Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
UhNee schreef:Okeeee dat was echt boven verwachtingErrug leuke jongen. Wel gekleft en gezoend in het openbaar wat ik normaal echt nooit doe but idc
Gaan zeker meer dates volgen!
Alleen morgen heb ik dus met die andere jongen afgesproken.... En het liefst wil ik afzeggen want ik vind het dus heel poedersuiker om dan twee 'projecten' tegelijkertijd te hebben.... Wat zouden jullie doen in mijn geval, I need help.
Queelens schreef:EskeGirl schreef:Ik heb een toekomstig arts die hardlooptDe rest is niet zo gespierd
Oe sounds great!!
Ik heb een qa engineer die crossfit, zwemtraining geeft, zelf soms ook nog wedstrijden zwemt, tennist en dat was het wel hoor
UhNee schreef:Okeeee dat was echt boven verwachtingErrug leuke jongen. Wel gekleft en gezoend in het openbaar wat ik normaal echt nooit doe but idc
Gaan zeker meer dates volgen!
Alleen morgen heb ik dus met die andere jongen afgesproken.... En het liefst wil ik afzeggen want ik vind het dus heel poedersuiker om dan twee 'projecten' tegelijkertijd te hebben.... Wat zouden jullie doen in mijn geval, I need help.
Dreamy schreef:Pfff, zal wel aan mij liggen.. maar ik zit al een tijdje te swipen en ik kom gewoon niks tegen waarvan ik denk "oh, interessant!"..
Zoals gewoonlijk heb ik weer de neiging om de app van mijn telefoon af te gooien
_Nancy schreef:Nou mijn date voor donderdag heb ik afgezegd.. Hij is ineens zooo vol van zichzelf.. 'niet te veel over mij dromen he', ' ik maak je helemaal gek', 'wacht maar toch je mij in t echt ziet' en zo nog wat meer.
Zelfvertrouwen is goed, maar t moet niet omslaan in arrogantie..
Kots!!
Tot zo ver mijn vliegbasis man