Het Kleding Topic - Deel 6

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_mexx_lady_

Re: Het Kleding Topic - Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 17:26

Precies hetzelfde hier! Ik shop heel graag maar dan liefst op een maandagmiddag als iedereen op zijn werk zit :D

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 17:38

Mijn aankoopjes:
Afbeelding super fijne broek van supertrash :)

Afbeelding hemdje van new yorker en shirtje van steps
Afbeelding blouseje van steps en van supertrash, leuker met een gewoon riempje dan met touwtje

Afbeelding maxi jurk vero moda

Afbeelding en we hebben hier sinds 2 of 3 dagen een nieuwe make up winkel, het is net een snoep winkel haha, zoveel soorten en allemaal kleurtjes....

Hebben jullie ook wel eens zo'n maand dat je veeeel te veel shopt? :o
Ik denk dat ik deze maand bijna 500 euro heb uitgegeven :o :o

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 17:45

Zo af en toe mag je jezelf wel even wat geven :)
Volgende maand maar even minderen (:

Die shirtjes kun je makkelijk combineren met een blazer / vestje dus ook voor de winter! :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 17:49

Ik heb iets bij h&m besteld dat nog in mijn shoppingbag zag, maar waarvan de maat niet meer leverbaar was volgens de site verder. Ik heb het tóch gewoon besteld, en nu staat er dat het tussen 7-11 juli geleverd wordt. Wat denken jullie, zal dit gewoon aankomen?

Ik vond de winkels niet veel leuks hebben vandaag, trouwens. Ik ben in Nijmegen en in Arnhem geweest en ben thuisgekomen met een jasje (het jasje dat ik zo graag wilde, maar wat er online niet in mijn maat was steeds! Uiteindelijk super fijn, inclusief verzendkosten zou het 45 euro zijn geweest en nu had ik hem voor 20 euro, haha) en een lange blouse. Beetje jammer.. :')

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 17:51

Leuke aankopen xFioon! Vooral het shirtje van de steps. Volgensmij onderschat ik de steps altijd, mijn moeder shopt er vaak dus ik heb het meteen bestempelt als oude vrouwen winkel :+ (niet dat m'n moeder zo oud is) maar volgensmij is dat een verkeerde inschatting van mij.

Wat betreft je laatste zinnen. Herkenbaar, maar ach 1 maandje per half jaar moet dat kunnen.

Per zomer en per winter zit er ook altijd zo'n maand bij mij bij.

@Rebeccaa, bij mij was uitverkocht ook altijd uitverkocht, ook al zat het in de Shopping bag. Misschien als het sowieso restocked wordt dat je het wel krijgt. Afwachten :D sowieso geen ramp als je voor acceptgiro hebt gekozen, tenminste nog niks betaald en je ziet het wel verschijnen :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 19:16

Nee precies, ik had inderdaad accept giro gedaan! Maar ik heb net toch al maar gelijk de bestelling verwijderd en het een maatje groter besteld, weet ik zeker dat het aankomt deze week namelijk. :))

En lekker xFioon! Ik winkel nooit zó veel, maar ik heb afgelopen maand wel veel gekocht. :=

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-14 11:18

Voor een keertje mag je jezelf wel een keer verwennen! Leuke aankopen ook

chanelle14

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-14 16:26

Nou, ik ben vandaag naar de stad gegaan met het idee om eens flink leuke dingen in te slaan.
Ben met niks thuis gekomen. -O- Er waren weinig dingen die ik leuk vond, en de dingen die
ik dan weer wel leuk vond zaten niet goed. Verder was ik gegaan voor mooie hakken die ik had gezien,
maar die hadden ze niet meer in mijn maat.

Imke1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-14 16:41

Eoweyn_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-14 18:43

Heeft iemand van jullie ervaring met de webshop kiabi?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-14 19:00

chanelle14 schreef:
Nou, ik ben vandaag naar de stad gegaan met het idee om eens flink leuke dingen in te slaan.
Ben met niks thuis gekomen. -O- Er waren weinig dingen die ik leuk vond, en de dingen die
ik dan weer wel leuk vond zaten niet goed. Verder was ik gegaan voor mooie hakken die ik had gezien,

Ik had gisteren hetzelfde, ben alleen met een jasje en een bloesje thuis gekomen.

@Imke; ga je het shortje dragen als zwembroekje, of echt als kledingstuk naar school/stad en zo?

Frieskee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-14 19:17

Frieskee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-14 19:17

xFioon schreef:
Mijn aankoopjes:
[ Afbeelding ] super fijne broek van supertrash :)

[ Afbeelding ] hemdje van new yorker en shirtje van steps
[ Afbeelding ] blouseje van steps en van supertrash, leuker met een gewoon riempje dan met touwtje

[ Afbeelding ] maxi jurk vero moda

[ Afbeelding ] en we hebben hier sinds 2 of 3 dagen een nieuwe make up winkel, het is net een snoep winkel haha, zoveel soorten en allemaal kleurtjes....

zitten echt wel een paar leuke dingen bij... voor dat shirtje van steps. <3
Hebben jullie ook wel eens zo'n maand dat je veeeel te veel shopt? :o
Ik denk dat ik deze maand bijna 500 euro heb uitgegeven :o :o

Imke1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-14 19:56

Rebeccaa schreef:
chanelle14 schreef:

Ik had gisteren hetzelfde, ben alleen met een jasje en een bloesje thuis gekomen.

@Imke; ga je het shortje dragen als zwembroekje, of echt als kledingstuk naar school/stad en zo?

Enkel over bikinibroekje ofzo als ik op vakantie ben of aan het sporten (doe veel aan beachvolleybal in de zomer). Ik ga het niet zo naar school of stad dragen.

TessaS

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-14 21:12

Iemand enig idee waar je goedkoop en veel kleuren Bandana's kan kopen ?

_Denise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-14 21:25

Wibra en Zeeman? Voorheen hadden die heel veel.

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-14 21:39

Hi,

ik ga deze jurk bestellen voor het feest van mijn moeder maar nu weet ik niet wat voor kleur hakken eronder moeten. Zwart lijkt me niet zo mooi omdat dat dan zo donker is vergeleken met het witte. Hebben jullie een tip voor kleur?
http://nelly.com/nl/kleding-voor-haar/k ... 777324-28/

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-14 21:40

TessaS schreef:
Iemand enig idee waar je goedkoop en veel kleuren Bandana's kan kopen ?

Misschien op eBay?

Kom weer even binnen vallen hier, is het goed dat ik mee praat?

Ik had een leuke tregging besteld bij de Sting. Had XL gedaan maar kwam erachter dat dat maat 42 is terwijl ik normaal 44 heb.
Had hem al besteld samen met een hemdje, dus kijken maar.
Hij paste prima, maar was een laag model wat mij niet mooi staat, hemdje vond ik te kort.

Dus gister weer retour gedaan, en nu weer een zoektocht naar leuke kleren. -O-

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-14 23:25

Amira_ schreef:
Hi,

ik ga deze jurk bestellen voor het feest van mijn moeder maar nu weet ik niet wat voor kleur hakken eronder moeten. Zwart lijkt me niet zo mooi omdat dat dan zo donker is vergeleken met het witte. Hebben jullie een tip voor kleur?
http://nelly.com/nl/kleding-voor-haar/k ... 777324-28/

Ik zou hier juist een knal kleurige lak pump onder doen :D roze, mint, geel? Breekt een beetje af op het geheel, het is zomers en vrolijk. Zwart zou ik idd ook niet doen.

@Believe, gezellig dat je mee praat :j ik vind broeken echt vreselijk lastig om online uit te zoeken. 9 van de 10 keer zijn ze het dan net niet. Behalve H&M is meestal wel goed met jeans.

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-14 01:39

Oeh mint groen is inderdaad wel een goeie, bedankt!

Bakvis

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-14 09:38

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-14 09:54

Okee... Gisteren naar Hasselt gereden, winkels dicht... Door naar Genk, 3x niks te beleven... Door naar Roermond outlet en ik kom thuis met NIKS :') Toppunt.

Leuk jurkje hierboven!

Dirndl

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-14 10:05

Oef, nee, geen witte of crème kleurige eronder!

Ik zou, wat Roos zegt, ook gaan voor een zomers kleurtje. Inderdaad mintgroen, koraal kleur of turqoise. Vind ik met bruine benen en een wit jurkje erg mooi en zomers :)

Dit idee (eens, Roos? :D ) http://lookbook.nu/look/3598313-Dresslu ... -By-Jacobs

of dit: Afbeelding

Imke1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-14 10:10

_mexx_lady_ schreef:
Okee... Gisteren naar Hasselt gereden, winkels dicht... Door naar Genk, 3x niks te beleven... Door naar Roermond outlet en ik kom thuis met NIKS :') Toppunt.

Leuk jurkje hierboven!

Gisteren ook naar Roermond geweest voor een bikini. Ben dus ook zonder iets terug gekomen. :')
edit. Weet iemand hoe small valt bij forever 21 in de tops? Ze hebben namelijk niet kleiner, en ik zit altijd in de smalste maat.

adecuada

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-14 11:21

Ik vind witte hakken onder een wit jurkje juist wel erg mooi!
Alleen moeten het wel hakken van mooie kwaliteit zijn, anders vind ik witte hakken er al heel snel cheap uit zien.
Maar zoals de foto hierboven met de oranje hakken vind ik ook erg leuk gecombineerd, alleen die tas vind ik afgrijselijk.. :=
Maar goed dat smaken verschillen! :D

Ik heb net een jurkje besteld bij Nelly.com: http://nelly.com/nl/kleding-voor-haar/k ... 111307-14/
Als de maattabel klopt, moet ie perfect passen!