ik op allebei mijn telefoons gebeld, kon ook op allebei opnemen terwijl er in de 6 dus geen simkaart meer zit? Het was geen WhatsApp bellen maar gewoon 'normaal' bellen, hoe the fiets is dit mogelijk? Ik snap er echt niks van, hij geeft ook de melding dat er geen simkaart inzit
Kenyada schreef:Waarom hebben ze ooit bedacht aan 1 zijde van de straat de even huisnummers te doen en aan de andere kant de oneven nummers?