tranen, breakups & liefdesverdriet

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-18 23:19

Maar hij was gewoon echt geen leuk vriendje en eerlijk, ik zeg als ik boos ben ook nare dingen maar wat hij heeft gezegd was echt next level. Deze jongen heeft jou zo verkeerd behandeld, echt grenzeloos verkeerd. En dan ga jij gezellig met hem uit eten...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-18 23:22

Ik snap heel goed dat je afsluiting wou, ik snap alleen niet dat je daarvoor 'gezellig uit eten gaat' met zo iemand...
Ik hoop in ieder geval oprecht dat je nu wel de afsluiting hebt die je nodig had en hem verder achter je kan laten!

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-18 00:11

Het was even langs de mac. En ja het was verassend genoeg niet akward maar gewoon gezellig. Kan het niet anders omschrijven dan dat. We zijn 3 jaar samen geweest, hebben veel meegemaakt, beste maatjes ook. Dus het voelde gewoon even goed om hem te zien na 3 weken helemaal niks.

Heb zeker de afsluiting nu die ik nodig had ja.

Lieveli, ja hij is ook next level gegaan met alles. Maar ik ben ook geen heilige. Hij heeft last van woede problemen en is daarvoor ook in behandeling geweest. Dus ook mede daarom is het echt heel next level
Laatst bijgewerkt door SavannahNx op 04-09-18 00:13, in het totaal 1 keer bewerkt

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-18 00:12

SavannahNx schreef:
Zo lekkere reacties weer.
Het is klaar tussen ons. Als wij (vooral hij) boos is dan is alles vuur en zeg je de meest vreselijke rot dingen tegen elkaar. Tenminste wij. Maar we zijn wel volwassen genoeg om er na een tijdje over te praten en dingen fatsoenlijk af te sluiten. Het is helemaal niet dat we bij elkaar zijn of dat alles goed is. We hebben het gewoon fatsoenlijk afgesloten. Is dat zo erg?!
Had dit zo niet verwacht van jullie. Jammer..

Tenminste volwassen genoeg? Kom op zeg. Ik heb in jouw posts nog niets gelezen over hem wat ook maar in de buurt komt van volwassen gedrag. En nee ik zeg niet de meest vreselijke rotdingen als ik boos ben en de mensen om mij heen ook niet. Dat is niet normaal binnen mijn relaties. Mijn vriend heeft me nog nooit kankerslet genoemd en dat hoeft hij ook maar één keer te doen. Daarnaast hoeft hij het al helemaal niet in zijn hoofd te halen om naar te doen tegen mijn moeder want mijn moeder is me heilig dus dan mag hij helemaal snel opdonderen. Gaat alleen niet gebeuren want we hebben respect voor elkaar en voor elkaars familie en vrienden. En zo hoort het volgens mij.

Fatsoenlijk afsluiten zou voor mij inderdaad niet mogelijk zijn met een persoon die zich zo gedraagt als jouw ex. Tenzij je natuurlijk enorm overdreven hebt over hem hier op Bokt. Maar als het klopt wat jij allemaal over hem geschreven hebt vind ik het echt heel raar dat je met hem uit eten gaat.

En 'had dit zo niet verwacht van jullie, jammer' vind ik helemaal een stomme uitspraak. Meerdere mensen hier hebben je gesteund en met je meegeleefd. Zegt denk ik meer over jouw denkwijze als je dit niet verwacht had..

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-18 00:17

Jildau schreef:
SavannahNx schreef:
Zo lekkere reacties weer.
Het is klaar tussen ons. Als wij (vooral hij) boos is dan is alles vuur en zeg je de meest vreselijke rot dingen tegen elkaar. Tenminste wij. Maar we zijn wel volwassen genoeg om er na een tijdje over te praten en dingen fatsoenlijk af te sluiten. Het is helemaal niet dat we bij elkaar zijn of dat alles goed is. We hebben het gewoon fatsoenlijk afgesloten. Is dat zo erg?!
Had dit zo niet verwacht van jullie. Jammer..

Tenminste volwassen genoeg? Kom op zeg. Ik heb in jouw posts nog niets gelezen over hem wat ook maar in de buurt komt van volwassen gedrag. En nee ik zeg niet de meest vreselijke rotdingen als ik boos ben en de mensen om mij heen ook niet. Dat is niet normaal binnen mijn relaties. Mijn vriend heeft me nog nooit kankerslet genoemd en dat hoeft hij ook maar één keer te doen. Daarnaast hoeft hij het al helemaal niet in zijn hoofd te halen om naar te doen tegen mijn moeder want mijn moeder is me heilig dus dan mag hij helemaal snel opdonderen. Gaat alleen niet gebeuren want we hebben respect voor elkaar en voor elkaars familie en vrienden. En zo hoort het volgens mij.

Fatsoenlijk afsluiten zou voor mij inderdaad niet mogelijk zijn met een persoon die zich zo gedraagt als jouw ex. Tenzij je natuurlijk enorm overdreven hebt over hem hier op Bokt. Maar als het klopt wat jij allemaal over hem geschreven hebt vind ik het echt heel raar dat je met hem uit eten gaat.

En 'had dit zo niet verwacht van jullie, jammer' vind ik helemaal een stomme uitspraak. Meerdere mensen hier hebben je gesteund en met je meegeleefd. Zegt denk ik meer over jouw denkwijze als je dit niet verwacht had..

Ik vind echt dat je een stapje te ver gaat nu. Je trekt mijn verhaal in twijfel? Bijzonder maar helemaal aan jou. Er is niks aan gelogen. Wij hebben een relatie zoals niemand anders dat heeft. En het is een verschil tussen dag en nacht wanneer hij boos is en wanneer hij gekalmeerd is.

Tenminste volwassen heb ik niet gezegd :)
Ik en hij wilde fatsoenlijk ons gedragen als volwassene en normaal een gesprek met elkaar hebben om het af te sluiten zonder een haat verhouding met elkaar hebben. Het is MIJN keuze. En ik vind dat je je mening veelste hard naar voor duwt en ik vind het niet terecht wat je zegt.

Het is nog altijd mijn leven en mijn keuzes.

Verder ga ik er niet meer over uit. Je kan het er niet mee eens zijn, helemaal prima. Maar niet op deze manier Jildau. Andere kunnen het ook normaal zeggen.

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-18 00:41

Ik wil je verhaal niet in twijfel trekken maar kan het me allemaal zo niet voorstellen dat je dit laat gebeuren.. Dus ergens hoop ik gewoon dat hij niet zo is zoals je omschrijft want dan zou ik jou keuzes beter kunnen begrijpen.

Het is inderdaad je eigen leven en je eigen keus maar je hebt wel je hart hier gestort (wat natuurlijk mag) en ook allerlei adviezen gekregen. Dat je dan toch weer met hem uit eten gaat kan bij mensen heel vreemd overkomen. En ik zeg dit allemaal niet omdat ik je niet mag maar omdat ik denk, waaaaaaarom?! Je verdient beter. Maar we kunnen hier allemaal roepen dat je echt bij zo'n vent uit de buurt moet blijven maar in the end is het inderdaad je eigen keuze.

Hhilde

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-18 07:33

Als het voor je helpt om het zo af te sluiten, dan moet je het vooral niet doen. Maar echt, je gaat hier op de lange termijn niet gelukkig van worden en laat je dus ajb niet ompraten of weer daten. Dat hij op sommige momenten heel lief is snap ik, maar als hij niet lief is, dan is hij echt extreem. Het ligt echt in je karakter (of niet) om extreme dingen te doen of zeggen bij woede, maar wat hij tegen je heeft gezegd is zó respectloos en zó bizar. Het is al verschrikkelijk om tegen een onbekende te zeggen, laat staan tegen de liefde in je leven.

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-18 09:38

Ik snap het wel hoor, als je echt verliefd bent doe je vreemde dingen en ik snap de afsluiting heel goed.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-18 09:43

Ben alleen bang dat van afsluiten weer aansluiten komt.

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-18 09:46

Hoeft niet altijd. Maar als iemand nog niet aan een afsluiting toe is is iemand in mijn ervaring nooit te dwinben, hoe frustrerend ook. Er komt wel een moment.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-18 09:52

Ik denk ook dat je je op die manier op glad ijs begeeft. Maar als je denkt dat het helpt om af te sluiten, vooral doen.

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-18 18:49

@SavannahNx, fijn dat je het heb kunnen afsluiten voor jezelf. Ook al had jouw aanpak misschien niet mijn keuze geweest, maar ze zijn allemaal maar mens met ieder zijn eigen processen.

Gister met moeder naar sauna geweest en heb er op zich wel van kunnen genieten. Kwamen we weer thuis aan staat 1 van de betere vrienden van mijn ex voor de deur. Wilde even praten en mijn kant eens horen en kijken of er iets te lijmen viel. We hebben een rondje wijk gelopen terwijl ik mijn verhaal kon doen en hij had ogen als schotels. Ex zakt keihard door de mand met zijn versie van de waarheid die bijna tegen het grappige aan zit. Ook gelijk duidelijk gemaakt dat hij zelf maar moet weten wat hij gelooft en dat er voorlopig ondanks de pijn even niks te lijmen valt. Dat ik ook mijzelf wil testen of ik wel op mijzelf kan wonen zonder iemand. Die betere vriend beaamde dat ook en vond dat ex ook maar eens eerst zijn eigen boontjes moest leren doppen, hij heeft ook wel eens rot opmerkingen mogen vangen van ex omdat hij geen budget had om te stappen. Maar die betere vriend woonde al wel met 19 jaar op zichzelf met alle kosten. Kortom, ex is een verwent nest.

Nu weet ik natuurlijk niet of hij mij naar de mond heeft zitten praten of mij kant als waarheid echt overweegt, daarom het gesprek zo netjes mogelijk gehouden zodat niks mij terug kan bijten. Gemeenschappelijke vrienden hoeven van mij niet te kiezen, maar dat betekend niet dat ze niet kunnen snitchen en zolang ik niet zeker weet of de loyaliteit minimaal neutraal is moet je niks geven waar mee geslagen kan worden.

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-18 19:19

Ik kreeg al een beetje de kriebels van Savannah's eerste berichten, ze is niet meteen op het advies ingegaan en bleef wel reageren alsof ze zelf niets fout deed, terwijl blijven omgaan met die kerel gewoon al fout is. Maar oke, dat moet zij weten. Fijn dat je afsluiting hebt, hopelijk blijft het dan ook zo.

Miss_lizje: Ik zou ook wel in gedachten houden dat hij een goede vriend is van je ex. Maar dat hij met jou kwam praten doet ook wel een belletje rinkelen dat hij door had dat er wel echt een haar in de boter zat bij zijn verhaal en die dus niet klopte. Maar ik kan wel geloven dat het ook wel fijn is om jou kant van het verhaal te vertellen, niet?

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-18 19:35

Het was wel fijn om even mijn verhaal kwijt te kunnen, maar ik blijf er wel voorzichtig mee. Ga het niet aan de grote klok hangen en als mensen dus mijn kant willen weten moeten ze inderdaad maar gewoon naar mij komen. Dat ex wel tegen iedereen die dat horen wil de meest idiote dingen verteld zegt meer over hem als over mij.
Het is heel moeilijk om mij niet te laten verleiden tot gelijkwaardig kinderachtig gedrag, des te meer wordt het duidelijk dat meneer met zijn 28 jaar, zonder diploma, zonder baan, studieschuld van heb ik jouw daar en een te groot ego zich meer gedraagt als een puber van 17-18 dan een volwassen vent.

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-18 22:22

CalipsoLover schreef:
Ik kreeg al een beetje de kriebels van Savannah's eerste berichten, ze is niet meteen op het advies ingegaan en bleef wel reageren alsof ze zelf niets fout deed, terwijl blijven omgaan met die kerel gewoon al fout is. Maar oke, dat moet zij weten. Fijn dat je afsluiting hebt, hopelijk blijft het dan ook zo.

Euh what the? Moet ik dan PERSÉ iedereens advies hier opvolgen? Alsof ik zelf niks fout deed? Waar twee vechten hebben twee schuld. En ik heb nooit gezegd dat ik niets fout deed. Jezus het voelt echt alsof ik gewoon niet zelf mag bepalen wat ik doe, met wie, en wanneer. Alsof jullie dat voor mij bepalen. Doe even heel gauw normaal zeg.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-18 22:24

Dit escaleert.

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-18 22:25

lieveli schreef:
Dit escaleert.

Ik zeg echt niks meer dit is echt zo raar.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-18 22:29

Nee nou, ik snap je wel. Maar ik denk dat jij niet ziet A) hoe goed iedereen het bedoelt en B) hoe gestoord jouw verhouding met die jongen is.

Mensen hebben zich echt zorgen om jou gemaakt en dan kun je ze niet zo afbekken.

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-18 22:31

lieveli schreef:
Nee nou, ik snap je wel. Maar ik denk dat jij niet ziet A) hoe goed iedereen het bedoelt en B) hoe gestoord jouw verhouding met die jongen is.

Mensen hebben zich echt zorgen om jou gemaakt en dan kun je ze niet zo afbekken.

Maar zij mij wel dan? Kijk even naar de manier waarop dingen worden gezegd en in twijfel word getrokken daar maak ik 1. Niet uit op dat ze zich zorgen maakten/maken en 2. Daar word ik echt kriebelig van. Mag ik het gewoon op mijn manier afsluiten met mijn ex?! Hoe gestoord het ook is?! Dank.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-18 22:34

Pas op of ik koppel je aan Ruben.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-18 22:37

Jaaaaaaa Draadstaal! :D

xClaudiaaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-18 22:38

That escalated quickly.

Savannah, chilllll, tuurlijk mag jij het afsluiten op jouw manier. Maar ik raad je aan om eens naar je berichten te lezen als een buitenstaander zonder dat je wat van de situatie af weet.
Ik snap de reacties van de andere meiden heel goed. We willen hier alleen maar het beste voor je en hebben het beste met je voor :(:)

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-18 22:47

lieveli schreef:
Pas op of ik koppel je aan Ruben.

[ Video ]

:')

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-18 22:51

HMMM KAK :') _/-\o_

Doe even kalm Savannah! Het was niet de bedoeling om je uit je tent te lokken. Maar hoewel de bokkers hier het beste met je voor hadden, leken je berichten telkens maar het omgekeerde te zijn van wat letterlijk iedereen je hier wou vertellen. Kijk, jou keuze, maar wij zullen ook natuurlijk onze meningen ontwikkelen over iets, daar is ook deels dit topic voor, om elkaar adviezen te geven en een luisterend oor te bieden. Maar als je gewoon constant het jezelf gaat aandoen en de adviezen negeert kan je vroeg of laat wel zo'n reactie verwachten... We hebben ook gewoon het beste met je voor en willen je helpen, je bent net zoals mij nog heel jong, en dan juist moet je echt beschermt worden tegen zulke eikels.

Miss_Lizje: Neen snap ik, en dat is alleen maar frustrerend voor jou. Ik denk dat je zo iemand ook beter kwijt dan rijk bent... Jammer dat hij de situatie niet volwassen aanpakt. Hij maakt het voor jullie beide alleen moeilijker op die manier.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 08:13

Is er iemand die ik straks even kan pb'en? :)
Graag iemand die al "langer in het topic zit" en nog in grote lijnen weet hoe mijn ex en ik uit elkaar zijn gegaan en hoe we nu met elkaar omgaan, zodat ik dat niet helemaal in de details nog uit hoef te leggen :)