Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Joolien schreef:Haha dat wilde ik vroeger ook. Hoe meer prinses de beter. En ik wilde vroeger altijd een hoofdsieraad![]()
Ik ben een stap verder gegaan, ik ben eens gaan kijken naar trouwlocaties
daarom was t zo erg 

Cayenne schreef:Joolien, wil hij uberhaupt wel trouwen en heb je het al eens met hem besproken?
VRAAG ME GEWOON JONGUHH!
Ik hoef niet zo nodig 6 maanden op de foto met een kaartje achter mn rug of een flashmob waar de hele familie bij te betrokken wordt. Leuk, maar dan wel bij een ander...Joolien schreef:Haha daar dacht ik ook al aan Marlies, maar ik wil toch wel een bruiloft met alles erop en eraan, en dat geld hebben we nu gewoon niet.
Snap dat je het eng vind, maar ik neem aan dat het nu helemaal goed zit toch?
Sammie schreef:Ik hoef niet eens gevraagd te wordenIk hoef niet zo nodig 6 maanden op de foto met een kaartje achter mn rug of een flashmob waar de hele familie bij te betrokken wordt. Leuk, maar dan wel bij een ander...
Wij gaan maandag trouwens naar de notaris om het e.e.a. voor het huis te bespreken.
Dus op dat gebied heeft meneer 'creatief' een kans laten liggen
Jolien87 schreef:Sammie schreef:Ik hoef niet eens gevraagd te wordenIk hoef niet zo nodig 6 maanden op de foto met een kaartje achter mn rug of een flashmob waar de hele familie bij te betrokken wordt. Leuk, maar dan wel bij een ander...
Wij gaan maandag trouwens naar de notaris om het e.e.a. voor het huis te bespreken.
Ik heb mijn vriend ook al nadrukkelijk geïnstrueerd dat er geen fanfare of iets dergelijks aan te pas hoeft te komen.
Graag zonder hele menigte eromheen, familie en/of goede vrienden mogen wel, een fotograaf ergens verstopt wordt op prijs gesteld, bij voorkeur wordt de hond ook bij het aanzoek betrokken. Maar verder probeer ik echt niet mijn huwelijksaanzoek zelf te regisseren.
Sammie schreef:Als we voor het huis toch al hebben afgesproken om dan maar langs het gemeentehuis te kachelen vind ik alsnog een aanzoek als in 'wil je met mij trouwen' ook lichtelijk overdreven. Dat doe je imo spontaan en niet nog eens na het eea al is afgesprokenDus op dat gebied heeft meneer 'creatief' een kans laten liggen
Cayenne schreef:Sammie schreef:Je kunt hem natuurlijk ook vragenAls we voor het huis toch al hebben afgesproken om dan maar langs het gemeentehuis te kachelen vind ik alsnog een aanzoek als in 'wil je met mij trouwen' ook lichtelijk overdreven. Dat doe je imo spontaan en niet nog eens na het eea al is afgesprokenDus op dat gebied heeft meneer 'creatief' een kans laten liggen
En nu is het sowieso al 'te laat', want de afspraak voor de notaris is al gemaakt. Ben er een beetje boos om geworden. Al een jaar samen een huis en op papier niks geregeld.. Draalkont.. ja dat komt nog wel. Komt nog wel mn neus.. Straks lig ik onder een bus en kun je de helft van het huis aan m'n familie geven. De groeten ermee..
Maar goed.. hoe en wat precies is nog niet duidelijk, hoor want meneer wil t liefst 'ff' goedkoop op maandagochtend langs t gemeentehuis en dan een etentje voor de familie. Ik zeg op mijn beurt als jij op maandagochtend wil trouwens steek je dat etentje ook maar waar de zon niet schijnt
Meneer met zn koudwatervrees..
Het belangrijkste is gewoon dat op papier het eea geregeld wordt en ik vind het dan weer zonde om eerst te betalen voor een samenlevingscontract en dan over een paar jaar weer voor een huwelijk. Dan alles maar in één bubs. 
Eleionomae schreef:Wij hebben wel een samenlevingscontract getekend toen we in september ons huis kregen. Ook al wisten we toen al dat we dit jaar gingen trouwen, better safe than sorry zeg maar
De mijne had gelukkig wel n romantisch aanzoek, daarom duurde t ook zolang, hij wilde perse iets origineels en romantisch

Jolien87 schreef:Ik heb mijn vriend ook al nadrukkelijk geïnstrueerd dat er geen fanfare of iets dergelijks aan te pas hoeft te komen.
Graag zonder hele menigte eromheen, familie en/of goede vrienden mogen wel, een fotograaf ergens verstopt wordt op prijs gesteld, bij voorkeur wordt de hond ook bij het aanzoek betrokken. Maar verder probeer ik echt niet mijn huwelijksaanzoek zelf te regisseren.
aggosh die arme gozer zo z'n best gedaan