Rebeccaa schreef:je kan het sowieso beter los bestellen. ik heb heel vaak dat het is uitverkocht als het eenmaal is verwerkt.
Ja, misschien kan ik dan toch beter al bestellen inderdaad. Alleen het nadeel is dat ik dan natuurlijk ook andere dingen 'moet' bijbestellen
Als ik dan toch al verzendkosten betaal..
Ik bestelde in mijn studententijd altijd voor een bedrag rond de 25 euro en nu rond de 60 euro. Het is altijd sale en elk product is nooit meer als 15 euro
Als iets niet past of niet mooi is, blijft het in de kast hangen totdat zusterlief of een vriendin er mee weg loopt. 
!
Ik vind van wel. Duurt wel vrij lang maar de kwaliteit is goed! Kleding vind ik wel een beetje 'eng' altijd omdat het vaak Aziatische maten zijn (dan moet je dus XXL bestellen voor een Nederlandse M) en het is (bijna) allemaal nep, dus allstars voor 20 euro zijn nep etc. Sieraden en telefoonaccessoires koop ik er heel vaak, dat gaat altijd goed. Let wel op dat je vanaf 22 euro invoerrechten moet betalen bij de douane. Beter dus al je bestellingen los bestellen, is toch free shipping vaak.