Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marjoow schreef:Er was sprake van een staking maar die is afgelast volgens mij
The_Cat schreef:En? Gedaan?Als uw kleine zo doorgaat is het voor mij ook een moeilijke ochtend en dan stamp ik terugen dan schrik ik ervan dat ik een ochtendhumeur heb soms
oomens schreef:The_Cat schreef:En? Gedaan?Als uw kleine zo doorgaat is het voor mij ook een moeilijke ochtend en dan stamp ik terugen dan schrik ik ervan dat ik een ochtendhumeur heb soms
Moeilijke ochtend is één ding, maar als het mormel anderen gaat lastigvallen, dan lijkt het mij dat je het als vader toch op zijn minst direct aan haren/oor/kop-en-kont meeneemt naar het balkon en hem de rest van de reis daar houdt, aan de andere kant van de schuifdeur.
oomens schreef:Moeilijke ochtend is één ding, maar als het mormel anderen gaat lastigvallen, dan lijkt het mij dat je het als vader toch op zijn minst direct aan haren/oor/kop-en-kont meeneemt naar het balkon en hem de rest van de reis daar houdt, aan de andere kant van de schuifdeur.
Warboel schreef:Ik ben al weg als er iets dat op een klein kind lijkt aanstalten maakt om naast/tegenover mij te gaan zitten