Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SavannahNx schreef:Zo lekkere reacties weer.
Het is klaar tussen ons. Als wij (vooral hij) boos is dan is alles vuur en zeg je de meest vreselijke rot dingen tegen elkaar. Tenminste wij. Maar we zijn wel volwassen genoeg om er na een tijdje over te praten en dingen fatsoenlijk af te sluiten. Het is helemaal niet dat we bij elkaar zijn of dat alles goed is. We hebben het gewoon fatsoenlijk afgesloten. Is dat zo erg?!
Had dit zo niet verwacht van jullie. Jammer..
Jildau schreef:SavannahNx schreef:Zo lekkere reacties weer.
Het is klaar tussen ons. Als wij (vooral hij) boos is dan is alles vuur en zeg je de meest vreselijke rot dingen tegen elkaar. Tenminste wij. Maar we zijn wel volwassen genoeg om er na een tijdje over te praten en dingen fatsoenlijk af te sluiten. Het is helemaal niet dat we bij elkaar zijn of dat alles goed is. We hebben het gewoon fatsoenlijk afgesloten. Is dat zo erg?!
Had dit zo niet verwacht van jullie. Jammer..
Tenminste volwassen genoeg? Kom op zeg. Ik heb in jouw posts nog niets gelezen over hem wat ook maar in de buurt komt van volwassen gedrag. En nee ik zeg niet de meest vreselijke rotdingen als ik boos ben en de mensen om mij heen ook niet. Dat is niet normaal binnen mijn relaties. Mijn vriend heeft me nog nooit kankerslet genoemd en dat hoeft hij ook maar één keer te doen. Daarnaast hoeft hij het al helemaal niet in zijn hoofd te halen om naar te doen tegen mijn moeder want mijn moeder is me heilig dus dan mag hij helemaal snel opdonderen. Gaat alleen niet gebeuren want we hebben respect voor elkaar en voor elkaars familie en vrienden. En zo hoort het volgens mij.
Fatsoenlijk afsluiten zou voor mij inderdaad niet mogelijk zijn met een persoon die zich zo gedraagt als jouw ex. Tenzij je natuurlijk enorm overdreven hebt over hem hier op Bokt. Maar als het klopt wat jij allemaal over hem geschreven hebt vind ik het echt heel raar dat je met hem uit eten gaat.
En 'had dit zo niet verwacht van jullie, jammer' vind ik helemaal een stomme uitspraak. Meerdere mensen hier hebben je gesteund en met je meegeleefd. Zegt denk ik meer over jouw denkwijze als je dit niet verwacht had..
CalipsoLover schreef:Ik kreeg al een beetje de kriebels van Savannah's eerste berichten, ze is niet meteen op het advies ingegaan en bleef wel reageren alsof ze zelf niets fout deed, terwijl blijven omgaan met die kerel gewoon al fout is. Maar oke, dat moet zij weten. Fijn dat je afsluiting hebt, hopelijk blijft het dan ook zo.
lieveli schreef:Nee nou, ik snap je wel. Maar ik denk dat jij niet ziet A) hoe goed iedereen het bedoelt en B) hoe gestoord jouw verhouding met die jongen is.
Mensen hebben zich echt zorgen om jou gemaakt en dan kun je ze niet zo afbekken.