Dingen die je je afvraagt deel 2!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kuggur

Re: Dingen die je je afvraagt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-17 19:18

Maar we hopen, tegen beter weten in, op wat khirshanta zegt.

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-17 19:21

oomens schreef:
Lijkt of ze uitgebloeid zijn en er pappus (zaadpluis) gevormd wordt, vergelijkbaar met hoe dat bij paardenbloemen (zelfde familie) gebeurt.

Gelukkig! Ik dacht dat ze het stadium van bloeien voorbij waren en nu aan het schimmelen waren :')

Maar ik ben helemaal happy :D

khirshanta schreef:
Dat, of ze muteren nu in alien-pods waar straks hersen etende wormen uit komen.

En dit. Sowieso :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-17 20:49

xSCWx schreef:
Nee, dat is ter bescherming van de hardware. Als je dat kan omzeilen heb je grote kans dat je telefoon niks meer gaat doen daarna.

Ah.. jammer

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-17 21:14

Kuggur schreef:
Maar we hopen, tegen beter weten in, op wat khirshanta zegt.

Maar wanneer je een aluminium helm maakt besprenkeld met de tranen van een 40 jarige maagd en gezegend door een dronken priester blijven ze sowieso bij je uit de buurt... dus geen vrees, appeltje eitje :j

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-17 21:15

Is het zo dat omdat je bvb links bent je linkerarm gespierder is dan de rechter? Omdat je met links meer doet en meer kan belasten dan dat was mijn gedachtegang (miss wel heel dom :') )

Century

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-17 21:20

Ik ben zeker sterker in mijn rechterarm dan in mijn linkerarm. Maar dat verschil is niet echt te meten in omvang van de spieren, daar is het weer iets te weinig voor denk ik.
Ik merk het bijv. bij paardrijden.

xMalibu

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-17 21:22

Ik heb sinds gisteren een iPhone 7, daarvoor had ik een iPhone 6. Ik werd net gebeld op mijn nieuwe telefoon, waar de simkaart nu inzit die eerst in de oude zat. Maar tot mijn grote verbazing werd ik op allebei mijn telefoons gebeld, kon ook op allebei opnemen terwijl er in de 6 dus geen simkaart meer zit? Het was geen WhatsApp bellen maar gewoon 'normaal' bellen, hoe the fiets is dit mogelijk? Ik snap er echt niks van, hij geeft ook de melding dat er geen simkaart inzit

xMalibu

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-17 21:23

SavannahNx schreef:
Is het zo dat omdat je bvb links bent je linkerarm gespierder is dan de rechter? Omdat je met links meer doet en meer kan belasten dan dat was mijn gedachtegang (miss wel heel dom :') )

Mijn rechterarm is echt veel gespierder dan mijn linkerarm, ik ben wel rechts maar toch kan ik mer rechts minder kracht zetten dan met links omdat ik daar vorig jaar aan geopereerd ben. Best apart eigenlijk haha

Lumi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-17 21:31

SavannahNx schreef:

Bij mij wel duidelijk. Ik ben links en qua omtrek scheelt het echt zeker een cm. (En met een omtrek van nog geen 20 cm om je bovenarm is dat nogal een opvallend verschil :P )

Myrsky

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-17 21:33

Ik ben ook zeker sterker met rechts dan met links.

Macs

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-17 21:33

Ja, toevallig vandaag een test gehad bij de fysio. Bijna iedereen is sterker aan de kant die voorkeur heeft.

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-17 21:35

Ik ben links maar toch echt rechts sterker en daar dus ook meer spieren al is het maar een klein verschil.

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-17 21:41

Aaah interessant :)*

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-17 21:42

xMalibu schreef:
Ik heb sinds gisteren een iPhone 7, daarvoor had ik een iPhone 6. Ik werd net gebeld op mijn nieuwe telefoon, waar de simkaart nu inzit die eerst in de oude zat. Maar tot mijn grote verbazing werd ik op allebei mijn telefoons gebeld, kon ook op allebei opnemen terwijl er in de 6 dus geen simkaart meer zit? Het was geen WhatsApp bellen maar gewoon 'normaal' bellen, hoe the fiets is dit mogelijk? Ik snap er echt niks van, hij geeft ook de melding dat er geen simkaart inzit

Komt omdat het dezelfde icloud is denk ik. Als mijn vriend word gebeld gaat zijn ipad ook af en zou die met zn ipad kunnen opnemen omdat t beide op dezelfde icloud is aangesloten.

Chasingmood

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-17 22:41

Okay, maar dan een ander vraagje.
Ik ben rechts, hoe komt het dat ik linksom veel leniger ben? in alles.
Ik doe voor zover ik weet niet linksom meer strek oefeningen :')

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-17 11:41

Ik heb vanochtend Mn haar gewassen omdat er donderdag allemaal spul in is gegaan wegens problemen met Mn hoofdhuid en het dus heel vet was en best wel stonk naar tea tree (kan je ook lekker vonden alleen Tis een hele aanwezige geur). Maar nu ga ik naar de kapper en gaan ze Mn haar weer wassen... is dat heel slecht voor mijn haar? Ik heb het vanochtend niet heel goed gewassen maar gewoon dat al dat spul er uit was en dat het niet zo stonk

Macs

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-17 12:01

Ik laat mijn haar nooit wassen bij de kapper :') Dat kan je gewoon zeggen.

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-17 12:08

Waarom hebben ze ooit bedacht aan 1 zijde van de straat de even huisnummers te doen en aan de andere kant de oneven nummers?

NinaCharlie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-17 12:10

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-17 12:13

Ja maar daar staat dus : de overheid vond het handig dat de even nummers aan één kant zitten en de oneven nummers aan de andere kant, waarom is dit zo handig vraag ik me af?

APCIII

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-17 12:29

Dat is handig als je op zoek bent naar een bepaald nummer, je weet dan vanaf het moment dat je één huis ziet direct al aan welke kant van de weg je moet zoeken, en dan gewoon doorrijden/lopen tot je bij het juiste nummer bent.

Als er keurig steeds twee huizen precies tegenover elkaar staan zou dat niet zo'n ramp zijn om gewoon door te nummeren, maar zodra er ergens aan één kant een gat zit (zijweg, plantsoen, water) is de logica direct zoek en weet je niet meer waar je het gezochte nummer kunt verwachten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-17 12:34

In mijn straat is de huisnummering gewoon waardeloos :') , nummer 22 en dan opeens 48

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-17 12:44

Wij hebben allemaal hofjes in de wijk en hier lopen de straatnummers op. Geen even en oneven kant.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-17 12:49

luuntje schreef:
Wij hebben allemaal hofjes in de wijk en hier lopen de straatnummers op. Geen even en oneven kant.

Hier ook inderdaad :j

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-17 13:25

Ik weet dat het hier niet hoort maar ik volg al zo lang en jullie weten veel!
Google geeft me te veel verschillende meningen...

Kan een paard van de ene dag op de andere blind worden?
En: is er een kans dat het ooit nog kan zien?

Op die eerste vraag lijkt hier dus 'ja' te kloppen, onze hengst deed ineens raar en we kwamen er achter dat hij niet meer kon zien. DA is geweest maar kan nog niks vinden, meer info heb ik voorlopig nog niet..