Nou, hopelijk heb ik ook weer wat verkocht. Een vrouw smste mij gister avond, maar ik had geen beltegoed om terug te smsen. Dus die belde zojuist. Hopelijk heb ik nu mn puzzels van 20 euro per stuk, voor 10 per stuk verkocht( als ze ze komt halen) T zijn erg mooie puzzels, 1000 stukjes van victoria frances.
Ik zoek de laatste tijd weer vaak op "LARP" om te kijken of er nog leuke spulletjes staan. Vervolgens staat de halve rubriek vol met SM spullen. En ik meld die steeds braaf, want erotisch, dus niet toegestaan en ik hoef dat ook allemaal niet te zien 's morgens vroeg op n nuchtere maag. Maar die persoon blijf dus die dingen erop zetten. Is er een mogelijkheid om de verkoper te melden?
Ik meld hem steeds. Heb ook het idee dat hij eraf gegooid is geweest, want deze 'ik' uit Nijmegen is pas n week actief, terwijl ik hem al 3 weken lang bijna dagelijks meld...
Ik baal als een stekker, vooral omdat degen nog steeds onder een ander account naam kaarten aanbiedt. Ik heb aangifte gedaan maar of dit iets uithaalt??
Vjesta, wat zoek je aan larp spul? Ik raad je aan om op wat fora van verenigingen te kijken. vriendinlief probeertaltijd eerst daar dr spullen te verkopen! d
O wat ontzettend balen scarlet, ik hoop voor je dat het wat uithaalt, maar aangezien de politie veeeeeel meer boeven moet vangen...
scarlet12
Geplaatst: 11-04-13 15:41
Muppett schreef:
O wat ontzettend balen scarlet, ik hoop voor je dat het wat uithaalt, maar aangezien de politie veeeeeel meer boeven moet vangen...
Thnx! Ja idd, maar wie niet waagt wie niet wint ik probeer positief te blijven
Vjestagirl
Geplaatst: 11-04-13 16:22
upendo schreef:
Vjesta, wat zoek je aan larp spul? Ik raad je aan om op wat fora van verenigingen te kijken. vriendinlief probeertaltijd eerst daar dr spullen te verkopen! d
Ik zoek niet perse iets, ik kijk gewoon rond of ik iets moois zien, vooral kleding.
Ja hoor bewijs dat sommige mailtjes van mp niet aankomen. Kreeg vanmiddag een mail met de vraag of haar vorige berichtje niet was aangekomen. Was inderdaad niet zo. In ieder geval heb ik een hoofdstel verkocht
had ook allemaal biedingen gehad waarvan ik geen mailtje had gekregen, tja dan schiet het ook niet op
Kentaro
Geplaatst: 11-04-13 19:04
Daar baal ik dus echt van! En als je het bij MP meldt, is er volgens hun niets aan de hand En of het toeval was of niet, zat wat advertenties te bekijken vandaag en het viel me gewoon op dat meerdere mensen hun mailadres in de advertentie hadden geplaatst!
roxiie
Geplaatst: 11-04-13 19:12
Komt morgenochtend iemand iets ophalen als t goed is.
Ik heb ook t idee dat dat mailverkeer absoluut niet is zoals het wezen moet.