Jouw bruidsjurk

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-16 21:40

Ik wil nog steeds een ballgown en een kroontje :D

tassie

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-16 22:00

Ik ben voor een nette a-lijn gegaan. Wou wel wat poef maar niet te veel

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-16 22:55

Joolien schreef:
Haha dat wilde ik vroeger ook. Hoe meer prinses de beter. En ik wilde vroeger altijd een hoofdsieraad :P

Ik ben een stap verder gegaan, ik ben eens gaan kijken naar trouwlocaties :')

Wij hadden de trouwlocatie al voor we verder ook maar wat geregeld hadden haha. Ik moet nodig en afspraak gaan maken voor de ondertrouw want dat kan bij ons nog niet online :+

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-16 09:09

Joolien schreef:
Haha dat wilde ik vroeger ook. Hoe meer prinses de beter. En ik wilde vroeger altijd een hoofdsieraad :P

Ik ben een stap verder gegaan, ik ben eens gaan kijken naar trouwlocaties :')

Eindelijk!! *\o/* Gefeliciteerd! Wanneer is de datum? *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-16 16:10

Ja nee, dat dus nog steeds niet _O- daarom was t zo erg :')
Maar ik ben er eens over na gaan denken, mijn vriend wilde dit jaar een groot feest geven omdat we allebei 30 worden. Toen zei ik, tja dat klinkt leuk, maar gezien we weinig geld hebben, en ik toch wel graag 'binnenkort' wil trouwen, kunnen we dat geld beter gebruiken voor onze bruiloft.
En toen was ik eigenlijk wel benieuwd, wat kun je krijgen voor welk geld, en zodoende ben ik eens gaan kijken :P

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-16 16:15

Haha Jolien, dat is wel erg!

Kan je niet tegen je vent zeggen: als je toch een groot feest wil geven omdat we beide 30 worden, kunnen we dan niet 's ochtends ff via het gemeentehuis om te trouwen :P

Weet niet of wij ooit gaan trouwen. Na 1x ja te hebben gezegd en de boel af te blazen krijg je toch een beetje koudwatervrees. Daarbij ben ik zoals het nu is super gelukkig.

Maar jurken en dromen <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-16 16:19

Haha daar dacht ik ook al aan Marlies, maar ik wil toch wel een bruiloft met alles erop en eraan, en dat geld hebben we nu gewoon niet.
Snap dat je het eng vind, maar ik neem aan dat het nu helemaal goed zit toch? :)

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-16 16:23

Aah Joolien, ik dacht ook heel even hetzelfde als Cayenne. -O-

Mijn vriend en ik waren laatste bij de notaris om ons samenlevingscontract door te spreken ivm. ons eerste huis, en toen liet hij even tussen neus en lippen vallen dat "we" wel van plan waren over een jaar getrouwd te zijn. :wow:
Klein detail: tussen nu en het eind van het jaar zal er nog wel een aanzoek komen komen. :=

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-16 16:26

Joolien, wil hij uberhaupt wel trouwen en heb je het al eens met hem besproken? :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-16 16:46

Cayenne schreef:
Joolien, wil hij uberhaupt wel trouwen en heb je het al eens met hem besproken? :=

Ja dat wil hij zeker! Gisteren nog over gehad, dat ie het zo tof vind dat ik zijn achternaam krijg enzo. Hij wacht volgens mij alleen op het perfecte moment, maar dat hoeft van mij allemaal niet zo _O- VRAAG ME GEWOON JONGUHH! :')

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-16 16:51

Ik hoef niet eens gevraagd te worden :+ Ik hoef niet zo nodig 6 maanden op de foto met een kaartje achter mn rug of een flashmob waar de hele familie bij te betrokken wordt. Leuk, maar dan wel bij een ander...

Wij gaan maandag trouwens naar de notaris om het e.e.a. voor het huis te bespreken.

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-16 17:01

Joolien schreef:
Haha daar dacht ik ook al aan Marlies, maar ik wil toch wel een bruiloft met alles erop en eraan, en dat geld hebben we nu gewoon niet.
Snap dat je het eng vind, maar ik neem aan dat het nu helemaal goed zit toch? :)

Ja hoor, zit helemaal goed.
Maar door die toestand toen ben ik wel wat nuchterder naar het hele huwelijk gaan kijken.
Zijn achternaam zou ik wel erg fijn vinden maar dan kunnen we ook geregistreerd partnerschap aangaan, kost minder en heeft hetzelfde effect :o

Maar stiekem blijft het meegenieten hoor als anderen gaan trouwen, alle voorbereidingen volgen en zo

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-16 17:05

Sammie schreef:
Ik hoef niet eens gevraagd te worden :+ Ik hoef niet zo nodig 6 maanden op de foto met een kaartje achter mn rug of een flashmob waar de hele familie bij te betrokken wordt. Leuk, maar dan wel bij een ander...

Wij gaan maandag trouwens naar de notaris om het e.e.a. voor het huis te bespreken.

Ik heb mijn vriend ook al nadrukkelijk geïnstrueerd dat er geen fanfare of iets dergelijks aan te pas hoeft te komen.
Graag zonder hele menigte eromheen, familie en/of goede vrienden mogen wel, een fotograaf ergens verstopt wordt op prijs gesteld, bij voorkeur wordt de hond ook bij het aanzoek betrokken. Maar verder probeer ik echt niet mijn huwelijksaanzoek zelf te regisseren. :o

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-16 17:09

Als we voor het huis toch al hebben afgesproken om dan maar langs het gemeentehuis te kachelen vind ik alsnog een aanzoek als in 'wil je met mij trouwen' ook lichtelijk overdreven. Dat doe je imo spontaan en niet nog eens na het eea al is afgesproken := Dus op dat gebied heeft meneer 'creatief' een kans laten liggen :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-16 17:10

Jolien87 schreef:
Sammie schreef:

Ik heb mijn vriend ook al nadrukkelijk geïnstrueerd dat er geen fanfare of iets dergelijks aan te pas hoeft te komen.
Graag zonder hele menigte eromheen, familie en/of goede vrienden mogen wel, een fotograaf ergens verstopt wordt op prijs gesteld, bij voorkeur wordt de hond ook bij het aanzoek betrokken. Maar verder probeer ik echt niet mijn huwelijksaanzoek zelf te regisseren. :o

:') _/-\o_ _O-

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-16 17:12

Sammie schreef:
Als we voor het huis toch al hebben afgesproken om dan maar langs het gemeentehuis te kachelen vind ik alsnog een aanzoek als in 'wil je met mij trouwen' ook lichtelijk overdreven. Dat doe je imo spontaan en niet nog eens na het eea al is afgesproken := Dus op dat gebied heeft meneer 'creatief' een kans laten liggen :+

Je kunt hem natuurlijk ook vragen :D

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-16 17:16

Mijn jurk lijkt op de jurk van de beginpost.

Ook zo'n hartlijntje en dan kant er over.

Afbeelding

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-16 17:29

Cayenne schreef:
Sammie schreef:
Je kunt hem natuurlijk ook vragen :D

Nope.. dat is mijn eer te na.. :+ En nu is het sowieso al 'te laat', want de afspraak voor de notaris is al gemaakt. Ben er een beetje boos om geworden. Al een jaar samen een huis en op papier niks geregeld.. Draalkont.. ja dat komt nog wel. Komt nog wel mn neus.. Straks lig ik onder een bus en kun je de helft van het huis aan m'n familie geven. De groeten ermee.. :( Maar goed.. hoe en wat precies is nog niet duidelijk, hoor want meneer wil t liefst 'ff' goedkoop op maandagochtend langs t gemeentehuis en dan een etentje voor de familie. Ik zeg op mijn beurt als jij op maandagochtend wil trouwens steek je dat etentje ook maar waar de zon niet schijnt :Y) Meneer met zn koudwatervrees..

Overigens klinkt het nu alsof een heel groot megaprobleem is, maar dat is het ook weer niet. :D Het belangrijkste is gewoon dat op papier het eea geregeld wordt en ik vind het dan weer zonde om eerst te betalen voor een samenlevingscontract en dan over een paar jaar weer voor een huwelijk. Dan alles maar in één bubs.

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-16 17:41

Wij hebben wel een samenlevingscontract getekend toen we in september ons huis kregen. Ook al wisten we toen al dat we dit jaar gingen trouwen, better safe than sorry zeg maar :j

De mijne had gelukkig wel n romantisch aanzoek, daarom duurde t ook zolang, hij wilde perse iets origineels en romantisch <3

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-16 17:42

Eleionomae schreef:
Wij hebben wel een samenlevingscontract getekend toen we in september ons huis kregen. Ook al wisten we toen al dat we dit jaar gingen trouwen, better safe than sorry zeg maar :j

De mijne had gelukkig wel n romantisch aanzoek, daarom duurde t ook zolang, hij wilde perse iets origineels en romantisch <3

Dat hebben wij dus ook gedaan. Er zal maar net iets gebeuren voor we getrouwd zijn. Dan maar iets meer betalen.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-16 17:45

Als t aan mij lag was dat dus ook al vorig jaar allemaal geregeld, maar ja in je eentje bij de notaris zitten is ook weer zo wat.. (voor dat contract/voorwaarden dan.. voor t huis zaten we er wel allebei :+ )

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-16 17:46

Ja die paar honderd euro op dat enorme bedrag doen het hem dan ook niet meer. En sammie ik heb alles zelf geregeld, zolang hij er op de dag vd overdacht maar was om te tekenen kon dat :')

Ik kan bijna niet meer wachten, volgende week vrijdag jurken passen! Hadden jullie nog een strapless bh aan ofzo? Want die heb ik niet :')

_SantOs_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-16 18:30

Jolien87 schreef:

:') _O- _O-
Dit heb ik dus ook haha. Vooral die fotograaf :')

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-16 18:33

Vrienden van ons zijn naar laatst naar new york geweest. Daar heb je zon schaatsbaan, is er een stel waarvan zij opeens te huwelijk gevraagd werd op het ijs. Roept vriendin tegen d'r vriend nou dat hoef jij dus echt nooit zo te proberen... Drie keer raden wat ie van plan was te doen... :')

_SantOs_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-16 18:35

Hahahaha _O- aggosh die arme gozer zo z'n best gedaan :')