Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
chanelle14 schreef:Nou, ik ben vandaag naar de stad gegaan met het idee om eens flink leuke dingen in te slaan.
Ben met niks thuis gekomen.Er waren weinig dingen die ik leuk vond, en de dingen die
ik dan weer wel leuk vond zaten niet goed. Verder was ik gegaan voor mooie hakken die ik had gezien,
maar die hadden ze niet meer in mijn maat.
xFioon schreef:Mijn aankoopjes:
[ Afbeelding ] super fijne broek van supertrash
[ Afbeelding ] hemdje van new yorker en shirtje van steps
[ Afbeelding ] blouseje van steps en van supertrash, leuker met een gewoon riempje dan met touwtje
[ Afbeelding ] maxi jurk vero moda
[ Afbeelding ] en we hebben hier sinds 2 of 3 dagen een nieuwe make up winkel, het is net een snoep winkel haha, zoveel soorten en allemaal kleurtjes....
zitten echt wel een paar leuke dingen bij... voor dat shirtje van steps.![]()
Hebben jullie ook wel eens zo'n maand dat je veeeel te veel shopt?
Ik denk dat ik deze maand bijna 500 euro heb uitgegeven![]()
Rebeccaa schreef:chanelle14 schreef:Nou, ik ben vandaag naar de stad gegaan met het idee om eens flink leuke dingen in te slaan.
Ben met niks thuis gekomen.Er waren weinig dingen die ik leuk vond, en de dingen die
ik dan weer wel leuk vond zaten niet goed. Verder was ik gegaan voor mooie hakken die ik had gezien,
maar die hadden ze niet meer in mijn maat.
Ik had gisteren hetzelfde, ben alleen met een jasje en een bloesje thuis gekomen.
@Imke; ga je het shortje dragen als zwembroekje, of echt als kledingstuk naar school/stad en zo?
TessaS schreef:Iemand enig idee waar je goedkoop en veel kleuren Bandana's kan kopen ?
Amira_ schreef:Hi,
ik ga deze jurk bestellen voor het feest van mijn moeder maar nu weet ik niet wat voor kleur hakken eronder moeten. Zwart lijkt me niet zo mooi omdat dat dan zo donker is vergeleken met het witte. Hebben jullie een tip voor kleur?
http://nelly.com/nl/kleding-voor-haar/k ... 777324-28/
Amira_ schreef:Hi,
ik ga deze jurk bestellen voor het feest van mijn moeder maar nu weet ik niet wat voor kleur hakken eronder moeten. Zwart lijkt me niet zo mooi omdat dat dan zo donker is vergeleken met het witte. Hebben jullie een tip voor kleur?
http://nelly.com/nl/kleding-voor-haar/k ... 777324-28/
_mexx_lady_ schreef:Okee... Gisteren naar Hasselt gereden, winkels dicht... Door naar Genk, 3x niks te beleven... Door naar Roermond outlet en ik kom thuis met NIKSToppunt.
Leuk jurkje hierboven!