Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

AnnetteFlame

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-16 23:10

Ik heb ook een IT-er die fitnesst, maar wel leg-day skipt hahaha

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-16 23:11

Ik heb een toekomstig arts die hardloopt :D De rest is niet zo gespierd _O-

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-16 23:18

Ik heb een hardlopende IT-er :)) :D Niet heel gespierd, maar wel veel lijf om tegenaan te kruipen. Zó fijn :+:

Tamara_089

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-16 23:19

tsjah de mijne is niet heel moeilijk te raden :P maar gelukkig niet zo'n strak afgetrainde anabolen idioot :P
hij ziet er wel goed uit. heeft gewoon de juiste hoeveelheid spieren :)

Ginger1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-16 23:23

Nadat ik mn tindermillitair aan de kant heb geveegd heb ik alweer een nieuwe aan de haak geslagen! Hoezo een handvol nee een land vol!

Tinderhottie die van motors houd en tattoos heeft en kan paardrijden. Ik smelt :') zaterdag daten. En om maar in de boktermen te blijven. Hij is omgedoopt tot motorman.

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-16 23:24

Okeeee dat was echt boven verwachting :+ Errug leuke jongen. Wel gekleft en gezoend in het openbaar wat ik normaal echt nooit doe but idc :') Gaan zeker meer dates volgen!

Alleen morgen heb ik dus met die andere jongen afgesproken.... En het liefst wil ik afzeggen want ik vind het dus heel poedersuiker om dan twee 'projecten' tegelijkertijd te hebben.... Wat zouden jullie doen in mijn geval, I need help.

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-16 23:27

EskeGirl schreef:

Oe sounds great!!

Ik heb een qa engineer die crossfit, zwemtraining geeft, zelf soms ook nog wedstrijden zwemt, tennist en dat was het wel hoor :D

AnnetteFlame

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-16 23:30

UhNee schreef:
Okeeee dat was echt boven verwachting :+ Errug leuke jongen. Wel gekleft en gezoend in het openbaar wat ik normaal echt nooit doe but idc :') Gaan zeker meer dates volgen!

Alleen morgen heb ik dus met die andere jongen afgesproken.... En het liefst wil ik afzeggen want ik vind het dus heel poedersuiker om dan twee 'projecten' tegelijkertijd te hebben.... Wat zouden jullie doen in mijn geval, I need help.

Ik snap wat je bedoelt UhNee, als ik na mijn leukste tinderdate nog een date had gehad met iemand anders, had ik m afgezegd en gewoon gezegd tegen de andere jongens dat je ook met een ander gedate heb en daar voorlopig meer dates gaat hebben. Dat is iig wat ik zou doen, is ook wel fijn voor de jongen waar je nu mee date, anders wordt ie onzeker als je nu nog met anderen gaan daten, lijkt mij iig..

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-16 23:31

Uhnee leuk!! En lastig. Doen waar jij je goed bij voelt :j

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 00:00

Queelens schreef:
EskeGirl schreef:

Oe sounds great!!

Ik heb een qa engineer die crossfit, zwemtraining geeft, zelf soms ook nog wedstrijden zwemt, tennist en dat was het wel hoor :D

He's great <3
En zo'n gespierd lichaam hoeft ook niet, ik kan nu lekker tegen hem aan kruipen zonder een harde bonk spieren, zijn armen om me heen, heeerlijk!

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 00:22

UhNee schreef:

Ik zou het wel doen. Als het niks is dan kan je tegen hem zeggen dat het niks gaat worden en met de andere verdere daten. Maar stel dat hij wel leuker is :=
Maar je moet vooral doen waar jij je goed bij voelt. Het is heel begrijpelijk dat je morgen niet op date wil :j

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 00:42

Amai, dat was heel wat pagina's bijlezen!

Volgende week dinsdag ga ik met mijn tinderman een dagje naar Amsterdam! Ik weet niet echt wat ik me erbij voor mag stellen, maar wel heel leuk dat hij zoiets origineels voorstelde. :)

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 00:48

Pfff, zal wel aan mij liggen.. maar ik zit al een tijdje te swipen en ik kom gewoon niks tegen waarvan ik denk "oh, interessant!"..
Zoals gewoonlijk heb ik weer de neiging om de app van mijn telefoon af te gooien :Y)

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 00:50

Dreamy schreef:
Pfff, zal wel aan mij liggen.. maar ik zit al een tijdje te swipen en ik kom gewoon niks tegen waarvan ik denk "oh, interessant!"..
Zoals gewoonlijk heb ik weer de neiging om de app van mijn telefoon af te gooien :Y)

Schuif je zoekafstand anders vijf kilometertjes op. :j Dan komt er weer een heleboel nieuw spul binnen.

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 00:55

Ja, doe ik al elke keer.. ga nu maar eens naar de 100km :Y)

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 07:00

Nou mijn date voor donderdag heb ik afgezegd.. Hij is ineens zooo vol van zichzelf.. 'niet te veel over mij dromen he', ' ik maak je helemaal gek', 'wacht maar toch je mij in t echt ziet' en zo nog wat meer.

Zelfvertrouwen is goed, maar t moet niet omslaan in arrogantie..

Kots!!
Tot zo ver mijn vliegbasis man :')

annikeee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 07:49

_Nancy schreef:
Nou mijn date voor donderdag heb ik afgezegd.. Hij is ineens zooo vol van zichzelf.. 'niet te veel over mij dromen he', ' ik maak je helemaal gek', 'wacht maar toch je mij in t echt ziet' en zo nog wat meer.

Zelfvertrouwen is goed, maar t moet niet omslaan in arrogantie..

Kots!!
Tot zo ver mijn vliegbasis man :')

Ahh bah ik hou ook niet zo van zulke mannen ;)

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 08:18

Hij komt er al op terug :') Hij zegt gewoon 'aan het ouweh**ren' te zijn..

:roll:

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 08:24

Hahaha, nou, dan maakt 'ie niet echt een goede indruk :+ Dat soort types ren ik ook altijd heel hard voor weg. Heb een tijdje een scharrel gehad (niet van Tinder btw) maar die had meer selfies op z'n Insta dan dat ik ooit in m'n leven heb gemaakt :+ Uiteindelijk maar goed dat dat niks is geworden, haha.

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 08:29

Haha, freaky :')

Ik heb al gezegd dat z'n indruk inmiddels niet erg goed meer is, hij is nu weer normaal aan t praten :')

Ik reageerde ook met; 'Ja jij bent zo perfect schijnbaar, daar ben ik vast niet goed genoeg voor :')'

Hij heeft echt werkelijk waar zo'n PRACHTIGE hond :oo :oo Wauwww

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 08:56

Oei Nancy, verschrikkelijke types... Zelfvertrouwen is goed, tot op zekere hoogte :+

Ik heb de andere jongen waarmee ik vanavond iets mee zou drinken een soort van afgezegd... Ik wist echt niet hoe ik het moest verwoorden, heb gezegd dat het voor niemand leuk is als ik met twee jongens tegelijkertijd date. Vind het best banketstaaf want was een aardige jongen... Maarja. Ik had misschien ook iets te snel ja gezegd toen 'ie vroeg of hij iets wilde gaan drinken. Vgm vond ie het echt niet leuk, kreeg ook een heel kort antwoord :=

Edit: omg! Zegt 'ie: 'wat ik er echt van vind zal ik je besparen :)'
Hij is dus gewoon boos, wauw :') Dom van me, maar we zijn ook niet getrouwd denk ik dan....

LoesvL

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 09:21

Nancy anders kun je altijd nog met de hond spelen, doe ik op feestjes ook altijd :+

En begrijpelijk Uhnee, van de ene kant kom je er dan misschien achter dat die andere echt wel leuk is, maar om het eerlijk te houden voor de ander en jezelf beter af te zeggen.
Als ik héél eerlijk ben, als ik de jongen van gister was en hoorde dat ze morgen (vandaag dus) weer een date had en misschien wel met m zou kussen oid, zou ik er ook niet op staan te springen, lekker met die ander verder daten dus!

K ben ook nog geen militaire tegen gekomen en ook geen ICT'ers weet niet wat ik wel tegenkom eigenlijk :') , heb wel al een week niet meer geswiped
Ohja die van mij is fotograaf, heeft 17.000 pagina likes op zijn fotografenpagina, ik ben al 'blij' als ik 50 likes op een foto heb bij wijze van spreken :P

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 09:34

Oh leuk! Nu ben ik als fotograaf zijnde wel nieuwsgierig naar zijn pagina :o

LoesvL

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 09:39

Queelens schreef:
Oh leuk! Nu ben ik als fotograaf zijnde wel nieuwsgierig naar zijn pagina :o

Hij is dus Roemeens en was daar bekend ofzo, je moet zoeken op: Ionut Coman Photographer :')

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 09:41

Oei ik kwam de vriend tegen op Tinder van een meisje dat ik niet mag :x